Polska Grupa Górnicza S.A. zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami rozszerza ofertę sprzedaży węgla luzem dla klientów indywidualnych. Od środy 16 marca, oprócz Karlika i Pieklorza z kopalń Chwałowice i Ziemowit w sklepie internetowym będzie można kupić także węgiel z kopalni Marcel. Zainteresowanie węglem w cenach dostępnych bezpośrednio na kopalniach i z własnym transportem jest ogromne. Zgłasza się nawet po 30 tys. osób dziennie.
Od piątku 11 marca w sklepie internetowym PGG S.A. klienci indywidualni mogą kupić 5 ton węgla luzem w cenach dostępnych bezpośrednio na kopalniach. Teraz, zgodnie z zapowiedziami, Polska Grupa Górnicza S.A. rozszerza swoją ofertę i wprowadza od środy 16 marca także możliwość kupna węgla z kopalni Marcel. Tym samym klienci mają już do dyspozycji węgiel z trzech kopalń spółki: Chwałowice, Ziemowit i Marcel. W marcu do sklepu będą sukcesywnie dodawane nowe kopalnie i nowe produkty, a od kwietnia na stronie sklepu będzie dostępna już pełna oferta węgla opałowego produkowanego w kopalniach spółki.
Pierwsze dni przyniosły ogromne zainteresowanie węglem sprzedawanym luzem, średnio każdego dnia chęć zakupu zgłasza ok. 30 tys. chętnych. To więcej niż możliwości dystrybucyjne, dlatego spółka sukcesywnie dodaje do sklepu nowe kopalnie i zwiększa ilość dostępnego węgla, aby sprostać oczekiwaniom klientów. Warunkiem zakupu jest ogrzewanie własnego gospodarstwa domowego węglem oraz własny odbiór w ustalonym na kopalni terminie, zarówno osobisty jak i przez upoważnionego przewoźnika.
- Poszerzyliśmy ofertę sprzedaży dla gospodarstw domowych umożliwiając nabywanie węgla dla celów ogrzewania domów w dużo korzystniejszych cenach. Wojna na Ukrainie wywołuje działania o charakterze spekulacyjnym skutkujące wysokimi cenami węgla pomimo tego, że nie zmienia się cena na kopalniach. Dlatego też konieczne było szybkie zareagowanie i umożliwienie klientom indywidualnym nabywanie węgla luzem bezpośrednio na kopalniach za pomocą sklepu internetowego. Cały czas pracujemy nad rozbudową systemu oraz wprowadzamy nowe narzędzia wsparcia, w tym specjalną komunikację w mediach społecznościowych, aby na bieżąco informować klientów o naszych działaniach – mówi Tomasz Rogala, prezes Polskiej Grupy Górniczej S.A.
Możliwość kupna węgla luzem adresowana jest głównie do klientów mieszkających w dalszej odległości od kopalń PGG S.A., którzy na co dzień nie mają możliwości bezpośredniego zaopatrzenia się w kopalnianych punktach sprzedaży. Nowa partia towaru jest dodawana o godzinie 18:00 (od poniedziałku do piątku), tak aby każdy z chętnych miał możliwość złożenia zamówienia w wolnym czasie po pracy. Po złożeniu zamówienia nabywcy otrzymują pocztą elektroniczną informacje o potwierdzeniu złożenia zamówienia, oraz terminie i warunkach odbioru. Termin odbioru jest każdorazowo ustalany indywidualnie bezpośrednio z odbiorcą lub wskazanym przez niego przewoźnikiem.
Polska Grupa Górnicza S.A. stale rozwija sprzedaż za pośrednictwem sklepu internetowego i na bieżąco rozbudowuje jego funkcje. Sklep uruchomiono w maju 2020 roku i na początku notował nieco ponad 32 tys. odsłon. Obecnie, w szczytowym okresie, sklep internetowy PGG S.A. notuje dziennie od 1,5 do 1,8 mln odsłon, a liczba aktywnych kont klienckich przekroczyła 45 tys.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Upgrade Your Business vol. 63: Kobiety w Biznesie
1257Największe targi rzemiosła ponownie w Katowicach!
482Powraca największa konferencja o sprzedaży na południu Polski. Zdobądź najtańsze bilety!
457„Humor to też biznes” – Mateusz Banaszkiewicz na Targach Edukacji UE Filia Rybnik
317117 tras do 96 lotnisk w 32 państwach. Katowice Airport przedstawia rozkład "Lato 2025"
110117 tras do 96 lotnisk w 32 państwach. Katowice Airport przedstawia rozkład "Lato 2025"
0„Humor to też biznes” – Mateusz Banaszkiewicz na Targach Edukacji UE Filia Rybnik
0Największe targi rzemiosła ponownie w Katowicach!
0Powraca największa konferencja o sprzedaży na południu Polski. Zdobądź najtańsze bilety!
0Upgrade Your Business vol. 63: Kobiety w Biznesie
0