Trudno wyobrazić sobie sytuację, w której przedsiębiorstwo nie decyduje się na prowadzenie jakichkolwiek działań marketingowych. Obecnie, aby być rozpoznawalnym i zyskać większą liczbę Klientów, należy wykazać się nie tylko jakością produktu, ale także i jego reklamą. Dlatego też coraz popularniejszym sposobem na rozwój firmy okazują się być wydarzenia, które mają charakter event marketingu. Dowiedz się więcej i zainwestuj w rozwój swojego przedsiębiorstwa już dziś!
1. Co to jest event marketing?
2. Jaki działa event marketing?
3. Co zyskujesz wykorzystując event marketing?
Właściwe zrozumienie pojęcia event marketinguwymaga najpierw zrozumienia, czym w ogóle jest marketing. Marketing to wszelkie działania mające na celu zwiększenie rozpoznawalności marki, usług czy produktów. Dobrze przeprowadzone kampanie marketingowe znacząco wpływają na wzrost popytu a określone usługi czy produkty, a w konsekwencji na zwiększenie zysków wynikających ze sprzedaży. Natomiast sam event marketing jest to jeden z rodzajów field marketingu, który bazuje na wyjściu do potencjalnego Klienta w „teren” oraz nawiązanie bezpośredniej relacji face – to –face. Event marketing, o którym więcej dowiesz się tutaj: https://oexcursor.pl/oferta/event-marketing/ polega także na obsłudze różnego rodzaju wydarzen kulturalnych, sportowych, firmowych czy sportowych w celu zwiększenia rozpoznawalności konkretnej marki.
W skład event marketingu może wchodzić cały szereg działań przed, w trakcie, a także po wydarzeniu. Tak więc może to być kreacja oraz tworzenie samej koncepcji wydarzenia, realizacja eventu, ale także nawet analiza efektów eventu. Przykładowe wydarzenia realizowane w ramach field marketingu to pokazy, konferencje, pokazy, roadtoury, samplingi czy incentives. Należy jednak pamiętać, że działania w głównej mierze zależą od oczekiwań Klienta i powinny być odpowiednio dopasowane właśnie do potrzeb Klienta.
Dobrze przeprowadzone wydarzenie marketingowe oraz kampania reklamowa znacząco wpływa na rozpoznawalność Twojej marki, ale także na zyski płynące ze sprzedaży produktów czy też usług. Dzięki event marketingowi trafiasz do szerszej grupy odbiorców, ale także stajesz się rozpoznawalny jako przedsiębiorstwo. Dlatego też tak ważne jest, aby samą organizacją event marketingu zajęli się specjaliści, którzy korzystnie wpłyną na wizerunek Twojej firmy. Najlepsze rozwiązanie do skorzystanie z usług agencji marketingowej, która ma za sobą szereg działań o poztyywnych rezultatach.
Tagi: Event marketing
Kosmos! Stworzony przez firmę z Gliwic satelita dostarczył pierwsze obrazy powierzchni Ziemi
3028Koniec bezkrólewia w JSW. "Nareszcie! Ale przed nowym prezesem szereg wyzwań"
895Transformacja przemysłowo-energetyczna a polski biznes. "Zmieniły się priorytety"
836Zarząd JSW wreszcie w komplecie. Węglowym gigantem pokieruje Ryszard Janta
539ZUS: w całej Polsce przybywa cudzoziemców. Śląskie wyjątkiem
525Kosmos! Stworzony przez firmę z Gliwic satelita dostarczył pierwsze obrazy powierzchni Ziemi
+7 / -18 Polaków na liście najbogatszych ludzi świata. Wśród miliarderów biznesmen ze Śląska
+3 / -0Koniec bezkrólewia w JSW. "Nareszcie! Ale przed nowym prezesem szereg wyzwań"
+2 / -0"Babciowe" - dobra zmiana na rynku pracy? "Czas zweryfikuje"
+2 / -0MAP ujawnia dramatyczną sytuację Poczty Polskiej. "Przekazana w tragicznym stanie"
+1 / -0Politechnika Śląska ma nowego rektora. To prof. Marek Pawełczyk
0Zmiany w MAP? Borys Budka "jedynką" do Parlamentu Europejskiego, zamiast Jerzego Buzka
0Zysk JSW 2023: spadek o ponad 87 proc. "Rekord 2022 nie do powtórzenia"
0MAP ujawnia dramatyczną sytuację Poczty Polskiej. "Przekazana w tragicznym stanie"
0Gdzie w Polsce zarabia się najwięcej? Katowice zrobiły furorę!
0