Prowadzisz sklep online? Zobacz, jak niedrogie gadżety pomogą Ci zwiększyć lojalność klientów i sprawią, że Twoja marka będzie się im dobrze kojarzyła. Podpowiadamy, jak zadbać o klientów internetowych biznesów.
Walka o klientów w internecie odbywa się na różnych polach. Internetowe sklepy oferujące te same produkty (np. buty, odzież sportową czy kosmetyki) prześcigają się o pozycje w wyszukiwarce, kuszą rabatami w mediach społecznościowych czy próbują do nas dotrzeć poprzez kampanie banerowe. Chociaż działania online są zdecydowanie kluczem do sukcesów w sprzedaży, to nie mniej istotnym czynnikiem jest styczność z naszą marką w realu. Jeśli nie posiadamy swoich punktów stacjonarnych i nie sprzedajemy produktów własnej produkcji, co możemy zrobić, by zwiększyć lojalność klientów? Kluczem będą emocje, jakie w nim wywołamy.
Odbieranie paczki z zamówionym produktem może być emocjonującym doświadczeniem. Na taką strategię stawiał już Steve Jobs – przecież do dziś odpakowywanie produktów Apple kojarzy się wyłącznie z ekscytacją i podziwem.
Możesz wykorzystać strategię „emocjonującej paczki” nawet w przypadku wysyłania karmy dla kota czy środków do dezynfekcji. Nieważne, co dostarczasz, ważne, jak to dostarczysz.
Podpowiemy, jakie gadżety zamówić z drukarni internetowej, by urozmaicić paczkę z zamówieniem z Twojego sklepu.
Możesz oczywiście postawić na standard i do paczki dorzucić ulotkę z kodem rabatowym na kolejny zakup. Możesz również skorzystać z naszych pomysłów. Zobacz, jak wykorzystać zamówione z drukarni internetowej papiery i gadżety:
Wszystkie te akcesoria można znaleźć na stronie: https://www.drukarniaonline.pl/.
Dość niestandardowym rozwiązaniem może być poproszenie o referencje/opinie na piśmie. Możesz do paczki dodać gotowy szablon opinii (z miejscem do wpisywania) i poprosić o wypełnienie i zrobienie zdjęcia. Taką aktywność można dodatkowo nagrodzić np. darmową dostawą na rok.
Szczególnie ważne będzie opakowanie samego produktu. Nawet jeśli jesteś dystrybutorem, nic nie stoi na przeszkodzie, by karton był zadrukowany logo Twojego sklepu, a jego środek był wypełniony eleganckim papierem. Wszystko będzie zależało od charakteru Twojej działalności. Jednak takie małe zabiegi mogą spowodować, że klient będzie chętniej zamawiał właśnie od Ciebie.
Zapoznaj się z całą ofertą drukarni internetowej i poszukaj kreatywnych rozwiązań na wykorzystanie standardowych gadżetów. One i Twoje pomysły mogą sprawić, że zyskasz lojalnych klientów.
Tagi: drukarnia onilne
Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
1521Wybory samorządowe 2024. Tak wygląda podział mandatów w sejmiku województwa śląskiego
1506Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
489Akcja przeciwpożarowa w KWK Budryk. Wycofano ponad 100 górników
4403,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
429Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
+6 / -0Ślōnskŏ godka po pierwszym czytaniu w Sejmie. "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"
+4 / -13,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0OFE czy tylko ZUS? Okno transferowe otwarte, ale tylko do lipca
+1 / -0Śląskie na podium zaległości wobec fiskusa. Wyżej tylko mazowieckie
1Niespodzianka: na stacjach paliw taniej. A najtaniej - na Górnym Śląsku
0Velo Cugiem Kolei Śląskich do Wisły już w majówkę
0Związkowcy chcą dalszego mrożenia cen prądu. "Wszystko jest mgliste"
0JSW: będzie więcej węgla koksowego z kopalni Budryk
0