Podczas wtorkowej sesji, 7 czerwca, sklep PGG S.A. pobił kolejny rekord – informuje spółka. Dokonano więcej transakcji w krótszym czasie, co wiążę się z modyfikacją i optymalizacją e-sklepu. PGG zapewnia, przy okazji, że wciąż cała dobowa produkcja węgla opałowego dla gospodarstw domowych jest kierowana do sprzedaży w trzech kanałach dystrybucji.
Wygląda na to, że e-sklep PGG przeszedł całkowitą przemianę. Podczas wczorajszej sesji (we wtorek 7 czerwca) padł kolejny rekord – dokonano więcej transakcji w krótszym czasie.
Stało się tak, ponieważ w celu przyspieszenia obsługi klientów w sklepie dokonano modyfikacji infrastruktury serwerowej oraz optymalizacji kodu, tak aby w krótszym czasie obsłużyć kilkakrotnie więcej klientów niż zazwyczaj. Zmiany pozwoliły na znaczne skrócenie czasu zakupów oraz zwiększyły dostępność strony dla klientów - wyjaśnia spółka.
Podczas wtorkowej sesji do sklepu skierowano kolejną rekordową ilość węgla – ponad 25 tys. ton. Tym samym w ciągu ostatnich trzech sesji zakupowych do ponad 19 tys. klientów trafiło już 85 tys. ton węgla w cenie producenta.
Aplikacja sklepu została tak zmodyfikowana aby możliwe było rozdzielenie jej funkcji na trzy odrębne serwery. Pozwoliło to zwiększyć szybkość i jakość obsługi oraz wpłynęło na odciążenie serwera głównego sklepu i zwiększenie ilości procesorów oraz pamięci RAM. Dodatkowo aplikacja sklepu została przeniesiona do nowej technologii WWW - tłumaczy rzecznik PGG, Tomasz Głogowski.
Dotąd e-sklep PGG S.A. obsłużył prawie 100 tys. klientów, do których trafiło ok. 370 tys. ton węgla.
Cały czas, jak informuje PGG S.A., cała dobowa produkcja węgla opałowego dla gospodarstw domowych jest kierowana do sprzedaży w trzech kanałach dystrybucji.
--
Przypomnijmy, że jeszcze do niedawna e-sklep PGG świecił pustkami, a problem z zakupem węgla mieli nie tylko klienci indywidualni, ale również wydobywający surowiec górnicy.
W poniedziałek 23 maja od rana grupa związkowców z Wolnego Związku Zawodowego "Sierpień 80" prowadziła protest w siedzibie Polskiej Grupy Górniczej w Katowicach, po których spółka przedstawiła nową strategię sprzedaży węgla <<Brak węgla w PGG: Protesty pomogły. Spółka przedstawia nową strategię sprzedaży>>
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Zabrze zaciska pasa. Plastrem na horrendalny dług błyskawiczny plan naprawczy
555Rząd zaskoczył. Płaca minimalna od 1 stycznia 2025 jeszcze wyższa niż planowano
522Będzie głośno ws. Elektrowni Rybnik. Związkowcy zapowiadają manifestację
505Produkcja prądu w Polsce rośnie. Problemem wciąż jeden rodzaj elektrowni
458Nowe świadczenia ZUS dla rodzin: "Aktywnie w domu" zamiast RKO
439Koszykówka dla Chłopców i Dziewcząt w Gliwicach – Trenuj z Nami!
+12 / -0Dlaczego wynajem odzieży ochronnej zyskuje na popularności?
+3 / -0Sztuka Innowacji. Amazon świętował w Gliwicach 10-lecie istnienia w Polsce (foto, wideo)
+2 / -0Ubezpieczenie mienia w czasie powodzi - od czego chroni polisa i na co mogą liczyć poszkodowani?
+2 / -0Budosprzęt – sprzedaż i wynajem sprzętu budowlanego dla Twojej firmy
+1 / -0Przedsiębiorcy dotknięci powodzią mogą wnioskować o świadczenie interwencyjne. Ile i dla kogo?
0Renta rodzinna dla studenta. ZUS przypomina o ważnym terminie
0Oskładkowanie umów cywilnoprawnych - dla rządu drobna zmiana, dla ZUS - ciężka przeprawa
0Stopy procentowe bez zmian. "Retoryka sugeruje obniżki w połowie 2025 r."
0Afera z alko-tubkami. Po sklepach chodzą inspektorzy
0