Inwestycje i nieruchomości

FACTORY Gliwice zadebiutowało na Górnym Śląsku. Co się zmieniło poza szyldem?

2020-05-08, Autor: red

FACTORY Gliwice dołączyło oficjalnie do sieci najpopularniejszych outletów w Polsce, zastępując centrum Silesia Outlet. To pierwszy obiekt tej marki na Górnym Śląsku i piąty w Polsce, obok outletów w Krakowie, Poznaniu oraz warszawskim Annopolu i Ursusie.

Reklama

W centrum, otwartym ponownie w poniedziałek 4 maja, zadbano o najwyższe procedury bezpieczeństwa i kompleksową ofertę zakupową. Zarządcą i właścicielem obiektu, obok Nuveen Real Estate, jest NEINVER - lider rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz drugi, największy operator tego segmentu w Europie.

Obiekt został włączony do sieci najpopularniejszych obiektów tego formatu w Polsce i odtąd korzystać będzie z synergii działań w obszarze zarządzania i najmu NEINVER, zyskując większą rozpoznawalność wśród partnerów biznesowych w kraju, jak i w całej Europie.

Śląski outlet z globalną promocją

Śląski outlet został już zaopatrzony w nowe nośniki identyfikacji wizualnej na zewnątrz i w samym obiekcie. W najbliższym sezonie FACTORY Gliwice dołączy do globalnych kampanii reklamowych, które NEINVER realizuje w sześciu krajach europejskich. Właścicielami obiektu są NEINVER oraz Nuveen Real Estate.

Nad przygotowaniem do ponownego otwarcia zespół NEINVER pracował zdalnie przez minione półtora miesiąca, konsultując planowane rozwiązania ze specjalistami GIS, partnerami biznesowymi oraz innymi uczestnikami rynku. Kompleksowy zestaw zasad i procedur, wdrożonych w każdym z pięciu obiektów FACTORY, ma zapewnić klientom bezpieczne zakupy, a pracownikom salonów outletowych i firm serwisowych – bezpieczeństwo w pracy.

Epidemia dużym wyzwaniem

- Dużym wyzwaniem dla funkcjonowania naszych outletów w nowej rzeczywistości jest zachowanie wszelkich standardów sanitarnych, przy możliwie najmniejszym uszczerbku dla pozytywnych doświadczeń zakupowych. To bardzo wymagające zadanie dla wszystkich zespołów pracujących nad sprawnym funkcjonowaniem każdego z centrów. Dlatego stawiamy na ścisłą i odpowiedzialną współpracę sprzedawców z pracownikami firm serwisowych i administracją obiektów – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce.

Wszystkie centra FACTORY zostały zdezynfekowane przed otwarciem w przestrzeniach wspólnych i te działania są regularnie powtarzane w ciągu dnia - w miejscach najbardziej ryzykownych, jak klamki, poręcze, przyciski, toalety, czy punkty kasowe. Przy wejściach oraz w toaletach umieszczone zostały płyny dezynfekujące dla klientów, a także automaty, w których kupić można maseczkę, rękawiczki czy płyn do dezynfekcji. Przy każdym wejściu pracownicy ochrony kontrolują liczbę osób, znajdujących się w obiekcie, jak również stosowanie się do zaleceń dotyczących maseczek i rękawiczek. Zamknięte zostały place zabaw, kina dla dzieci, strefy restauracyjne czy strefy wypoczynkowe. Restauracje i kawiarnie pracują tylko sprzedając na wynos.

Jak bezpiecznie eksponować ofertę

- Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi najemcami i dla nich przygotowaliśmy specjalny przewodnik dotyczący procedur sanitarnych, jak również współpracy z klientem w tym szczególnym czasie. Specjaliści VM przygotowali również poradnik dotyczący rozmieszczenia oferty w sklepach, by z jednej strony dobrze go wyeksponować, a z drugiej dopełnić najwyższych standardów bezpieczeństwa. Uważnie obserwujemy rynek i będziemy reagować na zmieniające się modele zachowań zakupowych wśród klientów – mówi Magdalena Chachulska, Asset Management Director NEINVER w Polsce.

Na każdej witrynie sklepowej umieszczone zostały informacje dot. liczby klientów, którzy mogą znajdować się wewnątrz. W całym obiekcie wyznaczone zostały też bezpieczne strefy odległości.

Sieć FACTORY to obecnie pięć centrów outlet, zlokalizowanych w Warszawie (FACTORY Ursus i FACTORY Annopol), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach. Na 87 400 m kw. powierzchni handlowej outlety gromadzą prawie 500 salonów outletowych znanych marek lokalnych i międzynarodowych, z segmentu premium i mid-mass market oraz restauracje i kawiarnie. Operatorem obiektów jest NEINVER.

NEINVER to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi i współpracuje z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. Zgodnie ze zobowiązaniem do zrównoważonego rozwoju, NEINVER certyfikował 90% swojego portfolio obiektów handlowych w Europie w ramach BREEAM In-Use i zgodnie z trzema normami ISO (9001, 14001 i 50001).

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.