Zaangażuj, aby sprzedać - to hasło przewodnie Eventu Upgrade Your Business vol. 53 - kolejnego spośród cyklicznych spotkań w 2024 roku. Na uczestników czeka spora dawka wiedzy z dziedziny digital marketingu, prowadzenia profesjonalnego konta w social mediach oraz angażowania odbiorców w sposób, który wzniesie działalność na wyższy level.
kiedy? 15 lutego 2024 r. (czwartek), 18:00 - 22:00
gdzie? Centrum Badawczo-Rozwojowe Rekord SI, ul. Kasprowicza 5, Bielsko-Biała
Bilety za 29 zł oraz Line-up dostępne na stronie wydarzenia!
Przed nami 53 event z cyklu Upgrade Your Business ,,Z@angażuj, aby sprzedać”! Przygotuj się na sporą dawkę wiedzy z dziedziny digital marketingu, prowadzenia profesjonalnego konta w social mediach oraz angażowania swoich odbiorców w sposób, który wzniesie Twoją działalność na wyższy level!
Co na Ciebie Czeka?
Strategie Promocji w Świecie Influencerów: Odkryj tajniki skutecznej strategii promocji marki poprzez analizę roli influencerów oraz produktów. Która forma promocji jest bardziej efektywna?
Najnowsze Trendy Marketingowe: Poznaj innowacyjne strategie, które odnoszą sukces w dynamicznym świecie cyfrowym.
Profesjonalne konto w Social Mediach : Dowiedz się jak rozwijać kanały i przyciągać do siebie rzeszę odbiorców
Networking i Nowe Kontakty Biznesowe: Nie zapomnij o aspekcie społecznościowym! Przyniesie wartość dodaną dla Twojego rozwoju zawodowego.
Karolina Zduńczyk - Influencer Marketing Expert, tigers.pl: "Infuencer czy produkt? Na kogo postawić przy promocji marki?"
Anna Gowin - twórczyni profilu @matkalogopedka: ,,Kulisy prowadzenia profilu eksperckiego”
Karolina Błasiak - Cybersecurity Marketing Manager, Net Complex: ,,Jak tworzyć webinaria, które sprzedają?”
Tomasz Mikołajko - CO-Owner Agencji Marketingu Sportowego MSP Group: ,,Sekrety efektywnego marketingu w sieci”
Radek Michalak - pitch startupowy Swiplo.pl
Serdecznie zapraszamy!
Organizator:
Fundacja Startup Podbeskidzie
ul. Okrzei 2/227, 43-300 Bielsko-Biała,
strona internetowa: https://www.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0):