Tradycyjne metody reklamowe mają ograniczenia techniczne, które utrudniają markom wyróżnienie się i zaangażowanie odbiorców. Na przykład, jeśli chodzi o billboardy, zwykle jesteś zapakowany w ramy formatu kwadratowego lub prostokątnego. Nie chcesz pakować się w ramy? Zajrzyj na stronę: https://www.znajdzreklame.pl/reklama-wielkoformatowa.
Wykorzystanie cyfrowego druku wielkoformatowego do reklamy w niekonwencjonalnych przestrzeniach
Istnieje kilka sposobów na urozmaicenie tej jednolitości. Jedną z najczęstszych strategii jest użycie scrimów do zmiany podstawowego prostokątnego kształtu billboardu i stworzenia ciekawszych efektów. Chociaż takie podejście jest skuteczne, w niektórych przypadkach konieczne są odważne rozwiązania, jeśli marki chcą wywierać jeszcze większy wpływ na odbiorców. Dzięki cyfrowemu drukowi wielkoformatowemu każda marka może stworzyć efektowną reklamę, która wchodzi w interakcję z miejskimi punktami orientacyjnymi i wywiera silne wrażenie.
• Efekty są niezapomniane, a przede wszystkim skuteczne.
Jedną z najbardziej uderzających cech druku wielkoformatowego jest to, że umożliwia tworzenie innowacyjnych rozwiązań, które sprawią, że Twój przekaz będzie się wyróżniał. Przyjrzymy się, jak tworzyć trójwymiarowe efekty za pomocą druku wielkoformatowego, aby zaimponować publiczności i zwiększyć sprzedaż.
Zanim przyjrzymy się różnym strategiom, których możesz użyć do tworzenia trójwymiarowych efektów za pomocą druku wielkoformatowego, przyjrzyjmy się terminom 2D i 3D.
• 2D oznacza dwuwymiarowe i odnosi się do płaskich rzeczy, które mają tylko dwa wymiary: długość i szerokość. Istnieje kilka wizualnych sztuczek, których można użyć, aby nadać trójwymiarowy wygląd grafice 2D.
• 3D lub trójwymiarowy odnosi się do obiektów, które mają dwa wymiary 2D (długość i szerokość) oraz szerokość. Każdy przedmiot, który możesz trzymać w dłoni, jest obiektem 3D.
Elementy 2D, takie jak billboardy czy plakaty, są tym, do czego ludzie przyzwyczajeni są w marketingu — dlatego trójwymiarowe oznakowanie zapewnia tak potężny efekt.
Najprostszym sposobem uzyskania efektu 3D jest zastosowanie złudzeń optycznych, które tworzą wrażenie głębi. W ten sposób Twoja grafika jest nadal 2D, ale sprawia wrażenie trójwymiarowości. Istnieją trzy główne sztuczki wizualne, których możesz użyć, aby uzyskać wrażenie 3D:
• Cienie pod literami/obiektami.
• Użycie ukośnych linii, które sugerują głośność.
• Połączenie powyższych.
Chociaż ta strategia może nie wydawać się tak oszałamiająca jak te, które znajdziesz poniżej, wykonanie jest wszystkim. Przy odpowiednim projekcie genialna iluzja optyczna może być równie skuteczna, jak bardziej wyszukane rozwiązania 3D. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zajrzyj na Znajdzreklame.pl.
Tagi: reklama, znajdzreklame
Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
1521Wybory samorządowe 2024. Tak wygląda podział mandatów w sejmiku województwa śląskiego
1506Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
489Akcja przeciwpożarowa w KWK Budryk. Wycofano ponad 100 górników
4403,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
429Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
+6 / -0Ślōnskŏ godka po pierwszym czytaniu w Sejmie. "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"
+4 / -13,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0OFE czy tylko ZUS? Okno transferowe otwarte, ale tylko do lipca
+1 / -0Śląskie na podium zaległości wobec fiskusa. Wyżej tylko mazowieckie
1Niespodzianka: na stacjach paliw taniej. A najtaniej - na Górnym Śląsku
0Velo Cugiem Kolei Śląskich do Wisły już w majówkę
0Związkowcy chcą dalszego mrożenia cen prądu. "Wszystko jest mgliste"
0JSW: będzie więcej węgla koksowego z kopalni Budryk
0