Personal branding

Co wiesz o swojej marce/produkcie/usłudze/konkurencji?
0

Co wiesz o swojej marce/produkcie/usłudze/konkurencji?

Zdecydowana większość właścicieli swojego biznesu uważa, że wie o nim dużo lub bardzo dużo. Zapewne mają powody by tak uważać. Podobnie jak z naszym zdrowiem: znamy nasze ciało jak nikt inny na świecie…czyżby? Warto korzystać z obiektywnych badań marketingowych lub lekarskich, dzięki którym słyszymy a nie tylko słuchamy, widzimy a nie tylko patrzymy.

2018-08-27 09:58 Autor: Agnieszka Plencler
Czy wiesz co sprzedajesz?
0

Czy wiesz co sprzedajesz?

Zdecydowana większość przedsiębiorców na pytanie czy wiedzą co i po co sprzedają (produkt, usługa) odpowiadają: ,,tak oczywiście” lub ,,co za banalne pytanie” albo nawet ,,co za głupie pytanie”. Kiedy proszę o odpowiedź mówią: reklamy, samochody, wodę, ubezpieczenia itp. Czy to dobre odpowiedzi? Uważam, że nie i drzwi do dyskusji otwierają się.

2018-08-20 07:37 Autor: Agnieszka Plencler
O czym pisać w social mediach?
0

O czym pisać w social mediach?

Budując swoją markę osobistą nie wystarczy być w social mediach. Trzeba działać! Z głową i sercem szczególnie - na LinkedIn (business). Na Facebook’u również, ale ta platforma jest bardziej tolerancyjna i mniej merytoryczna (lifestyle).

2018-08-13 13:21 Autor: Agnieszka Plencler
Zaufaj intuicji - zaplanuj działania
0

Zaufaj intuicji - zaplanuj działania

,,Rozum jest ważny, ale bardzo ograniczony. Intuicja to coś, co pozwala przekroczyć ograniczenia
rozumu". "Intuicja jest trudna do zdefiniowania, ale wielokrotnie doświadczyłem jej mocy.
Warunek podstawowy by działała, to łączność z własnym wnętrzem. Intuicja daje poczucie zgody z
samym sobą, nagle fakty łączą się doskonale, powstaje poczucie ogólnego sensu” - M. Kamiński, Idź własną drogą.

2018-08-06 15:20 Autor: Agnieszka Plencler
Zarządzaj swoją uwagą - nie czasem
0

Zarządzaj swoją uwagą - nie czasem

Wokół nas dużo się dzieje: możliwości rozwoju, dostęp do wiedzy i inspiracji są niemalże nieograniczone. W największym uproszczeniu wystarczą nasze chęci i telefon z dostępem do internetu. Często apetyt rośnie w miarę jedzenia zatem chcemy wszystkiego więcej. Nie chodzi jednak tylko o ilość wykonywanych przez nas zadań, ale o jakość ich wykonania. Czas na zarządzanie przede wszystkim naszą uwagą, a nie naszym czasem.

2018-07-23 11:34 Autor: Agnieszka Plencler
Czy marki osobiste mogą wspierać marki korporacyjne?
0

Czy marki osobiste mogą wspierać marki korporacyjne?

Doświadczenie klienta/punkty styku z klientem (customer experience) i wizerunek marki to terminy, o których od dawna dużo się pisze i mówi. Firmy zastanawiają się jak je budować, by klient był zadowolony, by do nas wracał po więcej i by finalnie stał się lojalnym klientem. W idealnej i docelowej sytuacji serce (w pierwszej kolejności) i rozum mówią mu, że ma wybrać właśnie naszą firmę - no właśnie - naszą firmę czy nas?

2018-07-16 09:46 Autor: Agnieszka Plencler
Stwórz swój styl! A jeżeli już go masz - pokaż go w biznesie
0

Stwórz swój styl! A jeżeli już go masz - pokaż go w biznesie

„Styl to sposób na zamanifestowanie tego, kim jesteś, bez konieczności mówienia”- Rachel Zoe. Mamy dla Was kilka cennych rad, by tak właśnie było.

2018-07-09 06:13 Autor: Agnieszka Plencler
LinkedIn to nie tylko rekrutacja. To drzwi do sukcesu w biznesie
0

LinkedIn to nie tylko rekrutacja. To drzwi do sukcesu w biznesie

Zapewne mało jest przedsiębiorców, którzy nie słyszeli o Facebook’u. Większość tam jest. Wachlarz obszarów i tematów możliwych do poruszenia jest tam jednak duży - zbyt duży. Jeśli chcemy działać merytorycznie i biznesowo to zdecydowanie polecam LinkedIn.

2018-07-02 10:27 Autor: Agnieszka Plencler
Twój kod osobisty (personal code) w biznesie i nie tylko
0

Twój kod osobisty (personal code) w biznesie i nie tylko

Nie oczekuj od innych domyślania się jaki jesteś i o co Ci w życiu chodzi. Wykorzystaj do tego możliwe kanały i narzędzia komunikacji: realne i wirtualne. Zbuduj swój łatwy do odczytania i skuteczny kod osobisty (wartości, aspiracje), by efektywniej osiągać wyznaczone cele i czerpać więcej radości z życia.

2018-06-25 07:57 Autor: Agnieszka Plencler
Dlaczego ludzie Cię
1

Dlaczego ludzie Cię "kupują"?

Punktem wyjścia w budowaniu każdej marki jest jej szeroka definicja składająca się głównie z motywów jej istnienia, potrzeb na jakie chce odpowiadać lub jakie chce tworzyć, analizy słabych i mocnych stron oraz strategii działania na konkurencyjnym rynku. Warunki wyjściowe w budowaniu marki osobistej to specjalizacja, eksperckość i doświadczenie.

2018-06-18 14:08 Autor: Agnieszka Plencler

Najczęściej czytane

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 588

Prezentacje firm