Już po raz dwunasty do rąk laureatów trafiły nagrody w IAB MIXX Awards – najważniejszym konkursie branży interaktywnej na najlepsze kampanie z udziałem digitalu. Odebrali oni statuetki w 16 kategoriach podczas uroczystej gali, która odbyła się w Warszawie. Najwięcej statuetek, bo aż siedem otrzymała agencja GONG z Gliwic.
Obrady jury IAB MIXX Awards 2018 zaowocowały w tym roku 52 nominacjami spośród blisko 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach. 28 listopada br., podczas wieczornej gali uroczyście ogłoszono listę zwycięzców – przyznano 3 złote, 15 srebrnych i 19 brązowych statuetek oraz 15 wyróżnień.
- Chcemy, by MIXX Awards przyczyniał się do podnoszenia jakości działań na rynku reklamy internetowej w Polsce. Charakteryzuje go dostępność – w konkursie biorą udział zarówno małe, jak i duże agencje zgłaszające projekty realizowane z rozmachem bądź niskobudżetowe. Jednocześnie MIXX Awards to bardzo wysoki poziom i ponadprzeciętne oczekiwania jury, które ocenia kampanie jako całość. Wyśrubowany poziom sprawia, że liczba złotych czy srebrnych statuetek jest niższa niż liczba kategorii i już sama nominacja jest olbrzymim wyróżnieniem – komentuje Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.
W tym roku aż siedem statuetek otrzymała agencja GONG, która odebrała złoto, srebro i nagrodę w kategorii Best in Show za kampanię #weekendING oraz srebro i dwie statuetki brązowe za Tymbark Funbot. Wręczono jej także nagrodę Agencji Roku.
Złote statuetki MIXX Awards 2018 trafiły do twórców kampanii:
- #weekendING,
- Do ostatniego drzewa,
- Hope County FM – głos nadziei w Twoim domu.
Trzy statuetki otrzymała kampania Tymbark Funbot (srebro, dwie statuetki brązowe).
Po dwie nagrody otrzymało aż 11 kampanii:
- #weekendING (złoto, srebro, kampania otrzymała także nagrodę w kategorii Best in Show)
- Credit Agricole – cały bank dla Ciebie (dwa srebra)
- Wielka Bitwa Streamerów w Fortnite (dwa srebra)
- Odrodzenie Leonarda (dwa srebra)
- IKEA ASMR „Dźwięki Wypoczynku” (srebro i brąz)
- All you need (srebro, wyróżnienie)
- Castorama inspiruje (dwie statuetki brązowe)
- Opowieści podręcznej „Na początku było słowo” (dwie statuetki brązowe)
- Personalizacja komunikacji omnichannel dla marki Mitsubishi (dwie statuetki brązowe)
- 18:45 Okocim. Czas na zasady (brąz, wyróżnienie)
- Do You (brąz, wyróżnienie)
- Jako jury oczekiwaliśmy od tegorocznych zgłoszeń przede wszystkim odwagi w poszukiwaniu świeżych rozwiązań, które przekładają się na wzrost biznesu i jednocześnie mogą stanowić inspirację na przyszłość. Skala i innowacyjność projektów były bardzo zróżnicowane. Nadal w przygotowywaniu kampanii coraz większą wagę przykłada się do efektywności prowadzonych działań. Punktem wyjścia jest zrozumienie człowieka i zaprojektowanie digitalowych doświadczeń tak, by zbudować relację z użytkownikami – mówi Paweł Patkowski, przewodniczący jury konkursu, Dyrektor Wykonawczy ds. Marki i Komunikacji Marketingowej Orange Polska.
Warunkiem wzięcia udziału w konkursie było zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Jury złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało je jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI.
- Cieszymy się, że jesteśmy częścią jednego z najważniejszych wydarzeń w branży. Jak co roku zadbaliśmy o to, aby proces przyznawania nominacji i wyłaniania laureatów przebiegał w przejrzysty i zgodny z regulaminem sposób. Budowa zaufania to jedna z najważniejszych wartości PwC – komentuje Paweł Wesołowski, partner w PwC.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
6373,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
457Zakaz handlu w niedziele niszczący dla fotowoltaiki
404Na stacje paliw na dobre wróciła drożyzna. "Ryzyko wyższych cen wciąż realne"
400OFE czy tylko ZUS? Okno transferowe otwarte, ale tylko do lipca
397Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
+6 / -0"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
+4 / -03,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0OFE czy tylko ZUS? Okno transferowe otwarte, ale tylko do lipca
+1 / -0Konferencja w Katowicach – sprawdź, jak znaleźć odpowiedni obiekt
04,5 roku więzienia oraz 140 tys. zł grzywny dla byłego posła Grzegorza J.? Oskarżony prosi o uniewinnienie
0"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
0Śląskie po dogrywkach. Oni zwyciężyli w wyborach samorządowych 2024
0Niespodzianka: na stacjach paliw taniej. A najtaniej - na Górnym Śląsku
0