W dobie postępującej globalizacji, firmy muszą inwestować w działania marketingowe które pozwolą im wyróżnić się na tle konkurencji i przyciągać klientów. Dlatego to ważne, by dbać o wizerunek firmy i reklamować się w sposób efektywny, który sprawi że klient poczuje się bardziej związany z marką, nawiąże relację i zapadnie w pamięć. Następnym razem kiedy będzie chciał kupić, od razu pomyślał o naszej firmie.
Z badań wynika że dużo łatwiej i taniej sprzedać produkt lub usługę klientowi który już coś u nas kupił. Znane powiedzenie w biznesie mówi - "stały klient jest fundamentem każdej firmy". Aby klienci chcieli nas ponownie wybierać, musimy im zaoferować produkt lub usługę, taką jakiej oczekują i najlepiej dołożyć coś jeszcze - wartość dodaną. Każdy z nas tak ma, że woli coś z danego powodu, np. wybieramy przeważnie jeden sklep spożywczy, ponieważ (tutaj każdy ma swoje indywidualne):
-jest blisko
-dogodny parking
-niskie ceny
-miła obsługa
-produkt którego potrzebuje zawsze tam jest
Oraz innego podobnego argumentu który wpłynął na decyzję i sprawił że mimo że mamy wokół siebie wiele sklepów, my wciąż chodzimy do jednego. Tak samo ze stają paliw, a teraz nawet ze sklepami internetowymi. Jeśli chcemy wygrywać z konkurencją musimy być dla klienta jego ulubionym wyborem.
Lojalizacja to sprawianie że klient jest lojalny wobec naszej firmy. Czyli raz coś już tam zrobiliśmy/ kupiliśmy, wszystko było dobrze i jesteśmy zadowoleni, więc z przyjemnością zakupimy produkt/usługę w tamtym miejscu.
Jako właściciel interesu powinieneś zadbać aby w ten sposób postrzegana była Twoja firma. A żeby to zrobić musisz mu zapewnić zadowolenie, czyli np. miła obsługa, rzetelne informacje, dać się zapamiętać w dobry sposób.
Jak wcześniej wspomniane - dobrze jest zapewnić miłą i profesjonalną obsługę, to doceni każdy. Aby zrobić na kliencie jeszcze większe wrażenie i zapisać się w jego pamięci jeszcze lepiej, warto wręczyć mu coś co go ucieszy, wtedy zapamięta nas na pewno. Dodatkowo jeśli będzie to coś na czym będzie nasze logo, będzie oswajał się z nim częściej, pomocne będą tutaj gadżety reklamowe.
Obecnie wiele firm reklamuje się w Internecie, ponieważ konsumenci spędzają coraz więcej czasu w przestrzeni wirtualnej. Jednak reklamę w Internecie można łatwo zignorować lub nawet zablokować, podczas gdy gadżet reklamowy jest namacalnym nośnikiem informacji marketingowej. Dodatkową zaletą upominków dla klientów i kontrahentów jest ich praktyczne zastosowanie. Gdy klient otrzyma ekologiczną torbę z nadrukiem, to potraktuje ją jako prezent, który będzie mógł wykorzystać do codziennych zakupów. W efekcie klient poczuje się doceniony i łatwiej zapamięta nazwę firmy oraz chętniej ponownie skorzysta z jej usług. Dlatego bawełniane torby z logo firmy to zdecydowanie lepsza forma reklamy dla firm o ugruntowanej pozycji na rynku niż zwykła ulotka, którą klient po otrzymaniu, może od razu wyrzucić do kosza.
Ekologiczna torba z nadrukiem to popularny gadżet reklamowy, który jest wyjątkowo chętnie wykorzystywany przez przedsiębiorców. Ponieważ wspomniany produkt jest wykonany z naturalnego i biodegradowalnego materiału. Ekologiczne gadżety są prostym i dobrym sposobem, by pokazać klientom, że firma dba o środowisko naturalne, a los planety nie jest jej obojętny. Poza tym takie torby są niezwykle wytrzymałe i można je zamówić w wyjątkowo korzystnych cenach. Przestronna torba z atrakcyjnym nadrukiem posiada również inne zalety takie jak:
możliwość umieszczenia dużego loga w widocznym miejscu
szeroki wybór dostępnych kolorów
możliwość prania w pralce
praktyczne zastosowanie
Jeśli ekologiczna torba z nadrukiem będzie wykorzystywana przez klienta do codziennych zakupów, to logo firmy zostanie odpowiednio wyeksponowane i zauważone przez innych konsumentów. Obecnie używanie toreb ekologicznych jest bardzo modne, dlatego to mało prawdopodobne, aby klient taki produkt szybko wyrzucił. Trend ten dobrze obrazują badania przeprowadzone w 2016 r. Przez Advertising Specialty Institute (ASI), z których wynika, że większość ludzi zachowuje gadżety reklamowe przez minimum 8 miesięcy od daty ich otrzymania.
Gadżety reklamowe muszą być zaprojektowane w przemyślany sposób, aby spodobały się wybranej grupie odbiorców. Na bawełnianej torbie może się znaleźć dowolny nadruk w postaci efektownej grafiki, humorystycznego napisu lub ekologicznego sloganu. Poza tym takie torby są dostępne w różnych wersjach. W zależności od indywidualnych potrzeb można wybrać torbę składaną w kopertę, z zamkiem lub z kolorowymi uszami. Kolor samej torby klient może również dowolnie zmienić tak, aby korespondowała z modowymi trendami obowiązującymi w danym sezonie.
Ekologiczna torba z nadrukiem to gadżet, który dobrze się sprawdzi, gdy firma jest już rozpoznawalna na rynku i chce, aby jej klienci poczuli się wyróżnieni i docenieni. Taka forma reklamy jest niezwykle skuteczna i może w krótkim czasie przynieść realne korzyści. Dobrze zaprojektowana torba, to gadżet, który zachwyci klientów i spowoduje, że chętnie polecą firmę swoim znajomym.
Jeśli chcesz zamówić własne torby ekologiczne z nadrukiem, wejdź na www.ivedo.pl
Obraz autorstwa ijeab na Freepik
3,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
484Zakaz handlu w niedziele niszczący dla fotowoltaiki
428Na stacje paliw na dobre wróciła drożyzna. "Ryzyko wyższych cen wciąż realne"
422OFE czy tylko ZUS? Okno transferowe otwarte, ale tylko do lipca
420JSW: będzie więcej węgla koksowego z kopalni Budryk
374"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
+6 / -0Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
+6 / -03,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0PAS: śląskie antysmogowym liderem w rankingu wszechczasów
+1 / -0Ruszyły remonty na A4 Katowice-Kraków. Utrudnienia można śledzić na interaktywnej mapie
0Duże płatności już nie gotówką. Europarlament przyjął przełomowe przepisy
0PAS: śląskie antysmogowym liderem w rankingu wszechczasów
0Trendy e-commerce w branży narzędziowej - analiza kondycji firmy Domitech w świetle rozwoju sektora budowlanego
0Do Katowic powrócił jedyny taki pojazd w Polsce. To minibus bez kierowcy
0