Kariera

Konferencja Employer Branding: marka pracodawcy coraz ważniejsza

Employer branding czyli budowanie marki pracodawcy nabiera coraz większego znaczenia w polskim biznesie. O tym mogli się przekonać uczestnicy szkolenia z Moniką Kantowicz-Gdańską, które odbyło się w Regionalnej Izbie Przemysłowo-Handlowej w Gliwicach.

Szkolenie trwało dwie i pół godziny i było dla uczestników świetną okazją do zagłębienia się w świat budowania wizerunku pracodawcy. - Wydarzenie cieszyło się dużym zainteresowaniem. Publiczność była bardzo aktywna i żywiołowo reagowała na poszczególne wystąpienia. W spotkaniu brali udział pracodawcy, pracownicy działu HR, którzy pod okiem specjalistów poznali zasady employer brandingu oraz niezbędne narzędzia budowania marki – mówi Anna Laszik z Regionalnej Izby Przemysłowo-Handlowej w Gliwicach.

Reklama

Myślą przewodnią spotkania było zbudowanie takiej marki pracodawcy, która pozwoli stać się tzw. pracodawcą z wyboru, co jest szczególnie ważne w sytuacji gdy bezrobocie na rynku utrzymuje się na bardzo niskim poziomie. - Nasze spotkanie z przedstawicielami śląskich firm poświęcone tematyce employer brandingu przyniosło ważną dla mnie refleksję. Świadomość polskich firm w zakresie kształtowania wizerunku pracodawcy rośnie – coraz większa grupa pracodawców wie, że aby wygrać walkę o kandydata na wysoce konkurencyjnym rynku pracy (śląski należy do tych najtrudniejszych), należy dbać o reputację wewnętrzną i zewnętrzną. Jeszcze kilka lat temu podczas szkoleń i spotkań o tej tematyce trzeba było posiłkować się przykładami z zagranicy. Dziś coraz częściej, z ogromną przyjemnością, pokazuję praktyki polskich firm. W obliczu wyzwań z zatrudnianiem coraz więcej polskich firm inwestuje w wizerunek pracodawcy – podkreśla Monika Kantowicz-Gdańska z MKG Consulting.

To było drugie wydarzenie poświęcone praktykom wewnątrz firmy, które było realizowane przez Engagement Marketing Forum, tym razem przy współpracy z Regionalną Izbą Przemysłowo-Handlową w Gliwicach. – Co łączy oba te szkolenia? Na pewno duża aktywność ze strony uczestników. W obu przypadkach działania prowadzone wewnątrz firmy były żywo dyskutowane. Wynika to z faktu, że te tematy budzą coraz większe zainteresowanie, co przekłada się także na to, że coraz więcej osób może się już pochwalić konkretnym doświadczeniem i konkretnymi osiągnięciami np. w obszarze employer brandingu – mówi Krzysztof Wodecki z Engagement Marketing Forum.

Oceń publikację: + 1 + 2 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (1):
  • ~Szumidubikendens 2018-10-11 16:22:05

    T dobrze, że uczestnicy byli aktywni. Aktywność i działanie zawsze dużo bardziej uczy niż bierne uczestnictwo.

    1 0

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Jak oceniacie pracę urzędów skarbowych?





Oddanych głosów: 14