W cyklu „ABC menadżera” prezentujemy sylwetkę Wojciecha Słowika - założyciela, właściciela i prezesa zarządu SynHo Ltd. i SynHo Sp. z o.o.
W ramach cyklu „ABC menadżera” przybliżamy Wam sylwetki prezesów i menadżerów wiodących śląskich przedsiębiorstw, w tym preferowanych przez nich sposobów spędzania wolnego czasu. Być może przedstawione informacje staną się inspiracją dla początkujących, marzących o sukcesie w biznesie menadżerów.
Tym razem kolej na Wojciecha Słowika - założyciela, właściciela i prezesa zarządu SynHo Ltd. i SynHo Sp. Z o.o. oraz Institute Essence.
Red.: Czy są książki z zakresu rozwoju menadżerskiego, które wywarły na Pana szczególny wpływ, które mógłby Pan polecić każdemu menadżerowi?
Wojciech Słowik: Tak. Przychodzą mi do głowy dwa tytuły: „siEdmioMilowe buty przedsiębiorcy... przez relacje do celu" Pawła Lewickiego i „Bogaty ojciec, biedy ojciec” – Roberta T. Kiyosakiego.
Jakie są Pana źródła biznesowej wiedzy, które muszą znaleźć się w Pana codziennej prasówce?
Zdecydowanie Facebook, na którym czytam artykuły publikowane przez różnych kolegów ze świata biznesu o nowych trendach w branży hotelarskiej. Oprócz tego Business Insider i Money.pl (ostatnio rzadziej). W sieci wyszukuję też treści związane z tematyką sprzedaży (Customer Centric Selling).
Poza mediami, jednym z najważniejszych źródeł mojej biznesowej wiedzy jest mój Ojciec – założyciel i prezes zarządu Aksel Sp. z o.o.!
Jaki jest Pana najbardziej ulubiony sposób spędzania czasu, pozwalający "naładować akumulatory"?
Rano siłownia, po południu wakeboard lub squash albo narty (zależy od sezonu). Na dłuższy urlop, jeśli czas na to pozwala, wyjeżdżam do Tajlandii. W Europie moim ulubionym miejscem jest Toskania.
W tym roku urlop spędziłem w...
Egipcie i Toskanii. Niestety, z powodu nowego biznesu nie udał się wyjazd do USA i Turcji na wakeboard.
Miejsce, które w przyszłości chciałbym koniecznie odwiedzie to...
Jest ich wiele i mam zamiar odwiedzić wszystkie, m.in. USA, Australia, Japonia, Islandia, Wyspy Palau.
Wojciech Słowik - założyciel, właściciel i prezes zarządu SynHo Ltd. i SynHo Sp. z o.o. oraz Institute Essence. Przez większość kariery skupiony na branży hotelarskiej, głównie na rozwiązaniach informatycznych dla sieci hotelowych oraz sektora prywatnego tego segmentu rynku.
Przez ostatnie 5 lat, wspólnie z zespołem, którym zarządza, zrealizował 100 instalacji systemu SynergyMMS w Europie (3 w Polsce), głównie w sieci Hilton.
Jego motto życiowe to: swój biznes buduj na budowaniu biznesu swoich klientów.
Prywatnie entuzjasta aktywnego życia i wielbiciel sportów.
Tagi: Wojciech Słowik, SynHo Ltd.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Kosmos! Stworzony przez firmę z Gliwic satelita dostarczył pierwsze obrazy powierzchni Ziemi
1862Izera ma nowego szefa. Zmiany w zarządzie ElectroMobility Poland
622Czterodniowy tydzień pracy w Polsce? "Znalezienie złotego środka kluczowe"
60637,1 mln zł skonsolidowanych przychodów. Sunex z Raciborza szacuje finanse za I kwartał 2024 r.
566"Babciowe" - dobra zmiana na rynku pracy? "Czas zweryfikuje"
565JSW wciąż bez nowego prezesa. Sierpień 80: Brak słów! To kompromitacja nowej władzy
+7 / -1Kosmos! Stworzony przez firmę z Gliwic satelita dostarczył pierwsze obrazy powierzchni Ziemi
+6 / -18 Polaków na liście najbogatszych ludzi świata. Wśród miliarderów biznesmen ze Śląska
+3 / -0"Babciowe" - dobra zmiana na rynku pracy? "Czas zweryfikuje"
+2 / -0Transformacja przemysłowo-energetyczna a polski biznes. "Zmieniły się priorytety"
+1 / -0Koniec bezkrólewia w JSW. "Nareszcie! Ale przed nowym prezesem szereg wyzwań"
0Zarząd JSW wreszcie w komplecie. Węglowym gigantem pokieruje Ryszard Janta
0Transformacja przemysłowo-energetyczna a polski biznes. "Zmieniły się priorytety"
0Polska krajem paradoksów. "Można być osobą pracującą i biedną jednocześnie"
0ZUS: w całej Polsce przybywa cudzoziemców. Śląskie wyjątkiem
0