Gadżety to klasyczna forma reklamy, która nie wychodzi z mody. Zmieniają się jednak trendy, jeśli chodzi o same materiały promocyjne. Dowiedz się, jakie gadżety reklamowe będą na topie w 2023 i jakie warto zamówić dla twojej firmy!
Szukasz idealnego gadżetu dla osób aktywnych fizycznie, który będzie nie tylko pełnił funkcję reklamową, ale przede wszystkim praktyczną? Postaw na wytrzymałe kubki metalowe z grawerem, wyposażone w specjalny uchwyt umożliwiający przypięcie kubka do plecaka turystycznego. Taki kubek będzie wspaniałym towarzyszem wypraw górskich i sprawdzi się w każdej ekstremalnej sytuacji. Mówiąc o ekstremalnych sytuacjach: zadbaj o to, aby twoi klienci zawsze mieli naładowany telefon. Estetyczny powerbank z grawerem o dużej pojemności może im ułatwić pokonanie szczególnie trudnej trasy w górach lub... zdobycie kolejnego levelu w grze.
Alternatywą dla kubków są bidony sportowe z ustnikiem, wykonane ze stali nierdzewnej. W przeciwieństwie do plastikowych bidonów, nie uwalniają do wody cząsteczek mikroplastiku, a ich duża pojemność (400 ml) i poręczny kształt sprawi, że będzie to doskonałe uzupełnienie wyprawki biegacza lub amatora kolarstwa. Nadruk w formie graweru zapewni trwałość i doskonałą prezencję twojemu logotypowi.
Na chłodniejsze dni przydadzą się ciepłe czapki wykonane z miękkiego jerseyu: idealnie przylegają do głowy, a ich stylowy kształt typu "fasolka" pasuje każdemu.
W 2023 roku nadal na topie będą oczywiście smycze reklamowe, które sprawdzają się jako element wyposażenia wyprawki nowego pracownika, ale także jako dodatek do materiałów dla klienta. Zawsze dobrym, praktycznym pomysłem jest zamówienie gadżetów w postaci kubków. Stalowe dłużej utrzymują temperaturę napoju, z kolei klasyczne ceramiczne mają większą możliwość personalizacji.
W nadchodzącym roku nadal modne będą różnego rodzaju torby reklamowe. Na artilon.pl znajdziesz szeroki wybór rozwiązań: od klasycznych papierowych toreb reklamowych przygotowanych z myślą o przenoszeniu pozostałych gadżetów, poprzez ekologiczne torby na zakupy na kosmetyczkach kończąc. Zawsze dobrym wyborem będzie również pendrive lub notes reklamowy.
Ciekawy gadżet reklamowy wyróżni twoją firmę, a jednocześnie będzie miał szansę zaistnieć jako ozdoba w biurze czy domu klienta. Dobrym przykładem takiego gadżetu są estetycznie wykonane gry: np. domino, bierki, kółko i krzyżyk czy zestawy do gier np. karty plus kości. Dużym zainteresowaniem w nadchodzących sezonach będą się również cieszyć łamigłówki przestrzenne i różnego rodzaju układanki logiczne. Wykonane ze stali lub drewna, nie tylko są ciekawym sposobem na zabicie nudy, ale dodatkowo pięknie się prezentują.
Zamawiając gadżety reklamowe najlepiej kierować się jakością produktów oferowanych przez daną firmę i czasem ich dostarczenia. Szczególnie dużym uznaniem klientów cieszy się marka artilon.pl, która realizuje zlecenia w krótkim czasie, a dodatkowo może poszczycić się wyjątkowo atrakcyjnymi cenami.
Tagi: gadżety reklamowe
JSW wciąż bez nowego prezesa. Sierpień 80: Brak słów! To kompromitacja nowej władzy
1418Jarosław Wieszołek nowym prezesem Spółki Restrukturyzacji Kopalń
857Firma odzyskująca tytan z odpadów rozbudowuje zakład w Częstochowie
627Finansowe źródło wciąż (jeszcze) bije. Zarządca A4 Katowice-Kraków sumuje wyniki za 2023 rok
560"Między oczekiwaniami a realiami". Ekonomista o blaskach i cieniach wakacji od ZUS
552JSW wciąż bez nowego prezesa. Sierpień 80: Brak słów! To kompromitacja nowej władzy
+7 / -1Pięć nowych tras, trzeci samolot. Ryanair stawia na Katowice Airport, kosztem... stolicy
+3 / -0Odwołany zarząd kolejnego giganta. Nowego prezesa szuka Spółka Restrukturyzacji Kopalń
+2 / -0Niższy VAT dla branży beauty – co musisz wiedzieć? Dla Śląskiego Biznesu komentuje ekonomista
+2 / -0Rafako i polski pionier AI użyją sztucznej inteligencji do prognozowania cen prądu
+1 / -0Statystycznie żyjemy dłużej. To ważna informacja dla przyszłych emerytów
0Rafako i polski pionier AI użyją sztucznej inteligencji do prognozowania cen prądu
0Bukmacherzy z Katowic już wiedzą, kto wygra wybory samorządowe w Śląskiem
0Prawie miliard złotych zysku. JSW oszacowała wyniki za 2023 rok
0Chiński producent elektryków chce tworzyć na Śląsku nowego "malucha"
0