ING Bank Śląski chce zainspirować Polaków do refleksji i dyskusji na temat ich przyszłości finansowej i życia na emeryturze. Aby to osiągnąć, posłużył się technologią – algorytmami tworzenia obrazów przez Sztuczną Inteligencję (AI). W ramach akcji „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING” bank podejmuje wyzwanie wizualizacji przyszłości polskich metropolii, jak również poszczególnych internautów. Wizja siebie i dobrze nam znanych miejsc w przyszłości ma zachęcić do myślenia o tym, co czeka nas za kilkanaście czy kilkadziesiąt lat i zadbania o tą przyszłość już teraz.
- Życie na emeryturze nieczęsto pojawia się w myślach statystycznego Polaka. Nasze badanie pokazało, że połowa z nas nie rozmawiała o tym w ciągu ostatniego półrocza, a ponad 20 proc. młodych ludzi nie zastanawia się nad tym w ogóle. Jeśli temat się pojawia, zazwyczaj łączy się z lękiem, a nie z nadzieją. Myślenie o sobie w odległej przyszłości jest wyzwaniem dla naszych umysłów i dlatego jest takie trudne. W naszej kampanii postanowiliśmy trochę to ułatwić – mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.
- Sztuczna inteligencja pomaga nam przekroczyć ograniczenia ludzkiego umysłu. Dzięki możliwościom AI możemy zbudować wizję siebie i naszego bezpośredniego otoczenia za kilkadziesiąt lat. Liczymy, że to pomoże Polakom oswoić się z myślą o ich przyszłości i zainspiruje do zadbania o swój finansowy dobrostan na emeryturze – dodaje Barbara Pasterczyk.
W ramach aktywacji ING zachęca Polaków do zastanowienia się nad przyszłością i planowania jej już dziś. W refleksji nad przyszłością ma pomóc narzędzie oparte na sztucznej inteligencji. Na stronie dedykowanej kampanii wystarczy dokończyć zdanie: „W przyszłości będę…” oraz opcjonalnie wgrać zdjęcie. Każdego dnia akcji autorzy najciekawszych 21 opisów otrzymają swój własny, wygenerowany przez AI obraz przyszłości, a najlepszy z nich zgarnie dodatkowo nagrodę główną w postaci metalowego fotoplakatu ChromaLuxe.
Aby stworzyć obrazy Miast Przyszłości na potrzeby akcji „Ja w przyszłości. Powered by AI & ING”, bank posłużył się możliwościami AI i aktualnymi zdjęciami najbardziej charakterystycznych punktów wybranych polskich metropolii. Dzięki algorytmom możemy przenieść się w czasie i zobaczyć przyszłość Katowic, Warszawy, Krakowa, Trójmiasta, a także innych polskich miast. Co przepowiada nam AI? Poznańskie robo-koziołki, statki powietrzne nad Pałacem Kultury oraz portal w rzeszowskim Pomniku Czynu, to tylko niektóre wizje przyszłości roztaczane przed nami przez sztuczną inteligencję.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Dostarczył 7 tys. tramwajów dla polskich miast. Zakład Alstom w Chorzowie obchodzi 160 lat
+2 / -0Biznes a samorząd - związek z miłości czy z rozsądku? Za nami Świąteczny Booster KSSE
+1 / -0Czy biznes i samorząd to zgrany duet? KSSE zaprasza na Świąteczny Booster dla biznesu
+1 / -0Znamy laureatów XVI edycji konkursu Innowator Śląska
+1 / -0Katowice, Czeladź i Ożarowice najwyżej w Rankingu Gmin Województwa Śląskiego 2024
+1 / -0