Polecamy na Śląsku

7 kroków do zdobycia klienta przez LinkedIn – za nami 9. TuBiznes Opener

2018-11-30, Autor: tora

LinkedIn to obecnie najdynamiczniej rozwijający się portal społecznościowy świata biznesu. W samej Polsce z narzędzia korzysta już ponad 3 miliony osób. O tym, że są to Twoi potencjalni klienci przekonywał ekspert Bartek Ziemiański.

Punktem wyjścia do skutecznego korzystania z portalu LinkedIn jest właściwe skonfigurowanie swojego profilu.

Reklama

Jak mówił Bartek Ziemiański, zajmuje to 10 minut, a może przesądzić o sukcesie. - Pierwsze wrażenie robi się tylko raz – mówił na TuBiznes Openerze.

Aby z powodzeniem działać w sieci LinkedIn ekspert proponuje wdrożyć siedem kroków:
1. Twój profil musi być ciekawy, zadbaj o niego aby nie był cv;
2. Rozszerzaj sieć, zapraszając osoby które poznałeś lub chcesz poznać, np. 3 nowe osoby każdego dnia;
3. Personalizuj zaproszenia, szukaj punktów „styku”;
4. Bądź aktywnym użytkownikiem, polecaj i komentuj treści znajomych, liderów opinii, np. dając 5 poleceń i komentarzy każdego dnia;
5. Zacznij tworzyć posty, mogą to być recenzje ciekawych artykułów branżowych, relacja z eventu;
6. Nawiązuj dialog ze swoimi kontaktami, podtrzymaj relacje, odnieś się do ich działań, zapytaj co słychać, np. z 5 osobami każdego dnia;
7. Poszukaj możliwości przejścia do offline i zaproponuj niezobowiązujące spotkanie.

Obecny na TuBiznes Opener Artur Gliwicki, dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Rybniku opowiadał o działaniach miasta na rzecz likwidacji niskiej emisji. Pochwalił się m.in. likwidacją wszystkich „kopciuchów” na osiedlu w Niewiadomiu. - Jeśli wymagamy od mieszkańców przechodzenia na ekologiczne źródła ciepła, sami powinniśmy dawać przykład – mówił.

TuBiznes Opener odbył się 29 listopada w Hotelu przy Młynie w Rybniku. Portal ŚląskiBiznes.pl był patronem medialnym wydarzenia.

Zobacz galerię

Oceń publikację: + 1 + 4 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (5):
  • ~Krzysztof Wodecki 2018-11-30 12:37:54

    Wartościowe wystąpienie pana Bartka. To na pewno nie był stracony czas:)

    1 0
  • ~Tomasz Raudner 2018-11-30 12:50:18

    Zgadzam się. Wartościowe rzeczy i przystępnie przekazane

    2 0
  • ~Jan Surzycki 2018-12-03 13:55:25

    co to jest ten LinkedIn - czy ktoś może mi podpowiedzieć kogo mogę tam poznać ?

    1 0
  • ~adrianek 2018-12-03 14:28:30

    LinkedIn jest dość .... precyzyjny. Tam nie ma chmary odsłon, milionów fanów itd. Za to jest szansa na precyzyjniejszy kontakt i większy hajs

    0 0
  • ~prezes 2018-12-03 14:29:42

    Ale trzeba tam być regularnie jak chcesz coś z tego wyciągnąć. Najlepiej i tak gadać na żywo

    0 0

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Alert SlaskiBiznes.pl

W Twojej okolicy powstaje nowa inwestycja? Twoja firma odniosła sukces którym warto się pochwalić? Wciel się w rolę reportera slaskibiznes.pl i napisz nam o tym!

Wyślij alert

Sonda

Kupujecie prezenty w internecie?





Oddanych głosów: 6