Wiadomości

Do Taurona już nie wejdziesz z ulicy. Firma zmieniła zasady obsługi klientów

2021-11-26, Autor: tora

Tauron wprowadził konieczność umawiania wizyt w stacjonarnych punktach obsługi. Terminy zarezerwować można za pośrednictwem strony www, poprzez infolinię czy w punktach obsługi klientów. Firma tłumaczy, że zmiany podyktowane są chęcią zwiększenia bezpieczeństwa klientów i pracowników firmy w czasie zwiększonej zachorowalności na koronawirusa.

Reklama

Koniec ze swobodnym wchodzeniem do punktów obsługi klienta Taurona. Przed każdą wizytą trzeba będzie umówić termin.

- Zachęcamy naszych klientów do załatwiania spraw zdalnie, bez wychodzenia z domu. Dzięki zmianom wprowadzonym na naszych stronach internetowych ten proces jest bardzo prosty i intuicyjny. Jeżeli sprawa okaże się skomplikowana, bądź z innych względów konieczna do załatwienia w sposób bezpośredni, klient zostanie umówiony na wizytę w punkcie obsługi - mówi Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy TAURON Polska Energia.

Tauron jest drugim największym w kraju sprzedawcą energii elektrycznej z około 5,5 mln klientów. Odbiorcami są głównie mieszkańcy woj. śląskiego i małopolskiego, ale też opolskiego i dolnośląskiego. Firma jest też dystrybutorem energii do około 5,7 mln klientów.

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 3

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 534

Prezentacje firm