Gadżety to klasyczna forma reklamy, która nie wychodzi z mody. Zmieniają się jednak trendy, jeśli chodzi o same materiały promocyjne. Dowiedz się, jakie gadżety reklamowe będą na topie w 2023 i jakie warto zamówić dla twojej firmy!
Szukasz idealnego gadżetu dla osób aktywnych fizycznie, który będzie nie tylko pełnił funkcję reklamową, ale przede wszystkim praktyczną? Postaw na wytrzymałe kubki metalowe z grawerem, wyposażone w specjalny uchwyt umożliwiający przypięcie kubka do plecaka turystycznego. Taki kubek będzie wspaniałym towarzyszem wypraw górskich i sprawdzi się w każdej ekstremalnej sytuacji. Mówiąc o ekstremalnych sytuacjach: zadbaj o to, aby twoi klienci zawsze mieli naładowany telefon. Estetyczny powerbank z grawerem o dużej pojemności może im ułatwić pokonanie szczególnie trudnej trasy w górach lub... zdobycie kolejnego levelu w grze.
Alternatywą dla kubków są bidony sportowe z ustnikiem, wykonane ze stali nierdzewnej. W przeciwieństwie do plastikowych bidonów, nie uwalniają do wody cząsteczek mikroplastiku, a ich duża pojemność (400 ml) i poręczny kształt sprawi, że będzie to doskonałe uzupełnienie wyprawki biegacza lub amatora kolarstwa. Nadruk w formie graweru zapewni trwałość i doskonałą prezencję twojemu logotypowi.
Na chłodniejsze dni przydadzą się ciepłe czapki wykonane z miękkiego jerseyu: idealnie przylegają do głowy, a ich stylowy kształt typu "fasolka" pasuje każdemu.
W 2023 roku nadal na topie będą oczywiście smycze reklamowe, które sprawdzają się jako element wyposażenia wyprawki nowego pracownika, ale także jako dodatek do materiałów dla klienta. Zawsze dobrym, praktycznym pomysłem jest zamówienie gadżetów w postaci kubków. Stalowe dłużej utrzymują temperaturę napoju, z kolei klasyczne ceramiczne mają większą możliwość personalizacji.
W nadchodzącym roku nadal modne będą różnego rodzaju torby reklamowe. Na artilon.pl znajdziesz szeroki wybór rozwiązań: od klasycznych papierowych toreb reklamowych przygotowanych z myślą o przenoszeniu pozostałych gadżetów, poprzez ekologiczne torby na zakupy na kosmetyczkach kończąc. Zawsze dobrym wyborem będzie również pendrive lub notes reklamowy.
Ciekawy gadżet reklamowy wyróżni twoją firmę, a jednocześnie będzie miał szansę zaistnieć jako ozdoba w biurze czy domu klienta. Dobrym przykładem takiego gadżetu są estetycznie wykonane gry: np. domino, bierki, kółko i krzyżyk czy zestawy do gier np. karty plus kości. Dużym zainteresowaniem w nadchodzących sezonach będą się również cieszyć łamigłówki przestrzenne i różnego rodzaju układanki logiczne. Wykonane ze stali lub drewna, nie tylko są ciekawym sposobem na zabicie nudy, ale dodatkowo pięknie się prezentują.
Zamawiając gadżety reklamowe najlepiej kierować się jakością produktów oferowanych przez daną firmę i czasem ich dostarczenia. Szczególnie dużym uznaniem klientów cieszy się marka artilon.pl, która realizuje zlecenia w krótkim czasie, a dodatkowo może poszczycić się wyjątkowo atrakcyjnymi cenami.
Tagi: gadżety reklamowe
Najem pod biznes? Tylko dla bogatych. Wszystko przez jedną decyzję resortu finansów
2925Wojsko Polskie przyciągnęło rekordową liczbę nowych żołnierzy
1397Ciąg dalszy czystki na gastronomicznej mapie Katowic. Znika 12-letnia restauracja
970Ranking: w tych miastach w Śląskiem zarabia się najwięcej. Sprawdź TOP 10
707Poradnik: jak zbudować predyspozycje zawodowe i znaleźć pracę marzeń
669Rzuć granatem – armia zaprasza na bezpłatne treningi w ferie. Również na Śląsku
+15 / -4Samochód roku 2023 pochodzi ze Śląska! Fabryka Jeepa Avengera działa w Tychach
+8 / -1Wojsko Polskie przyciągnęło rekordową liczbę nowych żołnierzy
+7 / -1Grupa Vaillant buduje nowy Hub IT w Katowicach. Niemcy stworzą 200 miejsc pracy
+6 / -2Po obradach Sejmiku: Grzegorz Boski z PSL uzupełnił skład zarządu woj. śląskiego
+2 / -0Wypalenie zawodowe - co zrobić, żeby praca nie przestała być pasją?
0Ranking: w tych miastach w Śląskiem zarabia się najwięcej. Sprawdź TOP 10
0Po obradach Sejmiku: Grzegorz Boski z PSL uzupełnił skład zarządu woj. śląskiego
0Wojsko Polskie przyciągnęło rekordową liczbę nowych żołnierzy
0Ciąg dalszy czystki na gastronomicznej mapie Katowic. Znika 12-letnia restauracja
0