Polecamy na Śląsku

Jak budować biznes w sieci. Za nami jubileuszowa edycja Akademii e-marketingu dla firm

2022-10-17, Autor: mz, materiały prasowe

12 października w Muzeum Śląskim w Katowicach odbyły się bezpłatne szkolenia dla przedsiębiorców zrealizowane w ramach Akademii e-marketingu. Właściciele małych i średnich firm zdobyli cenną wiedzę z zakresu marketingu internetowego i budowania skutecznej strategii biznesu w sieci. Jubileuszowa, wyjątkowa edycja Akademii przyciągnęła mnóstwo uczestników. Odbyła się w przyjemnej atmosferze, zarówno dla przedsiębiorców, jak i organizatorów wydarzenia, którymi są specjaliści firmy WeNet Group. Spotkanie było okazją do inspirujących rozmów i nawiązania wartościowych kontaktów.

Reklama

Akademia e-marketingu to ogólnopolski projekt, skierowany do właścicieli oraz menedżerów firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. Jest to cykl bezpłatnych szkoleń, podczas których specjaliści dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem z branży e-marketingu. 10 edycja Akademii pod hasłem „Jak prowadzić marketing internetowy w Małym i Średnim Przedsiębiorstwie” przyciągnęła w Katowicach wielu zainteresowanych.

Uczestnicy w trakcie spotkań ze specjalistami zdobyli dużo cennej wiedzy m.in. z zakresu budowy firmowej strony WWW i e-sklepu, prowadzenia działań SEO, skutecznej sprzedaży w sieci czy komunikacji w Social Mediach. Poznali przydatne narzędzia promocyjne i sposoby na bezpośrednie dotarcie do swojego potencjalnego klienta. Dowiedzieli się, jak budować strategię firmy w Internecie oraz w jaki sposób mierzyć skuteczność swoich działań. Co ważne, nie zabrakło też czasu na dyskusje i zadawanie pytań.

– Także z naszej perspektywy jako osób prowadzących szkolenie, było to bardzo wartościowe spotkanie. Z przyjemnością odpowiadaliśmy na pytania, które dotyczyły nawet bardzo specjalistycznych tematów. Wiemy już, że śląscy przedsiębiorcy są zorientowani na realizację celu poprzez dobrze dobraną strategię marketingową. Cieszy nas również ich odwaga, z którą wkraczają w nowe obszary działalności w Internecie. Kibicujemy im bardzo. I z zaangażowaniem nadal będziemy wspierać, dostarczając wiedzę i pomysły, które działają – podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynator projektu Akademia e-marketingu.

Program Akademii e-marketingu został dostosowany do potrzeb MŚP na podstawie wieloletniego doświadczenia organizatorów z wcześniejszych edycji. Składał się z merytorycznych spotkań z ekspertami, którzy w ciekawy i przystępny sposób przekazali swoją wiedzę. Uczestnicy mieli także możliwość wzięcia udziału w angażującym i atrakcyjnym quizie. Poza tym spotkanie było wspaniałą okazją do wymiany doświadczeń i nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Uczestnicy Akademii wykazali ogromne zainteresowanie. Pozytywnie reagowali na poruszane tematy i byli skłonni do konstruktywnej wymiany zdań. Specjaliści zaś chętnie udzielali konsultacji, doradzali i podpowiadali, jakie konkretne działania warto prowadzić.

Warto też wspomnieć o niecodziennym miejscu spotkania, jakim jest Muzeum Śląskie. Jego siedziba zlokalizowana jest na terenie dawnej kopalni „Katowice”. Forma architektoniczna Muzeum bazuje na przemysłowej historii Śląska. To dlatego znaczna część zaprojektowanego kompleksu znajduje się głęboko pod ziemią. Sala konferencyjna, w której odbyła się Akademia e-marketingu, to nowoczesna, doskonale zaprojektowana pod względem audiowizualnym przestrzeń, która zapada w pamięć.

Partnerami strategicznymi wydarzenia była Krajowa Izba Gospodarcza oraz Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach.

Poza Katowicami październikowa edycja Akademii e-marketingu organizowana jest także w Warszawie oraz Gdańsku.

Patronem mediaolnym wydarzenia był portal ŚląskiBiznes.pl.

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 534

Prezentacje firm