Organizujesz imprezę, konferencję, koncert, festiwal lub innego rodzaju ciekawe wydarzenie? Świetnie się składa, możemy objąć nad nim darmowy patronat medialny. Jedyne co musisz zrobić to przesłać do nas wniosek. W zamian za to zyskujesz między innymi promocję swojego wydarzenia i dotarcie do setek tysięcy odbiorców w regionie!
Organizacja wydarzenia wiąże się z wieloma działaniami. Czasem zapominamy o jednej z najważniejszych – aby odpowiednio swoje wydarzenie rozpromować i dotrzeć z nim do odbiorców. Przychodzimy wam z pomocą. Nasze portale – Rybnik.com.pl, tuJastrzębie.pl, tuŻory.pl, tuWodzisław.pl, ŚląskiBiznes.pl – mogą objąć twoje wydarzenie darmowym patronatem medialnym.
Co należy zrobić aby uzyskać patronat medialny?
W pierwszej kolejności zerknij na zakładkę patronaty, a następnie pobierz paczkę logotypów. Następnie umieść logo naszego portalu na wszystkich materiałach promujących wydarzenie. Prześlij nam na adres mailowy [email protected] prośbę o objęcie wydarzenia patronatem medialnym oraz grafikę z naszym logo. Nie zapomnij także o wzmiankach na temat naszego portalu w twoich mediach społecznościowych. W miarę możliwości, na wydarzeniu umieścimy baner naszego portalu.
Zachęcamy Cię również do zamieszczenia informacji o wydarzeniu w darmowym Kalendarzu imprez.
Patronat medialny nie dotyczy tylko imprez czy wydarzeń. Możemy zostać także patronem medialnym akcji charytatywnych, organizacji czy klubów sportowych.
Miesiąc czerwiec był dla naszych portali wyjątkowo udany! Dotarliśmy do setek tysięcy odbiorców w całym regionie.
W przypadku tuWodzisław.pl dotarliśmy do prawie 90 tys. osób, a nasze artykuły wyświetlone zostały 900 tys. razy. Portal tuJastrzębie.pl dotarł do prawie 70 tys. osób, a nasze artykuły wyświetlone zostały ponad 400 tys. razy. Na stronie tuŻory.pl dotarliśmy do blisko 60 tys. osób, a nasze artykuły wyświetlone zostały blisko 500 tys. razy.
Sam portal Rybnik.com.pl w ostatnim miesiącu dotarł aż do 800 tys. użytkowników w mediach społecznościowych. Jeżeli natomiast chodzi o stronę internetową to zebrała ona aż 5 milionów wyświetleń. Nasze artykuły dotarły do blisko 450 tys. czytelników.
To właśnie do tylu odbiorców możecie dotrzeć, gdy zostaniemy patronem medialnym waszego wydarzenia, imprezy lub organizacji!
Czekamy na Wasze wnioski!
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Top inwestycje komunalne 2025 z całej Polski. Wśród laureatów aż dwa projekty z Katowic
623Rusza V edycja Katowickiej Akademii Rozwoju Przedsiębiorcy – sprawdź, czy możesz wziąć udział w bezpłatnych szkoleniach!
550Sales is the Queen III – powraca największa konferencja sprzedażowo-marketingowa na południu Polski!
519W Katowicach obradowała Śląska Rada do Spraw Bezpieczeństwa Pracy
420Akcja HDK i pokaz amerykańskich wozów - już w niedzielę przy Muzeum Ognia w Żorach
367Sales is the Queen III – powraca największa konferencja sprzedażowo-marketingowa na południu Polski!
+1 / -0W sercu zmian – Europa szuka kierunku. XVII Europejski Kongres Gospodarczy przyniósł diagnozę wyzwań naszych czasów
+1 / -0W Katowicach trwa XVII Europejski Kongres Gospodarczy – w rolach głównych m.in. energia i technologie
+1 / -0Rekordowe wydatki i rosnąca liczba uczestników. Katowice potwierdzają swoją pozycję w turystyce biznesowej
+1 / -0Technopark Gliwice zaprasza na XVII edycję Start It Up. Uwaga! Zmiana prelegenta
0Akcja HDK i pokaz amerykańskich wozów - już w niedzielę przy Muzeum Ognia w Żorach
0W Katowicach obradowała Śląska Rada do Spraw Bezpieczeństwa Pracy
0Sales is the Queen III – powraca największa konferencja sprzedażowo-marketingowa na południu Polski!
0Top inwestycje komunalne 2025 z całej Polski. Wśród laureatów aż dwa projekty z Katowic
0