Wiadomości

Konferencja PR Silesia Day - prawdziwie o PR

2019-05-17, Autor: mt, materiały partnera

Jeżeli przygotowujesz się do kariery w branży PR lub już jesteś specjalistą, nie może cię zabraknąć na konferencji zorganizowanej przez śląski oddział Polskiego Stowarzyszenia Public Relations i Międzywydziałowe Stowarzyszenie Dziennikarzy MOSTY.

Reklama

Podczas konferencji będzie można poznać zasady PRawdziwego PRu w pigułce, o których opowie dr Krystian Dudek, właściciel Instytutu Publico. O tym jak sprawić, by o projekcie napisały ogólnopolskie media i nie zapłacić za to złotówki, czyli o crowdfunding, który skupia wokół produktów i pomysłów ludzi powiedzą Ewa Stępniewicz i Barbara Kaźmierczak z firmy VIS Media. W jaki sposób prowadzić komunikację społeczną w małej gminie i przy małym budżecie zdradzi Marek Gajda, rzecznik prasowy urzędu miejskiego w Radlinie. Tajniki dziennikarstwa od kuchni i sposoby wykorzystania mediów dla dobra marki pokaże Agata Kalafarska-Winkler, właścicielka firmy 5PR. O wielkich liczbach i interesie jednostki czyli budowaniu marki i zaufania do ZUS opowie Beata Kopczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa śląskiego. Próbę obrony klasycznego dziennikarstwa oraz pokazanie podobieństw i różnić między PR i działaniami influencerów podejmie red. Marek Czyż, dziennikarz telewizyjny z 25-letnim doświadczeniem.

Wydarzenie będzie odbywać się w Auli im. Kazimierza Lepszego w Rektoracie Uniwersytetu Śląskiego przy ul. Bankowej 12 w Katowicach 22 maja br.

Polskie Stowarzyszenie Public Relations jest samorządową organizacją zawodową działającą na rzecz środowiska od 1994 r.
W gronie członków znajdują się pracownicy działów PR w firmach, agencji PR, w samorządach i administracji, a także wykładowcy wyższych uczelni.

Do strategicznych zadań Organizacji, prorozwojowych na rzecz branży, należą:
-monitorowanie problemów i zmian zachodzących w branży, jej kondycji oraz definiowanie dla niej wyzwań, a także inicjowanie działań przyczyniających się do realizacji tych potrzeb,
-podnoszenie jakości usług świadczonych przez specjalistów PR we wszystkich sektorach,
-stanie na straży norm jakościowych tej dziedziny,
-reprezentowanie interesów branży w relacjach z administracją państwową i rynkiem,
-integracja środowiska public relations,
-podnoszenie rangi zawodu specjalisty PR
-popularyzowanie istoty i działań public relations jako dziedziny zarządzania.

MOSTY są jednym z najdłużej działających kół naukowych na Uniwersytecie Śląskim. Zostały założone w 1998 r. Od tego czasu zajmują się propagowaniem wśród studentów wiedzy oraz umiejętności z zakresu dziennikarstwa i komunikacji społecznej. Celem Koła jest także integrowanie członków wokół wspólnych zainteresowań człowiekiem i jego funkcjonowaniem w społeczeństwie oraz związaną z tym wspólną pracą na rzecz pogłębiania pasji i rozbudzania aktywności naukowej studentów.

Międzywydziałowe Stowarzyszenie Dziennikarzy Mosty skupia przede wszystkim studentów politologii i dziennikarstwa, choć wśród członków koła są także słuchacze innych kierunków, np. filologii, psychologii, filozofii, kulturoznawstwa, socjologii i prawa. Dlatego też obszar zainteresowań naukowych koła jest bardzo szeroki.

Koło realizuje swoje cele poprzez organizowanie spotkań z dziennikarzami, praktyk, odczytów, sympozjów, seminariów, konferencji, warsztatów, czy wyjazdów naukowych – w tym corocznych Obozów Naukowych.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Szczegółowy program wydarzenia można znaleźć >>>tutaj<<<
Rejestruj się pod tym adresem: msd.mosty.us@gmail.com



Oceń publikację: + 1 + 0 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Który kandydat na Prezydenta RP jest najlepszy pod kątem biznesu?










Oddanych głosów: 1779