Szanowny Czytelniku!
Chcemy dostarczać Ci coraz lepsze materiały dziennikarskie i udoskonalać funkcje naszego serwisu. Do tego są nam potrzebne Twoje zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twoich potrzeb. Dzięki nim możemy pozyskiwać środki na rozwój naszego portalu. Dlatego poniżej przedstawiamy Ci informacje dotyczące naszej polityki bezpieczeństwa i przysługujących ci praw:
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”).
Informujemy, iż: administratorem Twoich danych osobowych będzie TuPolska Sp. z o.o. z siedzibą w Rybniku, ul. 3 Maja 30, 44-200 Rybnik.
Wyznaczyliśmy Inspektora ochrony danych, z którym kontakt jest możliwy za pomocą adresu e-mailowego: [email protected].
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu:
Dane osobowe mogą być udostępniane organom państwowym na ich żądanie na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub innym osobom i podmiotom współpracującym- tj. podwykonawcom świadczącym na naszą rzecz usługi, w szczególności usługi informatyczne, prawne, inne usługi pomocnicze (na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych).
Twoje dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania zgody. A w przypadku zbierania danych dla celów dokonywania analiz i badań statystycznych do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu.
Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych (od 25 maja 2018), prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Inspektorem ochrony danych
Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz. Brak podania danych uniemożliwi nam świadczenie usług.
Twoje dane osobowe są przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Konsekwencją takiego przetwarzania będzie prowadzenia działań marketingowych oraz handlowych dopasowanych do Twoich potrzeb i zainteresowań.
W związku z powyższym prosimy o zaznaczenie pola: „zgadzam się”, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych (w tym analizowanie oraz profilowanie w celach marketingowych) przez TuPolska Sp. z o.o. Dane osobowe zbierane są w ramach korzystania z usług, ze stron internetowych oraz zapisywanych w plikach cookies.
Zostałem/am zapoznany/a z pouczeniem dotyczącym z prawa dostępu do treści moich danych i możliwości ich poprawiania. Przyjmuję do wiadomości, że mogę w dowolnym momencie wycofać tę zgodę. Wycofanie przeze mnie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie mojej zgody przed jej wycofaniem
Opinie
Wasze opinie
Serwis www.slaskibiznes.pl daje Ci możliwość wyrażenia swojej opinii na dowolny temat: skomentowania wydarzenia, wystawienia pozytywnej lub negatywnej oceny śląskim firmom i instytucjom. Poniżej przedstawiamy ostatnio dodane przez internautów opinie.
~Krystian Zdybel 2022-04-23 08:45:18
Kopcie wongiel dali.
Śląsk w żałobie. Jest apel o powstrzymanie się od imprez
~Piotr Załęcki 2022-04-22 23:26:35
Moi drodzy niby wszyscy się denerwują podczas kupna , sposób na kupno jest to po prostu wytrwałość , trzy dni uczyłem sie jak kupować w czwartm kupiłem ekogroszek taki jak chciałem super sprawa polecam
"Straciłem godziny na próbie kupna węgla w e-sklepie PGG". Spółka przeprasza klienta
~Iwona Wilkus 2022-04-22 13:48:03
Ja straciłam kilkadziesiąt godzin,w koszyku miałam kilkanaście razy ,jak dochodzi do zamówienia albo wybija albo brak groszku...kpina z ludzi ,brak szacunku dla ludzi i ich czasu.I ciekawe jak mają zdobyć tańszy groszek ludzie nie korzystający z internetu co zwyczajnie nie potrafią lub ich nie stać żyją z dnia na dzień .Przyjdzie im zmarznąć ,bo choćby ktoś chciał to zrobić za nich pomoc nie ma szans.U mnie obecnie w koszyku został ekogroszek ,ale kupić się nie da...Każdy szanujący się sklep towar w koszyku uważa za zakupiony i kiedy braknie informuje klienta o dostępności ,jednocześnie wykreślając z zakupu....
"Straciłem godziny na próbie kupna węgla w e-sklepie PGG". Spółka przeprasza klienta
~Waldemar Skiba 2022-04-22 01:36:22
Zrealizowanie zakupu zajęło mi dwa wieczory (11 i 12 kwietnia). Oczywiście naklikałem się jak głupi, ale jednak. Co mogę poradzić kupującym... 1. Uzbroić się w cierpliwość i spokój. Ja przyjąłem, że przez 2 tygodnie w godz, 18-19 będę z kawą przed kompem. 2. zarejestrować się wcześniej, wybrać interesujący nas artykuł, wejść "w niego" i skopiować linka. Z tego linka wchodzić podczas próby kupna. 3. Gdy mamy towar w koszyku znowu skopiować linka. Może przydać się na następny dzień. Generalnie polecam z każdej strony kopiować linka i później wchodzić z tego linka. U mnie zadziałało.
"Straciłem godziny na próbie kupna węgla w e-sklepie PGG". Spółka przeprasza klienta
~Darek Iwan 2022-04-20 18:15:38
***** ***. Tylko ci robią nas w balona. Głosuje dalej na tych skurwysynow
"Straciłem godziny na próbie kupna węgla w e-sklepie PGG". Spółka przeprasza klienta
~Milena Zapała 2022-04-20 15:21:01
Wuerutne bzdury! Strona nie działa, węgla nie da się kupić. Jak dla mnie jest to tylko propaganda, chęć zrobienia medialnego szumu i reklamy. Przez 2 tygodnie próbowałam kupić ekogroszek, którego tak naprawdę nie ma. Jeżeli tylko będzie taka możliwość to kupię od innego dostawcy. Brawo PGG! Róbcie tak dalej na pewno przybędzie "zadowolonych " klientów. Prawda jest taka, że nie ogarniacie tematu. U
"Straciłem godziny na próbie kupna węgla w e-sklepie PGG". Spółka przeprasza klienta
~Andrzej Glogowski 2022-04-20 14:39:05
PGG nie musi sprzedawać i kopać węgla ma zagwarantowane dotacje rządowe w tym roku ok. 5 mld, to po pierwsze dostali już od lutego 2021 400 milonóe . Po drugie sklep to kpina i jakieś dziwne kombinowanie to co obecnie sprzedali w tym pseudo sklepie do jeden dzień wydobycia grupy w zeszłym roku wydobycie to 23 mln. Ton czyli wydobycie dzienne to 63 tys ton a tyle sklep nie sprzedał od początku marca ... Czy to nikogo nie dziwi ? Węgla nie da się kupić, klienci walą drzwiami i oknami odchodzą z kwitkiem , a Władza dopycha tam miliardowe dopłaty o co tu chodzi ? Powyższe cyferki i dane każdy może sam sprawdzić są w necie....
"Straciłem godziny na próbie kupna węgla w e-sklepie PGG". Spółka przeprasza klienta
~oberschleisier 2022-04-20 12:11:19
PiS a gdzie podział się węgiel ... piec 5 klasa ... ekologia tylko gdzie paliwo ... znowu przekręt na węglu ... spółeczki przyjaciół królika i ponad 100% zysku ... tak to się kradnie co .... i zwala na wojnę.
"Straciłem godziny na próbie kupna węgla w e-sklepie PGG". Spółka przeprasza klienta
~Krzysztof Maziuk 2022-04-20 11:05:20
W tym tygodniu próbowałem kupić węgiel w poniedziałek, we wtorek, w środę od 10:00 do 11:00 bezskutecznie. Sklep internetowy PGG „zatyka się”. Z KOSZYKA zabrano mi TOWAR!!! to OSZUSTWO W BIAŁY DZIEŃ...
"Straciłem godziny na próbie kupna węgla w e-sklepie PGG". Spółka przeprasza klienta
~Grzesiek 2022-04-20 10:42:38
Zapraszamy do prywatnych składów z węglem. Tam go nie brakuje. Tylko kasy może braknąć. To jest złodziejstwo.
Ludzie zostali naciągnięci an ekologiczne piece i teraz nie mają wyjścia.
Olewam tą wasze dbanie o środowisko - oszustwo. Wykorzystaliście ekologię to naciągnięcia ludzi.
Ludzie zaciągają pożyczki, żeby kupić węgiel
To jest chore. Węgiel jest naszym Polskim surowcem a taniej było kupić ruskie gówno
"Straciłem godziny na próbie kupna węgla w e-sklepie PGG". Spółka przeprasza klienta
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!
Zapisz się do naszego newslettera!Sonda
Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?
Oddanych głosów: 507
Prezentacje firm