Reklama dźwignią handlu – nie sposób nie zgodzić się z tym stwierdzeniem. Wie o tym każdy przedsiębiorca, który pragnie sprzedać swoje produkty lub usługi. Aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, nie wystarczy tylko przykładać się do swojej pracy. Potrzebna jest także odpowiednia strategia marketingowa, uzupełniona o niezbędne do skutecznej promocji narzędzia. Do takich rozwiązań należą między innymi maszty reklamowe.
1. Maszty reklamowe – dlaczego są dobrym nośnikiem reklamowym?
2. Jaki maszt flagowy wybrać?
Skuteczna kampania marketingowa składa się z wielu elementów. Jednym z nich jest dobry projekt reklamowy, który powinien odznaczać się atrakcyjnym designem. Kolejnym krokiem jest wybór odpowiedniego nośnika reklamy. Na tym etapie warto przyjrzeć się możliwościom, jakie dają maszty flagowe – są to niezwykle wyraziste i dynamiczne nośniki reklamy zewnętrznej. Ich niewątpliwym atutem jest fakt, że promocja będzie skuteczna niezależnie od panujących na zewnątrz warunków atmosferycznych – poszczególne elementy są bowiem wykonane z odpornych na zabrudzenia czy korozje surowców, nie ulegną zatem zniszczeniu. Maszt na flagę z obrotowym ramieniem pozwala zaś na wyeksponowanie reklamy nawet w bezwietrzne dni. Mnogość dostępnych wariantów pozwala na dopasowanie produktu do potrzeb firmy – wszystkie modele znajdują się pod adresem: https://krevent.eu/product/maszty-flagowe/.
Maszty reklamowe dostępne są w różnych wariantach.
Można je podzielić na:
maszty wykonane z włókna szklanego – stanowią jednoelementową lekką konstrukcję o wysokości od 6 do 12 m, maszty złożone z dwóch takich elementów (kompozytowe) mają zaś wysokość 24 m;
maszty aluminiowe – stanowią segmentową konstrukcję, złożoną z rur o zmiennych średnicach, ich wysokość sięga od 5 do 12 m.
Oba rodzaje masztów charakteryzują się lekką konstrukcją niezależnie od wykorzystanego do ich produkcji surowca. Transport i montaż takich masztów flagowych jest niezwykle prosty, a sama konstrukcja cechuje się wysoką odpornością na niekorzystne warunki atmosferyczne.
Maszt możemy dobrać, biorąc pod uwagę oczekiwania wobec ekspozycji reklamy – jeżeli pragniemy, aby reklama była stale wyeksponowana (bez względu na siłę wiatru), powinniśmy zdecydować się na maszt, wyposażony w obrotowe ramię (wersja Ellegance). Jeżeli chcemy natomiast uniknąć nieprzyjemnych dźwięków związanych z uderzaniem linki o rurę masztu, to dobrym wyborem będzie model z linką poprowadzoną wewnątrz masztu i mocowaną do zamka (wersja Super).
Niezależnie od wybranego modelu maszt flagowy z pewnością okaże się przydatnym narzędziem, które wspomoże całość kampanii marketingowej i przykuje uwagę potencjalnych klientów.
Tagi: maszty flagowe
Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
1517Wybory samorządowe 2024. Tak wygląda podział mandatów w sejmiku województwa śląskiego
1499Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
484Akcja przeciwpożarowa w KWK Budryk. Wycofano ponad 100 górników
4343,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
417Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
+6 / -0Ślōnskŏ godka po pierwszym czytaniu w Sejmie. "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"
+4 / -13,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0OFE czy tylko ZUS? Okno transferowe otwarte, ale tylko do lipca
+1 / -0Śląskie na podium zaległości wobec fiskusa. Wyżej tylko mazowieckie
1Związkowcy chcą dalszego mrożenia cen prądu. "Wszystko jest mgliste"
0JSW: będzie więcej węgla koksowego z kopalni Budryk
0Budowa sieci ładowania elektryków znacząco przyspieszy. W życie wchodzą nowe unijne przepisy
0Zakaz handlu w niedziele niszczący dla fotowoltaiki
0