Sieć Kaufland dołącza do firm handlowych, które wykorzystują furtkę o usługach pocztowych umożliwiającą sprzedaży również w niedziele niehandlowe. Firma właśnie poinformowała, że wprowadza usługi pocztowe do wszystkich sklepów w Polsce. Jak twierdzi, “w odpowiedzi na potrzeby klientów” i po obserwacjach konkurencji.
Kaufland zapewnia, że inwestuje w sektor pocztowy z uwagi na wzrost popularności zakupów online. “Potwierdzeniem tego jest m.in. ponad 71 000 paczek, które klienci Kaufland nadali lub odebrali przy okazji zakupów od marca 2020 roku do 23 maja br.” czytamy w komunikacie Kauflandu. Należy tu wyjaśnić, że usługi pocztowe były dotąd dostępne w ponad 100 sklepach sieci w Polsce. Dopiero od teraz usługi objęły wszystkie sklepy w kraju.
Kaufland zaznacza też, że w 2020 r. sprzedaż produktów online w Polsce wzrosła o niemal 35%.
“Mimo otwarcia galerii handlowych Polacy nie planują zmniejszenia częstotliwości zakupów w tej formie. 74% konsumentów deklaruje, że nawet po zakończeniu pandemii utrzyma je na dotychczasowym poziomie, a 10% zamierza je zwiększyć. Usługi pocztowe będą więc cieszyć się coraz większą popularnością. Zwiększy się również popyt na punkty pocztowe, którymi coraz częściej stają się sklepy spożywcze.” podaje firma.
- Od wielu lat misją sieci Kaufland jest ułatwianie klientom codziennych zakupów. Konsekwentnie stawiamy na koncept one-stop-shopping, dając kupującym dostęp do szerokiego wachlarza usług i produktów najemców naszych pasaży. Mamy świadomość, że to właśnie możliwość zrobienia kompleksowych zakupów oraz załatwienia wielu innych spraw w jednym miejscu, znacznie zwiększa komfort klientów. Dotyczy to także usług pocztowych – mówi Marcin Łojewski, członek zarządu Kaufland Polska.
Z jego słów jasno wynika, że wejście w sektor pocztowy nie jest jedynie spowodowany rozwojem handlu internetowego, a również działaniami konkurencji, która wykorzystuje możliwości do uruchomienia sprzedaży stacjonarnej w niedziele niehandlowe.
- Na rynku handlowym obserwujemy tendencję uruchamiania tego typu działalności, która jednocześnie stwarza możliwość prowadzenia sprzedaży w niedziele niehandlowe. Uważnie obserwujemy konkurencję oraz trendy i nie zamykamy się na żadne z rozwiązań, które będzie odpowiadać potrzebom naszych klientów – dodaje Marcin Łojewski.
Wdrożenie usług pocztowych pozwala sklepom na prowadzenie działalności również w niedziele niehandlowe, niezależnie od wielkości placówki – taką funkcję mogą pełnić zarówno sklepy osiedlowe, jak i duże dyskonty czy hipermarkety.
Kaufland to międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1300 sklepów i zatrudnia ok. 132 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 227 marketów i zatrudnia ok. 16 000 pracowników.
Oddanych głosów: 347
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
1522Wybory samorządowe 2024. Tak wygląda podział mandatów w sejmiku województwa śląskiego
1507Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
4913,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
430Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 17.00
388Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
+6 / -03,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0OFE czy tylko ZUS? Okno transferowe otwarte, ale tylko do lipca
+1 / -0O tym się mówi: procesy sądowe przeciwko bankom
+1 / -0Śląskie na podium zaległości wobec fiskusa. Wyżej tylko mazowieckie
1Niespodzianka: na stacjach paliw taniej. A najtaniej - na Górnym Śląsku
0Związkowcy chcą dalszego mrożenia cen prądu. "Wszystko jest mgliste"
0JSW: będzie więcej węgla koksowego z kopalni Budryk
0Budowa sieci ładowania elektryków znacząco przyspieszy. W życie wchodzą nowe unijne przepisy
0