Polecamy na Śląsku

7 kroków do zdobycia klienta przez LinkedIn – za nami 9. TuBiznes Opener

2018-11-30, Autor: tora

LinkedIn to obecnie najdynamiczniej rozwijający się portal społecznościowy świata biznesu. W samej Polsce z narzędzia korzysta już ponad 3 miliony osób. O tym, że są to Twoi potencjalni klienci przekonywał ekspert Bartek Ziemiański.

Reklama

Punktem wyjścia do skutecznego korzystania z portalu LinkedIn jest właściwe skonfigurowanie swojego profilu.

Jak mówił Bartek Ziemiański, zajmuje to 10 minut, a może przesądzić o sukcesie. - Pierwsze wrażenie robi się tylko raz – mówił na TuBiznes Openerze.

Aby z powodzeniem działać w sieci LinkedIn ekspert proponuje wdrożyć siedem kroków:
1. Twój profil musi być ciekawy, zadbaj o niego aby nie był cv;
2. Rozszerzaj sieć, zapraszając osoby które poznałeś lub chcesz poznać, np. 3 nowe osoby każdego dnia;
3. Personalizuj zaproszenia, szukaj punktów „styku”;
4. Bądź aktywnym użytkownikiem, polecaj i komentuj treści znajomych, liderów opinii, np. dając 5 poleceń i komentarzy każdego dnia;
5. Zacznij tworzyć posty, mogą to być recenzje ciekawych artykułów branżowych, relacja z eventu;
6. Nawiązuj dialog ze swoimi kontaktami, podtrzymaj relacje, odnieś się do ich działań, zapytaj co słychać, np. z 5 osobami każdego dnia;
7. Poszukaj możliwości przejścia do offline i zaproponuj niezobowiązujące spotkanie.

Obecny na TuBiznes Opener Artur Gliwicki, dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku opowiadał o działaniach miasta na rzecz likwidacji niskiej emisji. Pochwalił się m.in. likwidacją wszystkich „kopciuchów” na osiedlu w Niewiadomiu. - Jeśli wymagamy od mieszkańców przechodzenia na ekologiczne źródła ciepła, sami powinniśmy dawać przykład – mówił.

TuBiznes Opener odbył się 29 listopada w Hotelu przy Młynie w Rybniku. Portal ŚląskiBiznes.pl był patronem medialnym wydarzenia.

Zobacz galerię

Oceń publikację: + 1 + 4 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (5):
  • ~Krzysztof Wodecki 2018-11-30 12:37:54

    Wartościowe wystąpienie pana Bartka. To na pewno nie był stracony czas:)

    1 0
  • ~Tomasz Raudner 2018-11-30 12:50:18

    Zgadzam się. Wartościowe rzeczy i przystępnie przekazane

    2 0
  • ~Jan Surzycki 2018-12-03 13:55:25

    co to jest ten LinkedIn - czy ktoś może mi podpowiedzieć kogo mogę tam poznać ?

    1 0
  • ~adrianek 2018-12-03 14:28:30

    LinkedIn jest dość .... precyzyjny. Tam nie ma chmary odsłon, milionów fanów itd. Za to jest szansa na precyzyjniejszy kontakt i większy hajs

    0 0
  • ~prezes 2018-12-03 14:29:42

    Ale trzeba tam być regularnie jak chcesz coś z tego wyciągnąć. Najlepiej i tak gadać na żywo

    0 0

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Który kandydat na Prezydenta RP jest najlepszy pod kątem biznesu?










Oddanych głosów: 1778