Wiadomości

Klienci psioczą na Tauron. „Dramat z podawaniem licznika. Zero kontaktu. Nie wiem, ile zapłacę”

Author profile image 2023-04-24, Autor: Tomasz Raudner

Od kilku dni Tauron Polska Energia jest obiektem ataków klientów. Powodem są przedłużające się kłopoty z korzystaniem ze strony sprzedawcy energii, związane m.in. z podawaniem stanu licznika, brakiem informacji o wysokości faktur, itd. Co na to firma?

Reklama

Prace serwisowe w serwisie Taurona, czyli never ending story

Żródłem problemów są prace serwisowe na stronie sprzedawcy energii oraz w jego aplikacji mobilnej:

„Od 31 marca do 18 kwietnia, zaplanowaliśmy prace serwisowe, dlatego w tym czasie utrudnione będzie korzystanie z serwisu oraz aplikacji Mój TAURON. Jeżeli masz możliwość, prosimy, załatw swoje sprawy wcześniej lub poczekaj. Pełny dostęp do serwisu oraz aplikacji mobilnej przywrócimy 19 kwietnia.” poinformowała firma jeszcze 22 marca.

Termin prac minął, problemy trwają

Tyle, że minął 19 kwietnia, a problemy trwają, o czym świadczą wpisy użytkowników sieci pod różnymi postami Taurona, nawet dziś, 24 kwietnia. Oto kilka przykładów:

„Dziś 24 kwietnia i nadal nic nie działa. "Fajny" zespół IT tam macie jak nie potraficie wyrobić się w konkretnym terminie.”

„20 kwietnia miałem podać stan licznika. Do dziś nie jest to możliwe na Waszej stronie internetowej. Wysłałem więc formularz, jak prosiliście. Zero odzewu z Waszej strony. Będzie z Wami jakikolwiek kontakt?”

„Fakt.Ja też.Ja co m-c podawałem odczyty i było.dobrze.Teraz to dramat.Żadnego info ze strony Tauronu kiedy to będzie możliwe.”

Dziennikarze ŚląskiBiznes.pl też potwierdzili problemy w systemie Taurona

Żeby nie bazować tylko na opiniach internautów zalogowaliśmy się na swoje prywatne konta w Tauronie, ponieważ też jesteśmy klientami tej firmy. Ukazał się komunikat:

„Trwają prace serwisowe, dlatego serwis i aplikacja Mój TAURON są nadal dostępne w ograniczonym zakresie, np. możesz nie widzieć swoich ostatnich wpłat. Przepraszamy za utrudnienia, pracujemy nad przywróceniem pełnej funkcjonalności serwisu”.

Jeden z klientów podzielił się z internautami opinią, że nie wie, ile zapłaci za energię. Zamieścił taką oto odpowiedź fimy:

Zatem, jak działają serwis i aplikacja? Dlaczego wciąż są problemy? Z tymi wątpliwościami zwróciliśmy się do firmy. Odpowiedź?

„Aplikacja Mój TAURON działa w pełnym zakresie funkcjonalności. Większość klientów może również korzystać w pełni z serwisu Mój TAURON. Najważniejsze sprawy, w tym regulowanie płatności można załatwić jak do tej pory, zarówno poprzez aplikację jaki poprzez serwis Mój TAURON. Ze względu na trwające prace serwisowe u niektórych z klientów mogą jednak występować niewielkie ograniczenia w dostępie do niektórych funkcjonalności serwisu Mój TAURON. Przepraszamy za utrudnienia.” odpisał Daniel Iwan, rzecznik prasowy TAURON Sprzedaż.

Czy jesteście zadowoleni z usług Taurona?

Oceń publikację: + 1 + 26 - 1 - 566

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 605

Prezentacje firm