Zdecydowana większość właścicieli swojego biznesu uważa, że wie o nim dużo lub bardzo dużo. Zapewne mają powody by tak uważać. Podobnie jak z naszym zdrowiem: znamy nasze ciało jak nikt inny na świecie…czyżby? Warto korzystać z obiektywnych badań marketingowych lub lekarskich, dzięki którym słyszymy a nie tylko słuchamy, widzimy a nie tylko patrzymy.
2018-08-27 09:58Zdecydowana większość przedsiębiorców na pytanie czy wiedzą co i po co sprzedają (produkt, usługa) odpowiadają: ,,tak oczywiście” lub ,,co za banalne pytanie” albo nawet ,,co za głupie pytanie”. Kiedy proszę o odpowiedź mówią: reklamy, samochody, wodę, ubezpieczenia itp. Czy to dobre odpowiedzi? Uważam, że nie i drzwi do dyskusji otwierają się.
2018-08-20 07:37Budując swoją markę osobistą nie wystarczy być w social mediach. Trzeba działać! Z głową i sercem szczególnie - na LinkedIn (business). Na Facebook’u również, ale ta platforma jest bardziej tolerancyjna i mniej merytoryczna (lifestyle).
2018-08-13 13:21,,Rozum jest ważny, ale bardzo ograniczony. Intuicja to coś, co pozwala przekroczyć ograniczenia
rozumu". "Intuicja jest trudna do zdefiniowania, ale wielokrotnie doświadczyłem jej mocy.
Warunek podstawowy by działała, to łączność z własnym wnętrzem. Intuicja daje poczucie zgody z
samym sobą, nagle fakty łączą się doskonale, powstaje poczucie ogólnego sensu” - M. Kamiński, Idź własną drogą.
Wokół nas dużo się dzieje: możliwości rozwoju, dostęp do wiedzy i inspiracji są niemalże nieograniczone. W największym uproszczeniu wystarczą nasze chęci i telefon z dostępem do internetu. Często apetyt rośnie w miarę jedzenia zatem chcemy wszystkiego więcej. Nie chodzi jednak tylko o ilość wykonywanych przez nas zadań, ale o jakość ich wykonania. Czas na zarządzanie przede wszystkim naszą uwagą, a nie naszym czasem.
2018-07-23 11:34Doświadczenie klienta/punkty styku z klientem (customer experience) i wizerunek marki to terminy, o których od dawna dużo się pisze i mówi. Firmy zastanawiają się jak je budować, by klient był zadowolony, by do nas wracał po więcej i by finalnie stał się lojalnym klientem. W idealnej i docelowej sytuacji serce (w pierwszej kolejności) i rozum mówią mu, że ma wybrać właśnie naszą firmę - no właśnie - naszą firmę czy nas?
2018-07-16 09:46„Styl to sposób na zamanifestowanie tego, kim jesteś, bez konieczności mówienia”- Rachel Zoe. Mamy dla Was kilka cennych rad, by tak właśnie było.
2018-07-09 06:13Zapewne mało jest przedsiębiorców, którzy nie słyszeli o Facebook’u. Większość tam jest. Wachlarz obszarów i tematów możliwych do poruszenia jest tam jednak duży - zbyt duży. Jeśli chcemy działać merytorycznie i biznesowo to zdecydowanie polecam LinkedIn.
2018-07-02 10:27Nie oczekuj od innych domyślania się jaki jesteś i o co Ci w życiu chodzi. Wykorzystaj do tego możliwe kanały i narzędzia komunikacji: realne i wirtualne. Zbuduj swój łatwy do odczytania i skuteczny kod osobisty (wartości, aspiracje), by efektywniej osiągać wyznaczone cele i czerpać więcej radości z życia.
2018-06-25 07:57Punktem wyjścia w budowaniu każdej marki jest jej szeroka definicja składająca się głównie z motywów jej istnienia, potrzeb na jakie chce odpowiadać lub jakie chce tworzyć, analizy słabych i mocnych stron oraz strategii działania na konkurencyjnym rynku. Warunki wyjściowe w budowaniu marki osobistej to specjalizacja, eksperckość i doświadczenie.
2018-06-18 14:08