Za ubranie sieciówki w Ustroniu w wielki kolorowy sweter odpowiadają Ślązacy. Dzieło firmy MM Handmade z Bytomia sprawiło, iż restauracja stała się sporą atrakcją turystyczną beskidzkiego kurortu.
To już wiecie – w ostatnim tygodniu lokal serwujący hamburgery dosłownie ubrany był w zimowy, ciepły, kolorowy sweterek z dużymi guzikami. Restauracja zyskała nietypowy wizerunek na potrzeby spotu reklamowego McDonalda. Zimowa scenografia została jednak zbudowana na dłużej, niż tylko na czas kręcenia filmu i budziła spore zainteresowanie.
Sweterek jest dziełem firmy MM Handmade z Bytomia. Pracownia stała się powszechniej kojarzona w swoim rodzinnym mieście podczas pandemii. Wówczas firma ta jako jedna z pierwszych w mieście wystartowała z akcją szycia maseczek ochronnych dla szpitali, domów pomocy społecznej, służb mundurowych i mieszkańców.
- Ten etap już na szczęście za nami. Teraz koncentrujemy się na pracy, a dzięki firmie Scenografowie.pl, zajmującej się tworzeniem m.in. scenografii reklamowych, która sama nas znalazła i zaprosiła do współpracy, mieliśmy okazję wziąć udział w ciekawym projekcie - mówi Miłosz Małota, właściciel pracowni MMHandmade.
Zadaniem bytomskiej firmy było wykonanie swetra otulającego elewację budynku restauracji.
- By sprostać temu zadaniu przez kilkanaście tygodni pracowaliśmy na dwie zmiany w naszych pracowniach w Bytomiu i Gliwicach. Wykonaliśmy największy na świecie sweter oraz ogromne kule imitujące motki włóczki - opowiada Miłosz Małota.
Niecodzienna scenografia budynku przy ul. Wiejskiej 1 wisiała do niedzieli. Będzie wykorzystana ponownie podczas innych akcji.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
JSW wciąż bez nowego prezesa. Sierpień 80: Brak słów! To kompromitacja nowej władzy
1403Jarosław Wieszołek nowym prezesem Spółki Restrukturyzacji Kopalń
848Firma odzyskująca tytan z odpadów rozbudowuje zakład w Częstochowie
617Finansowe źródło wciąż (jeszcze) bije. Zarządca A4 Katowice-Kraków sumuje wyniki za 2023 rok
556"Między oczekiwaniami a realiami". Ekonomista o blaskach i cieniach wakacji od ZUS
549JSW wciąż bez nowego prezesa. Sierpień 80: Brak słów! To kompromitacja nowej władzy
+7 / -1Pięć nowych tras, trzeci samolot. Ryanair stawia na Katowice Airport, kosztem... stolicy
+3 / -0Odwołany zarząd kolejnego giganta. Nowego prezesa szuka Spółka Restrukturyzacji Kopalń
+2 / -0Niższy VAT dla branży beauty – co musisz wiedzieć? Dla Śląskiego Biznesu komentuje ekonomista
+2 / -0Rafako i polski pionier AI użyją sztucznej inteligencji do prognozowania cen prądu
+1 / -0Statystycznie żyjemy dłużej. To ważna informacja dla przyszłych emerytów
0Rafako i polski pionier AI użyją sztucznej inteligencji do prognozowania cen prądu
0Bukmacherzy z Katowic już wiedzą, kto wygra wybory samorządowe w Śląskiem
0Prawie miliard złotych zysku. JSW oszacowała wyniki za 2023 rok
0Chiński producent elektryków chce tworzyć na Śląsku nowego "malucha"
0