Golden Marketing Conference to wydarzenie, które narodziło się w sercu wielkopolski. To w Poznaniu, w 2015 roku odbyła się pierwsza konferencja. Po fali sukcesów, powstał pomysł zorganizowania wydarzenia również w Katowicach i w Warszawie.
Pierwsza edycja na Śląsku okazała się dużym sukcesem. Pozytywne reakcje stały się siłą napędową do zorganizowania kolejnej edycji.
Golden Marketing Conference odbędzie się 20 i 21 listopada 2019 roku w Park Inn By Radisson Katowice. To będą dwa dni przepełnione inspirującymi prelekcjami, ciekawymi rozmowami, pełnymi merytoryki i nieszablonowych rozwiązań.
22 prelegentów - specjalistów w zakresie marketingu, opowie o narzędziach, technikach i praktykach, które stoją za sukcesem największych marek w Polsce i zagranicą.
Tematem prelekcji będą strategie marketingowe, digital marketing, social media i influencer marketing oraz sztuczna inteligencja w marketingu. Na scenie wystąpią dobrze znani z poprzednich edycji GMC Piotr Bucki (BuckiPro), Zuzanna Skalska (360Inspiration), Jagoda Prętnicka (SentiOne), Cezary Kuik (Socjomania) czy ekspert marketingu Marek Gonsior. Nie zabraknie również nowych twarzy jak Radosław Grzybowski (19 południk friendly connected) czy Wojciech Kotala (Schulz brand friendly).
Oprócz prelekcji, Golden Marketing Conference to doskonała okazja do wymiany kontaktów biznesowych, zdań i opinii podczas sesji networkingowej. W jednym miejscu spotkają się specjaliści do spraw marketingu, przedstawiciele agencji, freelancerzy oraz właściciele firm.
Jeśli chcesz poznać odpowiedź jak wygląda przyzwoity i etyczny marketing w praktyce, rozszerzona rzeczywistość w mediach społecznościowych czy ś.p. marketing, weź udział w naszej konferencji!
Więcej informacji na temat Golden Marketing Conference znajduje się na stronie: https://goldenmarketing.pl/katowice/
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
JSW na sprzedaż Niemcom? "Pogłoski, ale jak akcje spadną, to i Pakistańczyk kupi za cenę jednego kombajnu"
40431Gazowe magazyny świecą pustkami. Bruksela reaguje na widmo zimowego kryzysu
2150Pięć sekund, które pogrążyły Hiszpanię w ciemności. Czy Polsce grozi widmo blackoutu?
2110W JSW negocjują nowy układ zbiorowy. Związkowcy: bez gwarancji wynagrodzeń nie będzie porozumienia
622Cios dla małych firm. Prezydent blokuje niższą składkę zdrowotną
538JSW na sprzedaż Niemcom? "Pogłoski, ale jak akcje spadną, to i Pakistańczyk kupi za cenę jednego kombajnu"
+79 / -34Wojna celna USA - czy uderzy w polski i śląski biznes? Eksperci: Największym zagrożeniem niepewność
+3 / -0Firma z Gliwic będzie współtworzyć czołg przyszłości. OBRUM w europejskim konsorcjum FMBTech
+2 / -0Tauron z rekordową EBITDA za 2024 rok. Wzrosty mimo spadku przychodów i niższych cen energii
+2 / -0Prezydent Zabrza odwołana przez mieszkańców. Politolog: Zabrakło dialogu, ale efektu domina nie będzie
+1 / -0Kolejny wspólny bilet w woj. śląskim? Tym razem integrację planują gminy z zachodniej części regionu
0Polska Grupa Górnicza przygotowuje się do raportowania ESG. "Nie tylko obowiązek, ale i szansa"
0Na tę decyzję czekało wiele osób. Sejm podniósł kwotę zasiłku pogrzebowego
0MSWiA nie wywiązuje się z obietnic złożonych strażakom. Solidarność: stoimy w miejscu
0Prezydent Zabrza odwołana przez mieszkańców. Politolog: Zabrakło dialogu, ale efektu domina nie będzie
0