FACTORY Gliwice dołączyło oficjalnie do sieci najpopularniejszych outletów w Polsce, zastępując centrum Silesia Outlet. To pierwszy obiekt tej marki na Górnym Śląsku i piąty w Polsce, obok outletów w Krakowie, Poznaniu oraz warszawskim Annopolu i Ursusie.
W centrum, otwartym ponownie w poniedziałek 4 maja, zadbano o najwyższe procedury bezpieczeństwa i kompleksową ofertę zakupową. Zarządcą i właścicielem obiektu, obok Nuveen Real Estate, jest NEINVER - lider rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz drugi, największy operator tego segmentu w Europie.
Obiekt został włączony do sieci najpopularniejszych obiektów tego formatu w Polsce i odtąd korzystać będzie z synergii działań w obszarze zarządzania i najmu NEINVER, zyskując większą rozpoznawalność wśród partnerów biznesowych w kraju, jak i w całej Europie.
Śląski outlet został już zaopatrzony w nowe nośniki identyfikacji wizualnej na zewnątrz i w samym obiekcie. W najbliższym sezonie FACTORY Gliwice dołączy do globalnych kampanii reklamowych, które NEINVER realizuje w sześciu krajach europejskich. Właścicielami obiektu są NEINVER oraz Nuveen Real Estate.
Nad przygotowaniem do ponownego otwarcia zespół NEINVER pracował zdalnie przez minione półtora miesiąca, konsultując planowane rozwiązania ze specjalistami GIS, partnerami biznesowymi oraz innymi uczestnikami rynku. Kompleksowy zestaw zasad i procedur, wdrożonych w każdym z pięciu obiektów FACTORY, ma zapewnić klientom bezpieczne zakupy, a pracownikom salonów outletowych i firm serwisowych – bezpieczeństwo w pracy.
- Dużym wyzwaniem dla funkcjonowania naszych outletów w nowej rzeczywistości jest zachowanie wszelkich standardów sanitarnych, przy możliwie najmniejszym uszczerbku dla pozytywnych doświadczeń zakupowych. To bardzo wymagające zadanie dla wszystkich zespołów pracujących nad sprawnym funkcjonowaniem każdego z centrów. Dlatego stawiamy na ścisłą i odpowiedzialną współpracę sprzedawców z pracownikami firm serwisowych i administracją obiektów – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce.
Wszystkie centra FACTORY zostały zdezynfekowane przed otwarciem w przestrzeniach wspólnych i te działania są regularnie powtarzane w ciągu dnia - w miejscach najbardziej ryzykownych, jak klamki, poręcze, przyciski, toalety, czy punkty kasowe. Przy wejściach oraz w toaletach umieszczone zostały płyny dezynfekujące dla klientów, a także automaty, w których kupić można maseczkę, rękawiczki czy płyn do dezynfekcji. Przy każdym wejściu pracownicy ochrony kontrolują liczbę osób, znajdujących się w obiekcie, jak również stosowanie się do zaleceń dotyczących maseczek i rękawiczek. Zamknięte zostały place zabaw, kina dla dzieci, strefy restauracyjne czy strefy wypoczynkowe. Restauracje i kawiarnie pracują tylko sprzedając na wynos.
- Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi najemcami i dla nich przygotowaliśmy specjalny przewodnik dotyczący procedur sanitarnych, jak również współpracy z klientem w tym szczególnym czasie. Specjaliści VM przygotowali również poradnik dotyczący rozmieszczenia oferty w sklepach, by z jednej strony dobrze go wyeksponować, a z drugiej dopełnić najwyższych standardów bezpieczeństwa. Uważnie obserwujemy rynek i będziemy reagować na zmieniające się modele zachowań zakupowych wśród klientów – mówi Magdalena Chachulska, Asset Management Director NEINVER w Polsce.
Na każdej witrynie sklepowej umieszczone zostały informacje dot. liczby klientów, którzy mogą znajdować się wewnątrz. W całym obiekcie wyznaczone zostały też bezpieczne strefy odległości.
Sieć FACTORY to obecnie pięć centrów outlet, zlokalizowanych w Warszawie (FACTORY Ursus i FACTORY Annopol), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach. Na 87 400 m kw. powierzchni handlowej outlety gromadzą prawie 500 salonów outletowych znanych marek lokalnych i międzynarodowych, z segmentu premium i mid-mass market oraz restauracje i kawiarnie. Operatorem obiektów jest NEINVER.
NEINVER to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, NEINVER certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z trzema normami ISO (9001, 14001 i 50001).
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
GZM aspiruje do miana „drugiej Warszawy”? Rusza przebudowa strategicznego terminalu kolejowego w Sławkowie
653Zamiast hałdy – beton. Śląskie firmy chcą zagospodarować górniczy odpad dla cementowni
633Wielki test miejskiej infrastruktury. Katowice gotowe na ekstremalne opady
553Przełom dla polskiej zbrojeniówki. Firmy z sektora obronnego ze wsparciem stref ekonomicznych
543Katowice wycofują się z planów budowy jadłodajni w Załężu. Miasto zapowiada nowy model pomocy społecznej
438Ogromny hangar przy pasie startowym. Śląska spółka zrealizowała inwestycję w samym sercu Katowice Airport
+15 / -1Marcin Kamiński, deweloper butikowy: „Każda transakcja to ogromna odpowiedzialność. Bo to czyjeś marzenia, wspomnienia, plany”
+8 / -1Arena Katowice szuka sponsora tytularnego. Ruszył konkurs dla firm zainteresowanych ekspozycją marki
+1 / -0Katowice zakończyły inwestycję za 30 mln zł. 41 mieszkań w odrestaurowanych kamienicach oddanych lokatorom
+1 / -0S11 na Śląsku z decyzją środowiskową. Obwodnica Tarnowskich Gór coraz bliżej realizacji
+1 / -0PGG odzyskuje ciepło z kopalń. Po ruchu Wesoła czas na Ziemowita, Rydułtowy i Sośnicę
0Arena Katowice szuka sponsora tytularnego. Ruszył konkurs dla firm zainteresowanych ekspozycją marki
0“Traktują ludzi gorzej niż świnie”, "Ludzie płaczą, bo nie wiedzą, co będzie dalej". Pracownicy Eko-Okien o nieoficjalnej likwidacji zakładu w Wodzisławiu Śląskim
0Gaz i odpady w służbie transformacji. List intencyjny między Orlen Termika, PGE i Miastem Rybnik zapowiada nową epokę dla regionu
0Nowe pomosty, siłownia, więcej zieleni Katowice zainwestują 285 tys. zł w modernizację terenów przy stawie Maroko
0