Marka korporacyjna

Co wiesz o swojej marce/produkcie/usłudze/konkurencji?
0

Co wiesz o swojej marce/produkcie/usłudze/konkurencji?

Zdecydowana większość właścicieli swojego biznesu uważa, że wie o nim dużo lub bardzo dużo. Zapewne mają powody by tak uważać. Podobnie jak z naszym zdrowiem: znamy nasze ciało jak nikt inny na świecie…czyżby? Warto korzystać z obiektywnych badań marketingowych lub lekarskich, dzięki którym słyszymy a nie tylko słuchamy, widzimy a nie tylko patrzymy.

2018-08-27 09:58 Autor: Agnieszka Plencler
O czym pisać w social mediach?
0

O czym pisać w social mediach?

Budując swoją markę osobistą nie wystarczy być w social mediach. Trzeba działać! Z głową i sercem szczególnie - na LinkedIn (business). Na Facebook’u również, ale ta platforma jest bardziej tolerancyjna i mniej merytoryczna (lifestyle).

2018-08-13 13:21 Autor: Agnieszka Plencler
Czy marki osobiste mogą wspierać marki korporacyjne?
0

Czy marki osobiste mogą wspierać marki korporacyjne?

Doświadczenie klienta/punkty styku z klientem (customer experience) i wizerunek marki to terminy, o których od dawna dużo się pisze i mówi. Firmy zastanawiają się jak je budować, by klient był zadowolony, by do nas wracał po więcej i by finalnie stał się lojalnym klientem. W idealnej i docelowej sytuacji serce (w pierwszej kolejności) i rozum mówią mu, że ma wybrać właśnie naszą firmę - no właśnie - naszą firmę czy nas?

2018-07-16 09:46 Autor: Agnieszka Plencler

Najczęściej czytane

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 539

Prezentacje firm