Kariera

ABC menadżera - Daniel Werner

2019-05-20, Autor: tora

Daniel Werner, prezes spółki Cashback services z Rybnika jest bohaterem cyklu ABC menadżera.

Reklama

W cyklu ABC menadżera prezentujemy Wam właścicieli i menadżerów wiodących śląskich firm, w tym ulubione sposoby spędzania wolnego czasu czy źródła wiedzy biznesowej.

Kto, być może przekazywane wiadomości będą dla Was inspirujące we własnej działalności gospodarczej?

Tym razem na łamach cyklu gości Daniel Werner, CEO spółki Cashback services sp. z o.o., w któej odpowiada za rozwój technologiczny i sprzedażowy m. in. projektów zrabatowani.pl i zaangazowani.pl.

Czy są książki z zakresu rozwoju menadżerskiego, które wywarły na Pana szczególny wpływ, które mógłby Pan polecić każdemu menadżerowi?
Jest takie powiedzenie - nie mierzysz, nie zarządzasz. Biznes nie opiera się na zgadywaniu, a na ciągłej analizie danych, które mamy do dyspozycji. Dlatego warto przeczytać przynajmniej jedną, dwie pozycje z analizy danych biznesowych, strategii w biznesie i (co uważam za najważniejsze) z growth hackingu. Przy tym ostatnim ważne są case study dużych firm z różnych branż - „Sztuka zwycięstwa” o NIKE, „Metoda Lean Startup" Eric’a Ries, „The Innovator's Dilemma”, „The Four: The Hidden DNA of Amazon, Apple, Facebook, and Google” o wojnie na szczycie czy małe i szybkie „Growth Hacker Marketing” Ryan’a Holiday pokazujące jak zwykła naklejka od Apple kosztująca firmę pół dolara przyklejana chętnie przez użytkownika sprzętu na samochodzie czy notesie może być darmową reklamą Apple na spotkaniach biznesowych - czyli darmowy nośnik reklamy z dobrze dobranym targetem.

Jakie są Pana źródła biznesowej wiedzy, które muszą znaleźć się codziennej prasówce?
Prowadzenie biznesu bez informacji jest ciężkie, dlatego do porannej kawy warto przejrzeć chociażby nagłówki Wirtualnych Mediów, Business Insider, Newsweeka czy sprawdzić co nowego i polecanego jest na LinkedIn bądź Facebook’u. Wbrew pozorom, jeżeli obserwujesz odpowiednich ludzi, ten ostatni jest też źródłem fajnej wiedzy. Nie chcę być posądzony o kryptoreklamę, ale Śląski Biznes również jest obowiązkową lekturą przy kawie - jesteśmy śląską firmą, dobrze jest znać otoczenie, w którym działamy. To od Was dowiedziałem się, że w moim mieście (Jastrzębie-Zdrój) planują przywrócić połączenie kolejowe z Ostrawą i Katowicami.

Jaki jest Pana najbardziej ulubiony sposób spędzania czasu, pozwalający „naładować akumulatory”?
Jazda na motocyklu z aparatem fotograficznym zawsze pod ręką. Kto jeździ, wie jaką frajdę sprawia motocykl, kto nie jeździ, zdecydowanie zachęcam do spróbowania. Motocykl jest dla każdego, oczywiście z umiarem - do szaleństw są tory wyścigowe. Majówka w tym roku to 2150 kilometrów przejechanych w ciszy, bez radia, człowiek dużo wtedy myśli i znajduje rozwiązania wielu problemów. Dodaj do tego zdjęcia pięknego Śląska czy czeskich Moraw i możesz wrócić do biura naładowany energią.

Ostatni urlop spędziłem...
...na wyspie Sal, należącej do Wysp Zielonego Przylądka. Idealne miejsce na typowy wypoczynek - zwiedzenie całej wyspy zajmuje średnio pół dnia, zaś zwiedzenie miejscowych restauracji znacznie dłużej. Przepyszne jedzenie, wspaniały miejscowy rum i szerokie, piaszczyste plaże czynią to miejsce zupełnie wyjątkowym. Na pewno kiedyś tam wrócę i mam nadzieję, że uda się miejscowej ludności zachować swoją tożsamość i ten optymizm do wszystkiego dookoła, pomimo coraz większego zainteresowania turystów tą wyspą.

Miejsce, które w przyszłości chciałbym koniecznie odwiedzić to...
Azja na motocyklu, oczywiście nie ta mroźna, syberyjska, raczej kolorowa, środkowo-południowa część kontynentu począwszy od Azerbejdżanu po Wietnam. Taka „przygoda życia” jak już będzie trochę więcej wolnego czasu na jej realizację.

-----

Daniel Werner - obecnie pełni rolę CEO spółki Cashback services sp. z o.o., odpowiadając za rozwój technologiczny i sprzedażowy m. in. projektów zrabatowani.pl i zaangazowani.pl - serwisu cashbackowego działającego na rynku polskim. Posiada 10-letnie doświadczenie w branży FMCG i zajmował różne stanowiska sprzedażowe w wielu topowych firmach w Polsce. W Grupie SARE od 2015 roku początkowo w roli Brand Managera projektu zrabatowani.pl, tworząc go od podstaw. Przed podjęciem pracy ze zrabatowani.pl Daniel pracował w firmie Żabka Polska, wspierając ajentów we wprowadzaniu globalnej strategii marki. Prywatnie fan fotografii, motocykli i książkowych kryminałów.

Oceń publikację: + 1 + 4 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 507

Prezentacje firm