Stosujemy wiele nowoczesnych technologii wykluczających możliwość automatycznego zakupu węgla przy pomocy botów zakupowych - zapewnia w dzisiejszym komunikacie Polska Grupa Górnicza, odnosząc się do zarzutów o nieprawidłowości w funkcjonowaniu swojego e-sklepu. Jednocześnie spółka przestrzega klientów, by nie udostępniali swoich danych i nie korzystali z oferty "pośredników" próbujących wyłudzać pieniądze w zamian za rzekome ułatwienie zakupów.
2022-06-09 15:00Podczas wtorkowej sesji, 7 czerwca, sklep PGG S.A. pobił kolejny rekord – informuje spółka. Dokonano więcej transakcji w krótszym czasie, co wiążę się z modyfikacją i optymalizacją e-sklepu. PGG zapewnia, przy okazji, że wciąż cała dobowa produkcja węgla opałowego dla gospodarstw domowych jest kierowana do sprzedaży w trzech kanałach dystrybucji.
2022-06-08 11:00Polska Grupa Górnicza ograniczyła do dwóch dni w tygodniu możliwość kupowania węgla w sklepie internetowym. Spółka tłumaczy, że to jest sposób na ograniczenie czasu spędzanego na witrynie zakupowej.
2022-05-31 09:28Otrzymaliśmy ciekawy list dotyczący sprzedaży węgla w sklepie PGG i konkretnie artykułu „U cwaniaczków węgiel od ręki - klienci zgrzytają na PGG. Trop prowadzi do Rybnika”. Napisał go informatyk, który wysuwa równie ciekawe wnioski dotyczące problemów z nabyciem surowca. - Ktoś z dostępem do bazy danych/aplikacji do zamówień na poziomie administracyjnym wyprowadza węgiel na podstawione osoby – pisze. Jego zdaniem sprawą powinna zająć się prokuratura.
2022-05-20 16:53Sprzedaż w sklepie internetowym wzrosła 34-krotnie – chwali się Polska Grupa Górnicza S.A. zapewniając, że kieruje do sprzedaży dla klientów indywidualnych cały wyprodukowany wolumen węgla opałowego. PGG twierdzi, że wykorzystuje maksymalne moce produkcyjne i dystrybucyjne, by zaspokoić popyt na węgiel. Tymczasem w sieci nie brakuje sygnałów na wręcz patologiczne sytuacje dotyczące handlowania węglem w PGG.
2022-05-19 09:37Straciłem w skali tygodnia 8 godzin na próbach kupienia węgla w sklepie internetowym PGG. Nawet dodanie produktu do koszyka nie gwarantuje powodzenia zakupu – irytuje się pan Marcin, nasz Czytelnik. Za pośrednictwem Śląskiego Biznesu zadaje Polskiej Grupie Górniczej kilka pytań próbując się dowiedzieć, dlaczego największa spółka węglowa nie jest w stanie przygotować porządnego sklepu internetowego. Właśnie dostaliśmy odpowiedzi rzecznika PGG.
2022-04-19 12:56