Spotkanie kierowane jest do przedsiębiorców, kadry zarządzającej, coachów, trenerów, terapeutów, pracowników oświaty i służb. Możliwość dofinansowania do 80% dla właścicieli i ich pracowników MMŚ.
Po dwóch dniach warsztatowych uczestnik uzyska:
-Wzrost efektywniej współpracy zespołów biznesowych
-Wzrost umiejętności budowania efektywnych relacji w biznesie bazujący na wzajemnej inspiracji i relacji opartej na zaufaniu i wsparciu
-Rozwój umiejętności w kadrze menadżerskiej dzielenia się odpowiedzialnością za efekt współpracy i jakości wypracowanych rozwiązań i budowania odpowiedzialności u pracowników
-Wykształtowanie nawyku patrzenia na błędy w procesie rozwoju i zmiany organizacyjne jako inspirację do tworzenia nowych jakości i działań a nie hamulce i sytuacje konfliktogenne
-Wzmocnienie nawyku bycia bardziej obecny (w "tu i teraz"), uważności i dostrzegania przez to większej ilość możliwości, perspektyw i zasobów biznesowych
Dzień 1. Wprowadzenie w świat zabawy, radości i emocji Teatru Improwizacji w kontekście rozwoju elastyczności i efektywności działania
1.Pojęcia i słownictwo z zakresu Improwizacji i humoru
2.Kreatywność a improwizacja w kontekście biznesu i budowania relacji z klientem
3.Gry i ćwiczenia teatru społecznie zaangażowanego w kontekście biznesu, współpracy i obsługi klienta
4.Ćwiczenia pozwalające na eksperymentowanie z tworzeniem postaci i scen - rozwijające umiejętności odnajdywania się w różnych kontekstach biznesowych, relacjach służbowych i obszarach nowych możliwości współpracy
Na początku warsztatu, uczestnicy określają swoje cele Improwizacji, a trener dostosowuje resztę warsztatu odpowiednio do tego i celów ogólnych szkolenia z podstaw Teatru Improwizacyjnego.
Dzień 2. Improwizacja zaawansowana
1.Zaawansowane techniki i narzędzi Teatru Improwizacji możliwe i przydatne do wykorzystania w pracy zawodowej / w kontekście biznesu i współpracy z klientem czy też podczas negocjacji handlowych
2.Wykorzystywanie sceny - rozwijanie zaawansowanych umiejętności improwizacji w kontekście zarządzania sceną podczas wystąpień biznesowych czy w trakcie prowadzenia zebrań / spotkań
3.Informacja zwrotna w improwizacji a informacja zwrotna w biznesie - jak udzielać by budować i rozwijać efektywność biznesową a nie demotywować
4.Humor jako narzędzie obniżające poziom stresu i niwelujące konflikt w współpracy.
Usługa zostanie zrealizowana, jeżeli zbierze się grupa 10 osób.
Więcej informacji znajdziecie >>>tutaj<<<
Data: 16.02.2019 rok
Mijesce zostane podane wkrótce na stronie internetowej czytaj >>>tutaj<<<
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0):