Polecamy na Śląsku

Agencja z Rybnika stworzyła serwis systemu płatniczego BLIK

2020-12-23, Autor: ww

Agencja reklamowa NoMonday z Rybnika stworzyła kompletny projekt graficzny strony internetowej systemu szybkich płatności BLIK.

Reklama

BLIK to dobrze znane rozwiązanie, z którego korzysta już 15 milionów Polaków. Do tej pory komunikacja z użytkownikami przebiegała dwutorowo, za pomocą dwóch domen. Dzięki współpracy z NoMonday, usługa otrzymała nową szatę graficzną i spójny wizerunek.

- Dla BLIKA przygotowaliśmy kompletny projekt graficzny i content na stronę internetową (wraz z wdrożeniem programistycznym). Od teraz serwis będzie ujednolicony i dedykowany wszystkim użytkownikom – stałym i nowym “bywalcom”, którzy korzystają lub chcą korzystać z BLIK oraz partnerom biznesowy – tłumaczy Grzegorz Koczor – prezes NoMonday.

I dodaje:

- Projekt zakładał przede wszystkim stworzenie przejrzystego IU oraz zredagowanie treści w taki sposób, by były one edukacyjne i wprowadzały w świat funkcjonalności BLIK. Serwis został podzielony na część przeznaczoną dla użytkownika indywidualnego i biznesowego. Ponadto stworzyliśmy szablon, który w przyszłości będzie pozwalać klientowi na tworzenie landing page’ów promocyjnych.

Przypomnijmy, w czerwcu 2020 roku agencja reklamowa NoMonday zdobyła dwie statuetki w prestiżowym konkursie organizowanym przez Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych, za najlepsze serwisy korporacyjne i relacji inwestorskich, wykonane dla CCC i grupy AGORA.

Zamierzasz się zaszczepić na COVID-19?






Oddanych głosów: 1908

Oceń publikację: + 1 + 1 - 1 - 0

Materiał oryginalny: https://www.rybnik.com.pl/wiadomosci,rybnicka-agencja-zaprojektowala-serwis-blika,wia5-3273-47048.html

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Jaki wypoczynek podczas urlopu planujesz w roku 2021?







Oddanych głosów: 440