Wiadomości

P. Chmielewski tłumaczył jak reagować na zmiany polityki Facebooka

2018-10-08, Autor: Redakcja,

Dużym zainteresowaniem cieszyło się spotkanie z Piotrem Chmielewskim, które odbyło się w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu. Szkolenie miało pokazać uczestnikom jak przejść z modelu informacyjnego na model konwersacyjny w relacjach z własną społecznością.

Reklama

Właściciel agencji Social Media Now przedstawiał rekomendacje dotyczące budowania większego zaangażowania na Facebooku. Pomimo tego, że szkolenie trwało ponad godzinę, było ono bardzo treściwe.

- Jako Wyższa Szkoła Humanitas, bardzo się cieszymy, że tego typu seminarium odbyło się w murach naszej uczelni. Opinia moja, jak i uczestników, z którymi miałem okazję rozmawiać, jest taka, że w trakcie spotkania, pomimo niedługiego czasu, jaki był do dyspozycji, przekazana została bardzo duża dawka konkretnych, merytorycznych rozwiązań. Każda ze wskazówek zaproponowana przez Piotra, mająca na celu zwiększanie zasięgów, poparta została konkretnym przykładem, co stanowiło dodatkową wartość dla odbiorców seminarium – mówi Damian Ciołkowski, kierownik działu promocji Wyższej Szkoły Humanitas.

Temat poruszany przez Piotra Chmielewskiego jest szczególnie ważny po ostatnich zmianach na Facebooku. Zasięgi organiczne zostały obcięte. Promowane są za to posty, które wywołują zaangażowanie odbiorców. Szkolenie miało więc za cel pokazać uczestnikom jak przejść z modelu informacyjnego na model konwersacyjny w relacjach z własną społecznością.

- Cieszę się, że mieliśmy okazję do spotkania w Sosnowcu. Ponad 200 osób, które zdecydowały się wziąć udział w seminarium, jest dowodem na to, że istnieje duże zapotrzebowanie na wiedzę dotyczącą działań w mediach społecznościowych. To bardzo dobrze, że osoby zajmujące się marketingiem rozumieją, że Facebook jest obecnie najlepszym i w wielu przypadkach najskuteczniejszym narzędziem budowania relacji z potencjalnymi klientami i zachęcenia ich do skorzystania z oferty firmy – podkreśla Piotr Chmielewski.

Spotkanie pokazało, że temat zaangażowania w marketingu budzi duże zainteresowanie, co cieszy Krzysztofa Wodeckiego z Engagement Marketing Forum, jednego ze współorganizatorów szkolenia. - Obserwuję działania Piotra od kilku lat. Od początku kojarzył mi się ze słowem „zaangażowanie”. Cieszę się, że teraz możemy wspólnie organizować wydarzenia dotyczące marketingu zaangażowanego. Mam nadzieję, że spotkanie w Sosnowcu było dopiero początkiem tego, co możemy wspólnie zrobić.

Oceń publikację: + 1 + 5 - 1 - 0

Obserwuj nasz serwis na:

Komentarze (2):
  • ~Szumidubikendens 2018-10-10
    08:21:48

    1 0

    Facebook to jedne z najpotężniejszych narzędzi w dzisiejszych czasach. Warto być na bieżąco z wszelaką wiedzą na ten temat. Bardzo dobry pomysł.

  • ~mlodypolak 2018-10-10
    16:22:52

    1 0

    Ciekawe, szkoda, że nie uczestniczyłem bo zagadnienie "jak przejść z modelu informacyjnego na model konwersacyjny w relacjach z własną społecznością" wydaje się być bardzo interesujące i aktualne

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy czujesz się szczęśliwy mieszkając w woj. śląskim?






Oddanych głosów: 534

Prezentacje firm