Coaching

Czy wiesz co sprzedajesz?
0

Czy wiesz co sprzedajesz?

Zdecydowana większość przedsiębiorców na pytanie czy wiedzą co i po co sprzedają (produkt, usługa) odpowiadają: ,,tak oczywiście” lub ,,co za banalne pytanie” albo nawet ,,co za głupie pytanie”. Kiedy proszę o odpowiedź mówią: reklamy, samochody, wodę, ubezpieczenia itp. Czy to dobre odpowiedzi? Uważam, że nie i drzwi do dyskusji otwierają się.

2018-08-20 07:37 Autor: Agnieszka Plencler
Dlaczego ludzie Cię
1

Dlaczego ludzie Cię "kupują"?

Punktem wyjścia w budowaniu każdej marki jest jej szeroka definicja składająca się głównie z motywów jej istnienia, potrzeb na jakie chce odpowiadać lub jakie chce tworzyć, analizy słabych i mocnych stron oraz strategii działania na konkurencyjnym rynku. Warunki wyjściowe w budowaniu marki osobistej to specjalizacja, eksperckość i doświadczenie.

2018-06-18 14:08 Autor: Agnieszka Plencler
Marka osobista przedsiębiorcy - dlaczego warto ją budować?
0

Marka osobista przedsiębiorcy - dlaczego warto ją budować?

Po co Ci marka osobista? Żeby ludzie chcieli robić z Tobą biznes zanim poznają Cię osobiście (Piotr Grządziel).

2018-06-12 20:45 Autor: Agnieszka Plencler

Najczęściej czytane

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 506

Prezentacje firm