Spersonalizowane zdrapki marketingowe to innowacyjne narzędzie, dzięki któremu firmy mogą wyróżnić się na rynku i zwiększyć zaangażowanie klientów. Dzięki możliwości dodania logo oraz unikalnych motywów, te interaktywne materiały przyciągają uwagę i wzmacniają brand poprzez pełną personalizację. Wybór różnych elementów takich jak wzory, kolory czy treści pozwala na idealne dopasowanie zdrapek do specyfiki kampanii i wartości firmy. Personalizowane zdrapki nie tylko odróżniają ofertę od konkurencji, ale także zwiększają efektywność strategii marketingowych poprzez większe zaangażowanie odbiorców. To narzędzie, które wspiera branding i buduje lojalność, stając się integralną częścią nowoczesnych kampanii promocyjnych.
2025-04-08 11:40Fundusz 21 Concordia sprzedał większość akcji Technologicznej Grupy Kapitałowej Digitree Group - giełdowej spółki z branży IT z siedzibą w Rybniku. Wartość transakcji przekracza 12 mln zł, a nowi udziałowcy to znani przedsiębiorcy, kojarzeni z takimi firmami jak Euvic, Grupa Hasco, Budmat i Inter Europol.
2024-09-24 12:16W czasach, gdy cyfryzacja i technologie internetowe odgrywają kluczową rolę w komunikacji i marketingu, można by sądzić, że tradycyjne usługi drukarskie straciły na znaczeniu. Tymczasem rzeczywistość pokazuje coś innego. Druk wciąż jest nieodzownym elementem strategii marketingowych wielu firm, a jego rola ewoluuje wraz z postępem technologicznym i zmieniającymi się oczekiwaniami klientów.
2024-09-06 09:00Teraz, gdy Twoja strona internetowa jest już online, kolejnym pytaniem jakie powinieneś sobie zadać jest to, jak ją promować. Być może jesteś na początku swojej działalności, a może też zastanawiasz się jak przyciągnąć kolejnych użytkowników na stronę - bez względu na okoliczności, podpowiemy Ci, jak promować firmę w wyszukiwarce Google.
2022-01-17 08:57Golden Marketing Conference to wydarzenie, które narodziło się w sercu wielkopolski. To w Poznaniu, w 2015 roku odbyła się pierwsza konferencja. Po fali sukcesów, powstał pomysł zorganizowania wydarzenia również w Katowicach i w Warszawie.
2019-11-19 07:32Czy marketing powinien zatrzymać się na docieraniu do konkretnej grupy docelowej, czy też powinien zejść niżej, na poziom pojedynczego człowieka? Jestem zdecydowanie zwolennikiem tej drugiej opcji.
2018-08-10 12:20W rybnickim punkcie informacji turystycznej Halo Rybnik rozpoczął się cykl spotkań „Zaczynamy od środka”. W wydarzeniu poświęconemu budowaniu zaangażowania w miejscu pracy brali udział zarówno pracodawcy jak i pracownicy.
2018-07-06 11:48