Kalendarz

Szkolenie: Skuteczny menadżer 30-31.05.2019 Katowice

Zatrzymaj najlepszych pracowników - stań się wyjątkowym Liderem dla swojego zespołu. Skuteczny Menadżer potrafi zatrzymać najlepszych ludzi przy sobie. Jest świadomy tego, że efektywny, zmotywowany i zaangażowany zespół, to klucz do sukcesu firmy. Kompetentny, aktywny
i współpracujący Menadżer, staję się źródłem przewagi konkurencyjnej. W dobie rynku pracownika zatrudnieni ludzie chcą pracować
z Menadżerami, którzy bardziej niż kiedykolwiek, angażują się w rozwój swoich zespołów, słuchają potrzeb swoich pracowników i doskonale widzą jak ich motywować.

Korzyści udziału w szkoleniu:
-Poznanie cech idealnego zespołu
-Poznanie zasady tworzenia i motywowania zespołu
-Poznanie własnego stylu zarządzania
-Umiejętność dostosowania stylu zarządzania do etapów rozwoju zespołu
-Umiejętność wywierania wpływu na zachowanie pracowników
-Rozpoznawanie konfliktów i stosowanie kreatywnych metod ich rozwiązania
-Umiejętność kierowania procesami w zespole poprzez odpowiednie wyznaczanie celów
-Zwiększenie wyników poprzez właściwe zastosowanie wewnątrz - zespołowej komunikacji
-Umiejętność pokonywania kryzysów na podstawie wspólnej pomocy
-Poznanie zasady wprowadzania zmian
-Elastyczne sterowanie wydajnością zespołu i jego członków

Program

MODUŁ I
Zespół czy grupa
-Czym jest zespół?
-Różnice między zespołem a grupą osób pracujących razem

MODUŁ II

Cechy Idealnego Zespołu
-Skuteczna Komunikacja w Zespole
-Poznanie cech idealnego zespołu
-Cechy Efektywnego Menadżera - Lidera

MODUŁ III

Fazy, etapy rozwoju zespołu - jakie motywatory stosować na poszczególnych etapach?
-Forming
-Storming
-Norming
-Performing

MODUŁ IV

Analiza własnego stylu zarządzania
-Poznanie własnego stylu zarządzania - test
-Poznanie stylów kierowania
-Skutki zastosowania właściwego i niewłaściwego styl
-Symulacja przypadku na temat ustalenia etapu rozwój i zastosowania właściwego stylu zarządzania

MODUŁ V

Analiza Zachowań jako podstawa skutecznego zarządzania personelem
-Typologia Zachowań- analiza pozwalająca scharakteryzować przewodni typ zachowań pracowników .
-Cele krótkoterminowe, średnioterminowe, długoterminowe, strategiczne
-Prezentacja celów:
-struktura prezentacji celów dla zespołu
-umiejętność efektywnego dostosowania celów i zdań dla poszczególnych typów zachowań pracowników(na podstawie Typologii Zachowań)

MODUŁ VI

Zestaw psychologicznych narzędzi Menadżera
-Analiza potrzeb
-Skuteczne motywowanie
-Asertywność menadżera - zasady szefa, stawianie grani
-Sztuka ustępstw i dawania satysfakcji
-Negocjacje nastawione na współpracę - trening umiejętności rozwiązywania konfliktów w zespole

MODUŁ VII

Przeprowadzanie trudnych rozmów
-Konstruktywna Krytyka
-Przykłady krytyki destrukcyjnej
-Umiejętne wyrażanie konstruktywnej krytyki
-Korzyści z krytyki
-Umiejętne wyrażanie pochwał
-Korzyści płynące z pochwał

Harmonogram szkoleń:
I DZIEŃ 9.00 - 16.00
8.30-9.00 - rejestracja uczestników
9.00-11.00- zajęcia
11.00-11.15-przerwa kawowa
11.15-13.00- zajęcia
13.00-13.45 - lunch
13.45-14.45-zajęcia
14.45-15.00 - przerwa kawowa
15.00-16.00-zajęcia
II DZIEŃ 9.00-16.00
9.00-11.00- zajęcia
11.00-11.15-przerwa kawowa
11.15-13.00- zajęcia
13.00-13.45 - lunch
13.45-14.45-zajęcia
14.45-15.00 - przerwa kawowa
15.00-16.00-zajęcia

Prowadzący: Katarzyna Porembska

Miejsce: 
Business link Katowice

u.. Chorzowska 6 , Katowice

Więcej informacji o szkoleniu znajdziecie na >>>SZKOLENIA.TUPOLSKA.COM<<<

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.