Nowoczesne strategie sprzedaży i obsługi klienta 21.05.2019 Katowice

Warsztaty szkoleniowe rozwijające kreatywne myślenie w sprzedaży, oparte na poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań wpływających na zwiększenie efektywności handlowca czy specjalisty ds. sprzedaży. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę i podniosą swoje kompetencje, które pozwolą sprawnie obsługiwać klientów i zwiększyć sprzedaż produktu lub usługi.

Uczestnicy szkolenia będą mieli okazję:

-poznać podstawowe zasady komunikacji z Klientem
-nabyć umiejętności rozpoznania potrzeb i oczekiwań Klienta
-nabyć umiejętności budowania trwałych i długofalowych relacji z Klientami
-poznać sposoby zwiększenia satysfakcji Klientów
-zdobyć umiejętności zadawania skutecznych pytań sprzedażowych
-poznać praktyczne techniki prezentowania produktu
-zdobyć umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach z Klientem

Data:
21.05.2019 
Miejsce: 
Katowice

Więcej informacji o wydarzeniu znajdziecie >>>tutaj<<<

 

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 534

Prezentacje firm