Za nami trzecie spotkanie offline społeczności LinkedIn. W punkcie informacji miejskiej Halo!Rybnik spotkało się grono znajomych z portalu internetowego, aby uścisnąć sobie dłoń i porozmawiać osobiście zostawiając telefony i komputery w domu.
Tradycją linkedInowych spotkań są prelekcje i networking. Tym razem nie odbiegliśmy od tego standardu.
Pierwszą prelekcję pt. tytułem: „Algorytm treści LinkedIn - jakie treści tworzyć i jak go hackować żeby mieć najlepsze zasięgi” przedstawił Grzegorz Miecznikowski. Zadając pytania sprawdzał ile wiemy, po czym uświadamiał nas jakie odpowiedzi są poprawne i dlaczego. Dowiedzieliśmy się jakie treści w portalu mają największą żywotność i jak nie zginąć w czeluściach mediów społecznościowych. Grzegorz podzielił się z nami swoimi wypracowanymi metodami, i na przykładach obrazował różnice między algorytmami różnych kanałów Social Media.
Przerwę zaczęliśmy od ćwiczenia networkingowego, które może być radą na każdy dzień. Zadanie polegało na powiedzeniu czegoś miłego, nieznanej osobie siedzącej obok. Jeśli uważacie, że to takie bezproblemowe - spróbujcie!
Uczestnicy spotkania w przerwie networkingowej rozgadali się na tyle, że organizatorom nie łatwo było rozpocząć kolejną część spotkania.
Drugim prelegentem był Bartek Ziemiański, człowiek który sprowadził offlinowe spotkania środowiska LinkedIn'owego do Polski. Prelekcja pt: „Marka pracownika to twoja marka - jak praktycznie wdrożyć Employee Advocacy”. Bartek wyjaśnił zarówno czym jest to zagadnienie, oraz że w praktyce nie jest ono takie straszne, jak teoretycznie mogłoby się wydawać. Usłyszeliśmy jak taki rodzaj marketingu prowadzić w firmie oraz jakie narzędzia służące do zmotywowania pracowników można zastosować.
Po oficjalnym zakończeniu spotkania rozmowy trwały jeszcze długo. Uczestnicy mieli wiele pytań do Gości. Nasza gospodyni - Lidia Białecka nie zamknęła tym razem o czasie - za co jesteśmy wdzięczni.
Za kilka miesięcy spotkamy się ponownie. Mamy nadzieję, że frekwencja kolejny raz dopisze, a tematy do rozmów również nie będą nam się kończyć.
Organizatorzy wydarzenia: Patryk Kułagowski, Bogna Papiorek, Mateusz Kaczmarczyk
Partnerzy medialni: Śląski Biznes, Rybnik.com.pl
Tagi: LinkedIn, Halo!Rybnik, networking
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
"Podobasz mi się lub nie". Związkowcy: Program odejść z Poczty Polskiej dobrowolny tylko z nazwy
2656Ruszył proces przedsiębiorcy za otwarcie klubu w czasie pandemii. „Byłem przykładem odważnego przedsiębiorcy”
869Bieguny bezrobocia w Polsce. Dwie śląskie lokalizacje liderami zatrudnienia
57258,7 mln zł przychodów. Digitree Group podsumowuje wyniki za trzy kwartały 2024 r.
503636 mln zł zysku. Tauron pokazał wyniki za trzeci kwartał
440Jedyne takie w Polsce Branżowe Centrum Umiejętności zaczęło działać na Śląsku
0JSW dogadała się z Bogdanką. Węglowe giganty będą współpracować
0636 mln zł zysku. Tauron pokazał wyniki za trzeci kwartał
0Ruszył proces przedsiębiorcy za otwarcie klubu w czasie pandemii. „Byłem przykładem odważnego przedsiębiorcy”
0"Podobasz mi się lub nie". Związkowcy: Program odejść z Poczty Polskiej dobrowolny tylko z nazwy
0