Czyżby kolejna oryginalna akcja promocyjna Sosnowca? Miasto ogłosiło właśnie akcję „Zagłębie za pół ceny” w weekend 6-8 września i zaprasza firmy do włączenia się w organizację. Ważną rolę w inicjatywie odgrywają Paszporty All Inclusive.
Akcja „Zagłębie za pół ceny” odbędzie się w Sosnowcu ósmy raz, a w Zagłębiu Dąbrowskim – piąty. Miasto czeka na zgłoszenia przedsiębiorców.
- W „Zagłębiu za pół ceny” chodzi przede wszystkim o to, aby zachęcić mieszkańców do zapoznania się i skorzystania z oferty przedsiębiorców, a przede wszystkim spędzania wolnego czasu w mieście
– informuje Urząd Miasta Sosnowca.
Akcja polega na jednorazowym wspólnym obniżeniu cen o 50 proc. na wybrane produkty lub usługi w jeden weekend. Najbliższa edycja odbędzie się w weekend 6-8 września 2019.
Początkowo przedsięwzięcie ograniczało się jedynie do lokali gastronomicznych, ale jego sukces spowodował, że Sosnowiec postanowił ponownie zaprosić do wzięcia udziału nie tylko przedsiębiorców z branży gastronomicznej. Tylko w ubiegłym roku sosnowiecka oferta obejmowała 64 miejsca.
Co w ubiegłym roku czekało na sosnowiczan w promocyjnej cenie? Street food, kawy, napoje, drinki, dania obiadowe, przekąski, desery, słodkości, ale także zajęcia fitness, siłownia, fizjoterapia, jazda na rolkach, a nawet... tańsze usługi internetowe.
Firmy zainteresowane wzięciem udziału w akcji mogą się już zgłaszać do Urzędu Miasta Sosnowca. Zgłoszenia przyjmuje Centrum Informacji Miejskiej do 9 sierpnia. Organizatorzy akcji podkreślają, że jest możliwość, aby pewna część oferty była aktualna tylko za okazaniem paszportu „Sosnowiec. All Inclusive”.
Paszporty są rozdawane w Sosnowcu, a od niedawna również w Katowicach, w Centrum Informacji Turystycznej na rynku. Tutaj mieści się nieformalny konsulat Sosnowca. Otwarcie "placówki dyplomatycznej" w zgodnej opinii prezydentów Sosnowca Arkadiusza Chęcińskiego i Katowic Marcina Krupy to dowód, że warto mieć dystans do wzajemnych uprzedzeń i współpracować, nawet na niwie turystycznej i rozrywkowej. Bo z racji sąsiedztwa współpraca gospodarcza, komunikacyjna, czy drogowa trwa od lat i przynosi obu miastom efekty.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
INTARG®2024 - Katowice zapraszają na czołowe Międzynarodowe Targi Wynalazków i Innowacji
4023Ogólnokrajowa konferencja "Sales is the Queen": pełna merytoryki i networkingu! (foto)
629Event Upgrade Your Business vol. 55: Zespół to Twój sukces
420W 2023 roku ponad 236 mln zł. Turystyka biznesowa kwitnie w Katowicach
48W 2023 roku ponad 236 mln zł. Turystyka biznesowa kwitnie w Katowicach
0INTARG®2024 - Katowice zapraszają na czołowe Międzynarodowe Targi Wynalazków i Innowacji
0Event Upgrade Your Business vol. 55: Zespół to Twój sukces
0Ogólnokrajowa konferencja "Sales is the Queen": pełna merytoryki i networkingu! (foto)
0
~prezes 2019-07-18
09:37:27
Spece od promocji miast powinni jeździć do Sosnowca na lekcje. Który to już z kolei fajny pomysł autopromocyjny miasta, w dodatku za żadne pieniądze