Od kilku lat reklama zewnętrzna jest najskuteczniejszym sposobem na to, by docierać do potencjalnych klientów, promować markę, usługi i produkty. Z pewnością na tę popularność wpływa widoczność tablic, ich wielkość oraz oczywiście atrakcyjne lokalizacje. Często producent billboardów reklamowych dla nowych klientów ma specjalne oferty i szybko mogą się oni przekonać, że dzięki reklamie zewnętrznej da się zwiększyć sprzedaż i rozpoznawalność, co wpływa oczywiście na dochody. Billboardy są rewelacyjnym nośnikiem treści. Obecnie tablice reklamowe występują w wielu różnych formatach, a poza rozwiązaniami standardowymi klienci mogą zdecydować się także na indywidualne projekty.
Wybierając reklamę zewnętrzną, należy zwrócić uwagę na kilka aspektów. Zawsze format konstrukcji musi być dopasowany do konkretnych warunków, miejsca, w którym billboard stanie, rodzaju drogi, spodziewanego celu, a także budżetu, jakim się dysponuje. To niezwykle ważne, bo przecież strategia promocyjna powinna docierać do określonych grup klientów. I dlatego szczególnie uważnie powinniśmy zlecać druk billboardów profesjonalnej firmie, która specjalizuje się w reklamie zewnętrznej. Kampania może być realizowana w całej Polsce lub też lokalnie. W tym pierwszym przypadku będziemy oczywiście mówić o dużych nakładach, co w praktyce jest opłacalne i przekłada się na większe zyski oraz rozpoznawalność.
Billboardy mogą być standardowe lub indywidualne i właśnie ten aspekt powinien być kluczowy dla przyszłego inwestora. Nośniki w Polsce są bardzo różnorodne i najczęściej szacuje się, że konstrukcje zaczynają się od formatu 504x238cm (EUROBILLBOARD). Jest on najpopularniejszy i dość uniwersalny. Wybierając nośniki standardowej wielkości, przede wszystkim możemy łatwo wymienić grafikę, a koszty dopasowania projektów graficznych są mniejsze. Dzięki temu oferta promująca produkty lub usługi będzie doskonale widoczna. Większe firmy oraz sieci najczęściej posiadają konstrukcję w strategicznych punktach, a tym samym stale docierają do swoich klientów i budują nowy target.
Jeśli zastanawiasz się, który billboard będzie dla ciebie najlepszym rozwiązaniem, zdaj się na pomoc specjalistów. Oni nie tylko dostosują projekty do konkretnych wymagań oraz zaplanują druk oraz ekspozycję reklamy. Przede wszystkim będą w stanie stworzyć taką ofertę, która spełni wszelkie wymagania klientów. Bardzo ważnym aspektem są w tej materii wielkości konstrukcji reklamowych. To od nich zależy to, jakie projekty będą optymalne i jaka musi być jakość druku. Najczęściej spotykany i zarazem najmniejszy na rynku standardowy format billboardu (504x238cm) pojawia się w bardzo różnorodnych miejscach, w których potencjalni klienci nie są fizycznie oddaleni od reklamy. Niezwykle istotna jest oczywiście lokalizacja. Inną popularną tablicą najczęściej pojawiającą się w miastach oraz przy drogach niższej klasy jest Billboard 18 (600x300cm). Jest on większy, więc kampanie są zdecydowanie bardziej widoczne. Ten format świetnie się sprawdza także jako reprezentacyjny nośnik przy siedzibie firmy czy w punkcie handlowym. Większe billboardy są przeznaczone do reklamy tranzytowej i pozwalają na dotarcie do bardzo różnorodnych grup klientów. Te konstrukcje pojawiają się przy drogach wojewódzkich i krajowych, ekspresowych, a nawet przy autostradach. Mają dużą powierzchnię reklamową, a ich struktura pozwala na szybką zmianę ekspozycji, co jest niezwykle istotne w tej branży. Wszak chodzi o zainteresowanie widza i skupienie jego uwagi.
Tagi: coloursfactory
Austriacka firma zainwestuje 100 milionów złotych w strefie KSSE przy autostradzie A4
1731"Smartfon na czterech kółkach". Prezes EMP o projekcie Izera i przyszłości fabryki w Jaworznie
759Z Jaworzna do Sosnowca bez korków? Miasto dostało miliony na rozbudowę dróg
556Co rząd zrobi z projektem Izera? Ważą się losy polskiego elektryka
540Zielone światło dla bloku gazowo–parowego w Rybniku. Jest decyzja o pozwoleniu na budowę
531Austriacka firma zainwestuje 100 milionów złotych w strefie KSSE przy autostradzie A4
+3 / -0Z Jaworzna do Sosnowca bez korków? Miasto dostało miliony na rozbudowę dróg
+2 / -0Budowa pierwszej już ruszyła, a co z velostradą Katowice-Sosnowiec? Pytamy Metropolię
+2 / -0Panattoni buduje fabrykę dla Fortaco. Tak wygląda nowy zakład pod Gliwicami (zdjęcia)
+1 / -0Będzie nowy "okrąglak" w Gliwicach. Miasto wybrało wykonawcę
+1 / -0"Firmy z sektora MŚP przyszłością KSSE". Rozmawiamy z wiceprezesem Jackiem Bialikiem
0Panattoni buduje fabrykę dla Fortaco. Tak wygląda nowy zakład pod Gliwicami (zdjęcia)
0Kolonia Zgorzelec uratowana. Bytom zakończył ogromną inwestycję rewitalizacyjną
0Będzie nowy "okrąglak" w Gliwicach. Miasto wybrało wykonawcę
0GZM: dodatkowe pieniądze na velostrady dla Katowic i Sosnowca
0