Jak szukać okazji sprzedażowych, gdy biznes traci rację bytu? Czy webinary są dobrym źródłem pozyskiwania potencjalnych klientów? Kiedy sztuczna inteligencja wpływa na decyzje zakupowe? To tylko kilka pytań, które zostaną zadane podczas Sales is the Queen - pierwszej konferencji o tajnikach sprzedaży w świecie nowych technologii organizowanej w Bielsku-Białej.
Już 17 maja w Bielskim Centrum Kultury odbędzie sie pierwsza edycja konferencji Sales is the Queen. Głównym celem wydarzenia jest przypomnienie przedsiębiorcom oraz osobom, które dopiero myślą o założeniu własnej firmy, że sprzedaż jest kluczowym elementem każdego biznesu. Poza tym, konferecna ma być źródłem wiedzy i inspiracji dla uczestników.
— Sprzedaż w 2023 roku jest niewątpliwie trudnym kawałkiem chleba. Inflacja, ogólna niepewność na rynkach czy coraz większe koszty życia sprawiają, że każdy ogląda wydawane złotówki dwa razy. Podczas Sales is the Queen chcemy pokazać niestandardowe taktyki oraz narzędzia, dzięki którym proces pozyskania nowego klienta będzie bardziej efektywny — mówi Wojciech Bachta, prezes Fundacji Startup Podbeskidzie, pomysłodawca wydarzenia.
Sales is the Queen została podzielona na cztery bloki tematyczne. Pierwszy z nich - inspiracyjny - będzie poświęcony historiom o odważnym podejściu do sprzedaży. W drugiej części zostaną zaprezentowane przypadki firm, które zdecydowały się na zmianę strategii sprzedażowej w czasie kryzysu. Trzecia część konferencji będzie poświęcona narzędziom, dzięki którym sprzedawcy mogą łatwiej docierać do potencjalnych klientów. W czwartym bloku podyskutujemy o tym, jak sztuczna inteligencja zmienia sprzedaż.
— W agendzie znalazło się 12 prelegentów, którzy o efektywnej sprzedaży wiedzą wszystko. Dzięki temu nasze wydarzenie to spotkanie pełne praktycznych wskazówek a nie teorii, którą każdy może wyczytać w książce albo internecie — dodaje Bachta.
Sales is the Queen odbędzie się 17 maja 2023 roku w Bielskim Centrum Kultury. Ostatnie bilety można nabyć na stronie www.salesisqueen.pl.
Organizatorem konferencji jest Fundacja Startup Podbeskidzie, która od 2015 roku prowadzi działania na rzecz rozwoju przedsiębiorczości i innowacyjności w Bielsku-Białej. Partnerami wydarzenia są: Silesian Startup Foundation, co.brick, Da Vinci Studio, Kancelaria Prawna Sawaryn i Partnerzy oraz Agencja Rozwoju Regionalnego w Bielsku-Białej
Sales is the Queen została objęta patronatem honorowym Marszałka Województwa Śląskiego Jakuba Chełstowskiego oraz Prezydenta miasta Bielska-Białej Jarosława Klimaszewskiego.
9:00 - 10:00: Rejestracja uczestników i networking
10:00 - 11:30: Sprzedażowy stan umysłu
Urszula Szwed, coCEO w DINKSY: Jak daleko jest z Cieszyna do Tokio?
Elżbieta Legoń-Szpunar, CEO w Naukowe Place Zabaw: Prosty przepis na innowację. Jak sprzedawać więcej mimo kryzysu?
Marek Oczkowski, Partnership Manager w SMSAPI: Gdzie sprzedawca nie może, tam partnershipa pośle.
11:40 - 13:10: Sprzedaż w czasach recesji
Przemysław Barszcz, Head of Sales w Booksy: Jak Covid wpłynął na sprzedaż w Booksy, czyli jak wyjść z kryzysu obronną ręką?
Aleksander Drwięga, CEO w Growton Group: Prospecting w trudnych czasach - jak pomimo niesprzyjających warunków trafiać do kalorycznych klientów?
Kuba Nagórski, Head of venture building w co.brick oraz Prezes Silesian Startup Foundation: Czas kryzysu czasem zmian: jak szukać okazji, gdy Twój biznes traci rację bytu?
13:10 - 14:30: Przerwa lunchowa
14:30 - 16:00: Narzędziownik sprzedawcy
Mateusz Jonkowski, Menedżer ds. Rozwoju w Wbiznes: Webinary jako źródło pozyskiwania nawet 50 nowych zapytań miesięcznie - narzędzia i schemat działania
Paulina Krawczyk, eCommerce Manager w Expert Sender: Skuteczne strategie sprzedażowe.
Roman Grygierek, Prezes Zarządu w INIS: Skuteczna strategia marketing automation drogą do lojalności klientów.
16:00 - 16:30: Przerwa kawowa
16:30 - 18:00: AI w procesie sprzedaży
Bartosz Żukowski, Profesor Uniwersysteu Łódzkiego: Posłuszna dwórka czy królobójczyni? AI a biznes.
Jakub Szydłowski, Growth Product Manager w getdressed: Personalizacja i jak AI wpływa na decyzje zakupowe.
Jakub Kobosko, CEO i co-founder w Dream-IT oraz Robert Bukowski, co-founder Consulting 3.0: Business w Metaverse i okulary Appla
18:00 - 19:00: Networking
20:00 - 01:00: After party w klubie Magnum 2.0 (Emilii Plater 21, 43-300 Bielsko-Biała)
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Hałda kopalni PGG jest jedną z największych w Europie. Właśnie "zagrała" w filmie (wideo)
6807Beboki opanowały Katowice. Najnowszy bawi się klockami na schodach przy .KTW (foto)
5128"Klienci sami się nie znajdą". Profesjonalnie o bieżących trendach na rynku nieruchomości
105020 rowerów trekkingowych dla sosnowiczan. Zakończyła się 7. edycja tradycyjnej loterii
831W Częstochowie połączą siły damsko-męskie. Arche zaprasza na Kongres Liderek Regionu
794Hałda kopalni PGG jest jedną z największych w Europie. Właśnie "zagrała" w filmie (wideo)
+5 / -0Nadciąga wielkie wydarzenie na biznesowej mapie Gliwic. Przed nami XXIX Gala RIPH
+4 / -0Marża i narzut - co je różni, jak je wyliczyć? I dlaczego to takie ważne? Wyjaśnia ekomonista
+2 / -0"Klienci sami się nie znajdą". Profesjonalnie o bieżących trendach na rynku nieruchomości
+2 / -0MCK w Katowicach zaprasza na Śląskie Targi Nieruchomości & Budowa Domu
+1 / -0Hałda kopalni PGG jest jedną z największych w Europie. Właśnie "zagrała" w filmie (wideo)
0Kupujesz węgiel? Rób to u kwalifikowanego dostawcy Tomex
0XXI Samorządowe Forum Kapitału i Finansów w Katowicach już w październiku
0Największy branżowy event w tej części Polski. Bielsko-Biała zaprasza na Targi Budownictwa
0W Częstochowie połączą siły damsko-męskie. Arche zaprasza na Kongres Liderek Regionu
0