Podczas wtorkowej sesji, 7 czerwca, sklep PGG S.A. pobił kolejny rekord – informuje spółka. Dokonano więcej transakcji w krótszym czasie, co wiążę się z modyfikacją i optymalizacją e-sklepu. PGG zapewnia, przy okazji, że wciąż cała dobowa produkcja węgla opałowego dla gospodarstw domowych jest kierowana do sprzedaży w trzech kanałach dystrybucji.
Wygląda na to, że e-sklep PGG przeszedł całkowitą przemianę. Podczas wczorajszej sesji (we wtorek 7 czerwca) padł kolejny rekord – dokonano więcej transakcji w krótszym czasie.
Stało się tak, ponieważ w celu przyspieszenia obsługi klientów w sklepie dokonano modyfikacji infrastruktury serwerowej oraz optymalizacji kodu, tak aby w krótszym czasie obsłużyć kilkakrotnie więcej klientów niż zazwyczaj. Zmiany pozwoliły na znaczne skrócenie czasu zakupów oraz zwiększyły dostępność strony dla klientów - wyjaśnia spółka.
Podczas wtorkowej sesji do sklepu skierowano kolejną rekordową ilość węgla – ponad 25 tys. ton. Tym samym w ciągu ostatnich trzech sesji zakupowych do ponad 19 tys. klientów trafiło już 85 tys. ton węgla w cenie producenta.
Aplikacja sklepu została tak zmodyfikowana aby możliwe było rozdzielenie jej funkcji na trzy odrębne serwery. Pozwoliło to zwiększyć szybkość i jakość obsługi oraz wpłynęło na odciążenie serwera głównego sklepu i zwiększenie ilości procesorów oraz pamięci RAM. Dodatkowo aplikacja sklepu została przeniesiona do nowej technologii WWW - tłumaczy rzecznik PGG, Tomasz Głogowski.
Dotąd e-sklep PGG S.A. obsłużył prawie 100 tys. klientów, do których trafiło ok. 370 tys. ton węgla.
Cały czas, jak informuje PGG S.A., cała dobowa produkcja węgla opałowego dla gospodarstw domowych jest kierowana do sprzedaży w trzech kanałach dystrybucji.
--
Przypomnijmy, że jeszcze do niedawna e-sklep PGG świecił pustkami, a problem z zakupem węgla mieli nie tylko klienci indywidualni, ale również wydobywający surowiec górnicy.
W poniedziałek 23 maja od rana grupa związkowców z Wolnego Związku Zawodowego "Sierpień 80" prowadziła protest w siedzibie Polskiej Grupy Górniczej w Katowicach, po których spółka przedstawiła nową strategię sprzedaży węgla <<Brak węgla w PGG: Protesty pomogły. Spółka przedstawia nową strategię sprzedaży>>
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
3,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
484Zakaz handlu w niedziele niszczący dla fotowoltaiki
428Na stacje paliw na dobre wróciła drożyzna. "Ryzyko wyższych cen wciąż realne"
422OFE czy tylko ZUS? Okno transferowe otwarte, ale tylko do lipca
420JSW: będzie więcej węgla koksowego z kopalni Budryk
374"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
+6 / -0Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
+6 / -03,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0PAS: śląskie antysmogowym liderem w rankingu wszechczasów
+1 / -0Ruszyły remonty na A4 Katowice-Kraków. Utrudnienia można śledzić na interaktywnej mapie
0Duże płatności już nie gotówką. Europarlament przyjął przełomowe przepisy
0PAS: śląskie antysmogowym liderem w rankingu wszechczasów
0Trendy e-commerce w branży narzędziowej - analiza kondycji firmy Domitech w świetle rozwoju sektora budowlanego
0Do Katowic powrócił jedyny taki pojazd w Polsce. To minibus bez kierowcy
0