Kariera

Digitree Group przedstawia nowego prezesa

2020-05-11, Autor: tora

Rafał Zakrzewski zastąpi od sierpnia 2020 r. Dariusza Piekarskiego, który z końcem kwietnia złożył rezygnację z funkcji prezesa zarządu Digitree Group. Nowy prezes chce wykorzystać swoje doświadczenie do rozwoju Grupy jako całości, początkowo poprzez budowanie synergii w ramach portfolio usług i jego rozwoju, a następnie poprzez umiędzynarodowienie działalności.

Reklama

Rada Nadzorcza Digitree Group 8 maja 2020 r. podjęła decyzję o powołaniu z dniem 1 sierpnia 2020 r. nowego prezesa zarządu spółki, Rafała Zakrzewskiego. Powierzenie stanowiska wchodzi w życie w drugiej połowie roku, jednak przyszły prezes zadeklarował chęć wcześniejszego wdrażania się w zagadnienia dotyczące działalności spółki i przejmowania zadań od byłego prezesa w okresie przejściowym.

"Wybór Rafała Zakrzewskiego na stanowisko prezesa zarządu podyktowany jest jego bogatym doświadczeniem w zarządzaniu oraz kompetencjach związanych z branżą e-commerce oraz digital marketingu. Zakrzewski przez ponad dekadę związany był z Procter & Gamble, gdzie w latach 2004 – 2015 zajmował różne stanowiska menadżerskie w dziale sprzedaży kanału nowoczesnego, profesjonalnego oraz trade marketingu, pracując z takimi markami jak Oral-B czy Head & Shoulders. W P&G zdobywał również pierwsze doświadczenia międzynarodowe zarządzając rozwojem kategorii Oral Care dla obszaru CEEMEA." czytamy w komunikacie spółki.

W 2015 roku przeszedł do Irlandzkiego koncernu Glanbia jako Country Manager odpowiedzialny za Polskę. W kolejnym roku awansował i objął stanowisko regionalne, zarządzając całością regionu Europy Środkowej. Od 2017 roku zarządzał strategicznym dla Glanbii regionem Niemiec, Benelux-u, Austrii i Szwajcarii, gdzie przeprowadził restrukturyzację budując regionalne kompetencje i narzędzia w zakresie e-commerce oraz digital marketingu. Swoje doświadczenie wykorzystywał również w branży reklamowej, wspierając rozwój firmy Metromedia Polska oraz w branży konsultingowej, gdzie współpracował z Global Strategy Poland - włoską firmą specjalizującą się w konsultingu strategicznym.

- Digitree Group operuje w bardzo atrakcyjnym segmencie rynku, a podjęte wcześniej działania, takie jak akwizycje Fast White Cat oraz Sales Intelligence, stworzyły fundamenty dla rozwoju Grupy oraz dalszej integracji usług parasolowych dla e-commerce. Rynek w Polsce rozwija się dynamicznie, uważam jednak, że podobnie jak w przypadku Niemiec czy Wielkiej Brytanii, wzrost penetracji e-commerce doprowadzi do skokowego rozwoju segmentu usług optymalizujących każdy aspekt działania w branży. Ta sytuacja tworzy możliwości dla Digitree Group. Grupa już w tej chwili oferuje kompleksowe usługi w tym zakresie, a w przyszłości ma szansę integrować kolejne elementy mix-u e-commerce dostarczając realną wartość swoim klientom – komentuje Rafał Zakrzewski.

– Mam nadzieję, że moja osoba i moje doświadczenia będą kolejnym impulsem rozwoju całości Grupy, zarówno na poziomie jej produktów, jak również, z czasem, zasięgu geograficznego ich dystrybucji. – dodaje.

Po rezygnacji Dariusza Piekarskiego w dniu 30 kwietnia 2020 r. w skład zarządu Digitree Group wchodzą obecnie Przemysław Marcol, odpowiedzialny za sprawy korporacyjne oraz Wiktor Mazur, nadzorujący politykę produktową Grupy i integrację wspólnej oferty usług. Dwuosobowy skład Zarządu pozwoli na dalsze sprawne funkcjonowanie spółki i Grupy do czasu przejęcia obowiązków prezesa przez Rafała Zakrzewskiego. Były prezes, Dariusz Piekarski, ze względu na rozpoczęte projekty zadeklarował chęć dalszej współpracy z Grupą oraz przekazanie najważniejszych spraw i zagadnień swojemu następcy. Pozwoli to na płynne przejście i modyfikację składu zarządu bez jakichkolwiek zmian odczuwanych dla zespołu pracowników czy klientów Digitree Group.

Grupa Kapitałowa Digitree Group działa w obszarze wsparcia procesów sprzedaży marketingiem internetowym, skutecznie wdrażając w kraju i za granicą innowacyjne rozwiązania technologiczne. Zapewnia kompleksowe rozwiązania w segmencie digital marketingu dzięki unikatowym danym, technologii, autorskim narzędziom, doświadczeniu i wiedzy specjalistów. Analizuje dane, wyciąga wnioski, tworzy rekomendacje i personalizuje działania, tym samym pomagając swoim klientom w realizacji zamierzonych celów i biorąc odpowiedzialność za efekty wdrożonych działań.

Oceń publikację: + 1 + 2 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Jak formę pracy wolisz bardziej?




Oddanych głosów: 319