Polecamy na Śląsku

Jak budować strategię w sieci? Rusza akademia e-marketingu dla małych i średnich firm

2022-10-07, Autor: mz, materiały prasowe

W najbliższym czasie już po raz dziesiąty śląscy przedsiębiorcy z sektora MŚP będą mogli wziąć udział w bezpłatnym szkoleniu z budowania strategii biznesu w sieci, w ramach cyklu spotkań Akademii E-marketingu. Uczestnicy szkolenia zdobędą lub poszerzą swoją wiedzę m.in. w zakresie budowy efektywnej obecności w sieci, wyboru odpowiednich narzędzi SEO, czy wykorzystania mediów społecznościowych w promocji swoich firm.

Reklama

Jubileuszowa edycja, pod hasłem „Jak prowadzić marketing internetowy w Małym i Średnim Przedsiębiorstwie” odbędzie się w październiku br. w trzech miastach: Katowicach, Warszawie i Gdańsku. W każdym wydarzeniu udział weźmie kilkuset przedsiębiorców.

– Bardzo cieszymy się, że po okresie pandemii możemy ponownie spotkać się osobiście z przedsiębiorcami – informuje Anna Pszczółkowska, koordynator wydarzenia.

Organizatorem i partnerem merytorycznym Akademii jest WeNet Group.

Jesienna edycja Akademii E-marketingu dla MŚP rozpocznie się na Śląsku – zapraszamy już 12 października do Muzeum Śląskiego w Katowicach, później w szkoleniach będzie można wziąć też udział 18 października w Centrum Olimpijskim w Warszawie i 26 października w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku. Uczestnicy skorzystają z warsztatów prowadzonych przez doświadczonych doradców internetowych WeNet Group, ekspertów marketingu w sieci, którzy przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę oraz będą służyć doradztwem i konsultacjami.

- Dziś każdy przedsiębiorca powinien być obecny w sieci, bez względu na rodzaj prowadzonej działalności. Dlatego znajomość metod promocji w internecie, a także umiejętność wykorzystania poszczególnych narzędzi są niezbędne. Wiedza, którą otrzymają uczestnicy szkolenia pozwoli przedsiębiorcom poznać i zrozumieć praktyczną stronę kluczowych zagadnień e-marketingu. Odpowiemy na każde pytanie. Program spotkania dostosowaliśmy do potrzeb MŚP, korzystając z naszego wieloletniego doświadczenia wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. – mówi Mariusz Dawidziuk, prelegent Akademii i certyfikowany użytkownik Google Ads i Google Analytics, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi firm z sektora MŚP.

Podczas spotkań przedsiębiorcy nauczą się, jak budować i promować swój biznes w sieci, rozpoczynając od widoczności dla potencjalnych klientów, przez skuteczną firmową stronę www, aż do jej pozycjonowania i skutecznych strategii marketingowych w mediach społecznościowych. Co najważniejsze, porozmawiamy też o tym, jak mierzyć skuteczność tych działań.

- Pracy nad Akademią przyświecała nasza misja, aby pomóc małym i średnim przedsiębiorcom rozwijać swoje biznesy dzięki przyswojeniu praktycznej wiedzy z podstaw e-marketingu. Nasze wieloletnie doświadczenie pomogło przygotować program skrojony specjalnie pod potrzeby MŚP. Jako Partner Premium Google’a mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą chcemy się podzielić. Mogę też zdradzić, że jednym z prelegentów podczas szkolenia w Warszawie będzie Robert Korzeniowski, wielokrotny mistrz olimpijski, a obecnie przedsiębiorca, który odważnie wkracza ze swoim biznesem w świat online. Do zobaczenia! – podsumowuje Anna Pszczółkowska.

Udział w wydarzeniach jest bezpłatny. Formularz zgłoszenia można wypełnić na stronie akademiaemarketingu.pl.

Partnerami strategicznymi szkoleń są: Krajowa Izba Gospodarcza oraz Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach.

Patronem medialnym wydarzenia jest portal ŚląskiBiznes.pl.

Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 534

Prezentacje firm