Inwestycje i nieruchomości

Czy Silesia Outlet przyciągnie klientów wyglądem?

2018-12-03, Autor: tora

Obok oferty handlowo - usługowej, design ma istotne znaczenie dla decyzji zakupowych konsumentów odwiedzających centra handlowe. Projekt powinien zachęcać do wejścia i przebywania w przestrzeni obiektu, tworząc przyjazną atmosferę dla klientów – mówi Witold Gilewicz, członek zarządu biura architektonicznego IMB Asymetria.

Reklama

Powstające w Gliwicach centrum wyprzedażowe Silesia Outlet zostało zaprojektowane przez doświadczone w inwestycjach komercyjnych biuro architektoniczne IMB Asymetria.

Centrum będzie nowoczesną przestrzenią handlową z licznymi udogodnieniami dla klientów, a jej znakiem rozpoznawczym będzie motyw szachownicy na elewacji.

– Atrakcyjna forma, niebanalne kolory i efektowna fasada z mocno zaakcentowanymi wejściami do budynku zapraszają do wnętrza Silesia Outlet. Wewnątrz znajdziemy szerokie i przestronne pasaże oraz zrównoważone i dobrze dobrane oświetlenie, które zachęcają do spaceru po pasażu. Gęsto rozmieszczone strefy relaksu wyposażone w wygodne kanapy pozwalają na chwilę wytchnienia w komfortowych warunkach. Zaplanowaliśmy również strefy zabaw dla dzieci, wyłożone miękką i bezpieczną wykładziną, oraz pokoje dla matki z dzieckiem. Elegancki, nie konkurujący z witrynami najemców projekt wnętrza uspokaja. Wszystko to stwarza warunki do dłuższego przebywania w centrum i spokojnych decyzji zakupowych – komentuje Witold Gilewicz.

Centra wyprzedażowe to z reguły parterowe budynki o nieskomplikowanej formie. Poszukiwanie rozwiązań estetycznych w takich obiektach jest swoistym wyzwaniem dla architekta i może prowadzić do ciekawych rezultatów. W przypadku centrum Silesia Outlet silny motyw geometryczny fasad budynku stanowić będzie znak rozpoznawczy centrum, dzięki któremu klienci z łatwością zidentyfikują i zapamiętają obiekt.

– Projektowanie obiektów handlowych jest zawsze dla architekta dużym wyzwaniem ze względu na różnorodność funkcji i konieczność brania pod uwagę wymogów najemców. Rangę projektu podnosi dobry stosunek Inwestora do jakości przestrzeni publicznych. W Silesia Outlet, zgodnie z zasadami projektowania budynków użyteczności publicznej, zadbaliśmy o udogodnienia dla klientów, rodziców z małymi dziećmi czy osób z niepełnosprawnościami oraz o wyeliminowanie wszelkich barier architektonicznych. Systemy informacji wizualnej będą wkomponowane w pasaż handlowy i ułatwią klientom poruszanie się po obiekcie, a sam budynek będzie stanowił integralną część otoczenia – dodaje Witold Gilewicz, członek zarządu IMB Asymetria.

Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting. Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Otwarcie I fazy projektu zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

IMB Asymetria to polskie biuro architektoniczne z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu centrów handlowych oraz komercyjnych, w tym również outletowch. W portfolio firmy znajduje się ponad trzydzieści zrealizowanych, funkcjonujących centrów handlowych zarówno w Polsce jak i za granicą, a także budynków użyteczności publicznej, zespołów mieszkaniowych, biurowców, hoteli czy obiektów sportu i rekreacji. W ubiegłym roku został oddany do użytku jeden z nowocześniejszych projektów handlowych we Wrocławiu łączących funkcje handlu, rozrywki, gastronomii i dworca autobusowego – CH Wroclavia autorstwa IMB Asymetria. Od ponad dekady biuro jest członkiem European Architect’s Alliance (EAA), zrzeszającego prestiżowe biura architektoniczne krajów Europy. Do najważniejszych, zrealizowanych obiektów handlowych zaprojektowanych przez IMB Asymetria należą: CH Wroclavia, Galeria Krakowska, Galeria Kazimierz, Factory Outlet Kraków, CH Toruń Plaza.

6B47 Poland to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od ponad 15 lat świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 508

Prezentacje firm