Jak budować strategię w sieci? Rusza akademia e-marketingu dla małych i średnich firm

W najbliższym czasie już po raz dziesiąty śląscy przedsiębiorcy z sektora MŚP będą mogli wziąć udział w bezpłatnym szkoleniu z budowania strategii biznesu w sieci, w ramach cyklu spotkań Akademii E-marketingu. Uczestnicy szkolenia zdobędą lub poszerzą swoją wiedzę m.in. w zakresie budowy efektywnej obecności w sieci, wyboru odpowiednich narzędzi SEO, czy wykorzystania mediów społecznościowych w promocji swoich firm.

Jubileuszowa edycja, pod hasłem „Jak prowadzić marketing internetowy w Małym i Średnim Przedsiębiorstwie” odbędzie się w październiku br. w trzech miastach: Katowicach, Warszawie i Gdańsku. W każdym wydarzeniu udział weźmie kilkuset przedsiębiorców.

– Bardzo cieszymy się, że po okresie pandemii możemy ponownie spotkać się osobiście z przedsiębiorcami – informuje Anna Pszczółkowska, koordynator wydarzenia.

Organizatorem i partnerem merytorycznym Akademii jest WeNet Group.

Jesienna edycja Akademii E-marketingu dla MŚP rozpocznie się na Śląsku – zapraszamy już 12 października do Muzeum Śląskiego w Katowicach, później w szkoleniach będzie można wziąć też udział 18 października w Centrum Olimpijskim w Warszawie i 26 października w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. Uczestnicy skorzystają z warsztatów prowadzonych przez doświadczonych doradców internetowych WeNet Group, ekspertów marketingu w sieci, którzy przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę oraz będą służyć doradztwem i konsultacjami.

- Dziś każdy przedsiębiorca powinien być obecny w sieci, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności. Dlatego znajomość metod promocji w internecie, a także umiejętność wykorzystania poszczególnych narzędzi są niezbędne. Wiedza, którą otrzymają uczestnicy szkolenia pozwoli przedsiębiorcom poznać i zrozumieć praktyczną stronę kluczowych zagadnień e-marketingu. Odpowiemy na każde pytanie. Program spotkania dostosowaliśmy do potrzeb MŚP, korzystając z naszego wieloletniego doświadczenia wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. – mówi Mariusz Dawidziuk, prelegent Akademii i certyfikowany użytkownik Google Ads i Google Analytics, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi firm z sektora MŚP.

Podczas spotkań przedsiębiorcy nauczą się, jak budować i promować swój biznes w sieci, rozpoczynając od widoczności dla potencjalnych klientów, przez skuteczną firmową stronę www, aż do jej pozycjonowania i skutecznych strategii marketingowych w mediach społecznościowych. Co najważniejsze, porozmawiamy też o tym, jak mierzyć skuteczność tych działań.

- Pracy nad Akademią przyświecała nasza misja, aby pomóc małym i średnim przedsiębiorcom rozwijać swoje biznesy dzięki przyswojeniu praktycznej wiedzy z podstaw e-marketingu. Nasze wieloletnie doświadczenie pomogło przygotować program skrojony specjalnie pod potrzeby MŚP. Jako Partner Premium Google’a mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą chcemy się podzielić. Mogę też zdradzić, że jednym z prelegentów podczas szkolenia w Warszawie będzie Robert Korzeniowski, wielokrotny mistrz olimpijski, a obecnie przedsiębiorca, który odważnie wkracza ze swoim biznesem w świat online. Do zobaczenia! – podsumowuje Anna Pszczółkowska.

Udział w wydarzeniach jest bezpłatny. Formularz zgłoszenia można wypełnić na stronie akademiaemarketingu.pl.

Partnerami strategicznymi szkoleń są: Krajowa Izba Gospodarcza oraz Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach.

Patronem medialnym wydarzenia jest portal ŚląskiBiznes.pl.

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 534

Prezentacje firm