Poszukując drogi do sukcesu, warto zapoznać się z psychologią koloru, gdyż odgrywa ona istotną rolę. Znajomość zasad, wedle których różne barwy wpływają na Twój nastrój ułatwi Ci podejmowanie decyzji. Jednym z takich kolorów jest właśnie czerwony, który symbolizuje sukces, siłę oraz władzę.
Milena Bekalarska to znana śląska stylistka. Na co dzień pracuje przy sesjach zdjęciowych, projektach komercyjnych, reklamach oraz teledyskach.
Dba również o wizerunek znanych osób, tworząc stylizacje do programów TV, w których biorą udział. Miała przyjemność pracować m.in. z Krystyną Jandą (gala w Cannes), Joanną Koroniewską, Mają Bohosiewicz, Ulą Radwańską, Anną Popek, Karoliną Pisarek, Klaudią Szafrańską/ XXANAXX.
Milena Bekalarska pochodzi z Katowic. Jej publikacje możecie znaleźć w polskich oraz zagranicznych magazynach, m.in. Fashion Magazine, Cosmopolitan Kazakhstan, KMAG, Miasto Kobiet, Cake Magazine. Specjalnie dla nas zdradza znaczenie kolorów w wizerunku biznesowy,
- Ludzie, którzy odnoszą duże sukcesy na wysokich stanowiskach zazwyczaj mają dużą świadomość swojego wizerunku oraz wpływu wyglądu na inne aspekty
- tłumaczy Milena Bekalarska dyplomowana stylistka, kreator wizerunku.
Kolor czerwony to kolor energii, witalności i pasji. Noszą go osoby, które dążą do dominacji nad wszystkim. Kolor ten pobudza emocje i motywuje do działania. Jenak zbyt dużo czerwonego w naszym otoczeniu może wywoływać irytację, zdenerwowanie, a nawet gniew. Natomiast zaś niedobór sprawia, że stajemy się ostrożni, bojaźliwi i skłonni do manipulacji.
Jest to prawdopodobnie barwa o najsilniejszym działaniu. Ogólnie postrzega się ją jako mocny bodziec do podjęcia akcji. Kolor ten podświadomie zachęca do działania na poziomie emocjonalnym. Czerwony kolor ma znaczenie dla sukcesu w zakresie mobilizacji i ostrzegania.
Jest on również mocno kontrowersyjny, a w biznesie powinien być traktowany wyjątkowo ostrożnie. W przypadku kobiecych strojów może być odbierany jako swoista manifestacja siły. Zawsze dobrze będzie sprawdzał się jednak w postaci dodatków i drobnych akcentów, szczególnie w połączeniu z szarym ubraniem.
- Wygląd oraz strój jest jednym z elementów, dzięki niemu budują swoją silną pozycje w świecie biznesu. Zazwyczaj prezesi i szefowie mogą pozwolić sobie na pewne wyjątki związane z dress code. Przykładem jest kolor czerwony. Szef firmy może sobie pozwolić np na czerwony krawat, który jest również kolorem siły i władzy
- tłumaczy stylistka Milena Bekalarska
Unikajmy czerwieni gdy jesteśmy zmęczone lub zestresowane ponieważ wtedy nie doda nam energii, a jedynie wzmocni złe samopoczucie. Czerwień świetnie sprawdzi się jednak, gdy będziemy przemawiać do dużej grupy i będzie nam zależało na skupieniu jej uwagi.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
~bizneswomen 2019-09-20
21:22:04
Czerwony.. mój ulubiony i charakterny kolor. Zdecydowanie definiuje on osoby odważne i pewne siebie. Nie nadaje się na pogrzeb, wszędzie indziej - droga wolna :)
~Jakubwork 2019-09-21
08:46:19
Jest to z pewnością kolor stylowy i bardzo dodający odwagi. Poznając kobiety, które stawiają na kolor czerwony zawsze są pewne siebie i niezależne. A te które dopiero próbują tego koloru widać, że są nieśmiałe. Mężczyźni tak samo w dużych miastach to dopiero widać, że eksperymentuja z kolorem i pokazują swój styl, w mniejszych to albo kwestia przypadku lub brak gustu.