Wiadomości

Konferencja PR Silesia Day - prawdziwie o PR

2019-05-17, Autor: mt, materiały partnera

Jeżeli przygotowujesz się do kariery w branży PR lub już jesteś specjalistą, nie może cię zabraknąć na konferencji zorganizowanej przez śląski oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Międzywydziałowe Stowarzyszenie Dziennikarzy MOSTY.

Reklama

Podczas konferencji będzie można poznać zasady PRawdziwego PRu w pigułce, o których opowie dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico. O tym jak sprawić, by o projekcie napisały ogólnopolskie media i nie zapłacić za to złotówki, czyli o crowdfunding, który skupia wokół produktów i pomysłów ludzi powiedzą Ewa Stępniewicz i Barbara Kaźmierczak z firmy VIS Media. W jaki sposób prowadzić komunikację społeczną w małej gminie i przy małym budżecie zdradzi Marek Gajda, rzecznik prasowy urzędu miejskiego w Radlinie. Tajniki dziennikarstwa od kuchni i sposoby wykorzystania mediów dla dobra marki pokaże Agata Kalafarska-Winkler, właścicielka firmy 5PR. O wielkich liczbach i interesie jednostki czyli budowaniu marki i zaufania do ZUS opowie Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego. Próbę obrony klasycznego dziennikarstwa oraz pokazanie podobieństw i różnić między PR i działaniami influencerów podejmie red. Marek Czyż, dziennikarz telewizyjny z 25-letnim doświadczeniem.

Wydarzenie będzie odbywać się w Auli im. Kazimierza Lepszego w Rektoracie Uniwersytetu Śląskiego przy ul. Bankowej 12 w Katowicach 22 maja br.

Polskie Stowarzyszenie Public Relations jest samorządową organizacją zawodową działającą na rzecz środowiska od 1994 r.
W gronie członków znajdują się pracownicy działów PR w firmach, agencji PR, w samorządach i administracji, a także wykładowcy wyższych uczelni.

Do strategicznych zadań Organizacji, prorozwojowych na rzecz branży, należą:
-monitorowanie problemów i zmian zachodzących w branży, jej kondycji oraz definiowanie dla niej wyzwań, a także inicjowanie działań przyczyniających się do realizacji tych potrzeb,
-podnoszenie jakości usług świadczonych przez specjalistów PR we wszystkich sektorach,
-stanie na straży norm jakościowych tej dziedziny,
-reprezentowanie interesów branży w relacjach z administracją państwową i rynkiem,
-integracja środowiska public relations,
-podnoszenie rangi zawodu specjalisty PR
-popularyzowanie istoty i działań public relations jako dziedziny zarządzania.

MOSTY są jednym z najdłużej działających kół naukowych na Uniwersytecie Śląskim. Zostały założone w 1998 r. Od tego czasu zajmują się propagowaniem wśród studentów wiedzy oraz umiejętności z zakresu dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Celem Koła jest także integrowanie członków wokół wspólnych zainteresowań człowiekiem i jego funkcjonowaniem w społeczeństwie oraz związaną z tym wspólną pracą na rzecz pogłębiania pasji i rozbudzania aktywności naukowej studentów.

Międzywydziałowe Stowarzyszenie Dziennikarzy Mosty skupia przede wszystkim studentów politologii i dziennikarstwa, choć wśród członków koła są także słuchacze innych kierunków, np. filologii, psychologii, filozofii, kulturoznawstwa, socjologii i prawa. Dlatego też obszar zainteresowań naukowych koła jest bardzo szeroki.

Koło realizuje swoje cele poprzez organizowanie spotkań z dziennikarzami, praktyk, odczytów, sympozjów, seminariów, konferencji, warsztatów, czy wyjazdów naukowych – w tym corocznych Obozów Naukowych.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Szczegółowy program wydarzenia można znaleźć >>>tutaj<<<
Rejestruj się pod tym adresem: [email protected]



Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 694