Śląski Biznes na weekend

Milenialsi - czy oni są ważni dla Twojego biznesu?

2019-10-11, Autor: Monika Taranczewska

W XXI wieku zmieniło się naprawdę wiele, na przykład oblicze marketingu. Bardzo ważnym etapem ewolucji było powstanie marketingu internetowego oraz mediów społecznościowych, które wzrosło wraz z popularnością smartfonów. Więc kim są ludzie pokolenia, które dorastało podczas tych zmian i jaki wpływ mają oni na Twój biznes? Sprawdź

Reklama

Milenialsi czyli inaczej pokolenie Y

Milenialsi czyli inaczej pokolenie Y, są to osoby urodzone między 1980 a 2000 rokiem. Są to przede wszystkim ludzie, którzy mieli szansę na rozwój, edukację, pracę i wszelako rozumianą wolność. Millenialsi urodzeni w tych czasach doskonale  pamiętają czasy "Solidarności", Okrągłego Stółu, wyboru papieża Jana Pawła II i co najważniejsze wejścia  Polski do Unii Europejskiej. Więc nic w tym dziwnego, że mamy do czynienia z najbardziej zróżnicowanym pokoleniem w naszej historii. 

Znają swoją wartość

Pokolenie to jest niezwykle zarozumiałe, niepokorne, a nawet egoistyczne. To ludzie, którzy znają swoją wartość, często przeceniają własne możliwości i wymagają od innych zbyt dużo. To osoby, które już od swojego pierwszego pracodawcy wymagają kilku tysięcy zł na start, nie mając oporów przed krytykowaniem starszych i doświadczonych osób wyrażaniem swojej opinii. Są w stanie zwolnić się pracy z dnia na dzień, tak szybko, jak ją rozpoczynają, tak szybko są wstanie ją rzucić.

24 godziny online

Pokolenie Y jest prawie 24/h zalogowani w z social media. Pytają się znajomych o opinie na swoich kontach społecznościowych. Wrzucają zdjęcia nowych ubrań czy zamówionego jedzenia na Instagram lub Snapchata, a dzięki temu pozostają aktywni online praktycznie 24 godziny na dobę. 

Boją się pracy

Okazuje się, że millenialsi, choć wydaje się, że są pełni wiary w siebie, są też przepełnieni obawami, na przykład jednym z nich jest rozpoczęcie pracy. Dlaczego tak jest? Ponieważ muszą żyć w rzeczywistości korporacyjnej, w której będą walczyć o etat, umowę o pracę czy urlop. Mają za duże wymagania i oczekiwania ze strony rodziny oraz ciągła walka o prestiż powodują, że millenialsi to ludzi twardzi tylko z zewnątrz. 

Marketing kontra Milenialsi

Dzięki nim marketing mobilny oraz optymalizacja pod niego usług stają się o wiele bardziej wartościowe. Ponieważ oni przeglądają internet za pomocą smartfonów oraz tabletów, rzadko używając komputerów. Dlatego strony, które odwiedzają muszą być w tworzone z uwagą na to. W innym wypadku przedsiębiorcy ryzykują sporą ilość natychmiastowych opuszczeń strony, co niezbyt współgra z celem umieszczania na niej odpowiednio dostosowanej, interesującej zawartości czy reklamy.

Współpraca - to się opłaca

Milenialsi to doskonałą grupą docelowa, która idealnie będzie sprawdzać się w promowaniu Twojego biznesu w internecie. Jeśli posiadają sporą sumę obserwujących ich konta warto zawrzeć z nimi współpracę. Ich nawyki korzystania z mediów społecznościowych tworzą świetne warunki dla dzielenia się opiniami czy reklamowaniem produktów. Prawdopodobnie Milenialsi stanowią znaczą część Twojej grupy odbiorców czy klientów.

A Wy współpracujecie z pokoleniem Y?

Oceń publikację: + 1 + 2 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Najczęściej czytane

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 508

Prezentacje firm