Śląski Biznes na weekend

Branżowe targi. Jak się do nich przygotować?

2019-09-13, Autor: Monika Taranczewska

Wrzesień to miesiąc, w którym rozpoczyna się sezon na różnego rodzaju eventy oraz targi branżowe. W takim razie jak odpowiednio przygotować swoje stanowisko, aby wypaść wśród konkurencji jak najlepiej? Podpowiadamy na co warto zwrócić uwagę.

Reklama

Targi branżowe to wielokrotnie szansa na zaprezentowanie swojej firmy oraz jej oferty potencjalnie nowym klientom oraz kontrahentom. W takim razie jaki jest klucz do sukcesu?

Jeśli zatrudniasz w swojej firmie profesjonalistów powinieneś mieć to z głowy. Jednak warto zwrócić uwagę na kilka ważnych rzeczy, a pomogą w tym systemy wystawiennicze, z których często korzystają działy marketingu.

Ścianka reklamowa

Zazwyczaj najpopularniejsza rzecz podczas targów, a jednak nie wszyscy z tego korzystają? Dlaczego ścianka jest tak ważna? Jeśli jest dobrze wykonana, a logo firmy jest widoczne z daleka ma ona większą szansę aby klient dostrzegł ją z daleka. Ściankę reklamową bez problemu rozłożycie gdzie tylko chcecie, jej elementy są lekkie i po demontażu zmieszczą się do torby, dzięki czemu można je komfortowo przewozić.

Stand reklamowy lub rollup

Widoczność Twojego stanowiska zwiększy się również przy pomocy standu reklamowego. System warto ulokować tuż obok ścianki. Na tych materiałach promocyjnych można umieścić większą reklamę tego co oferuje Twoja firma oraz dane do kontaktu. Wybierając roll up, należy zwrócić szczególną uwagę na dwie kwestie. Rollup powinien być łatwy w montażu i demontażu oraz mieć wytrzymałą stopę stabilizującą, która utrzyma sprzęt.

Wygodnie i prestiżowo

W niezależnie od tego na jakich targach wystawia się Twoja firma warto dostosować stanowisko do ich charakteru. Stoisko warto wyposażyć w lekkie i łatwe w transporcie meble.  Mogą to być wysokie stoły koktajlowe wraz z krzesłem typu hoker. Jeśli masz do dyspozycji więcej miejsca można wyposażyć stanowisko w wygodną przenośną kanapę wraz ze stolikiem kawowym. Tak wyposażone stanowisko na pewno będzie chętnie odwiedzane przez uczestników i wystawców

Im więcej osób wokół stoiska, tym lepszy PR marki

Biorąc udział w targach warto również zainwestować w materiały promocyjne takie jak ulotki, wizytówki, gadżety reklamowe. Dzięki temu można zachęcić odwiedzających do zapoznania się z ofertą firmy. Takie dodatki zwiększą zainteresowanie i promocję marki, którą wystawiasz na targach, aby uzyskać nowych kontrahentów oraz klientów.

 Czy Twoja firma bierze udział w branżowych targach? Jeśli tak to jesteśmy ciekawi jak przygotowywujecie swoje stanowiska?  

Oceń publikację: + 1 + 1 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Najczęściej czytane

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 508

Prezentacje firm