Dużym zainteresowaniem cieszyło się spotkanie z Piotrem Chmielewskim, które odbyło się w Wyższej Szkole Humanitas w Sosnowcu. Szkolenie miało pokazać uczestnikom jak przejść z modelu informacyjnego na model konwersacyjny w relacjach z własną społecznością.
Właściciel agencji Social Media Now przedstawiał rekomendacje dotyczące budowania większego zaangażowania na Facebooku. Pomimo tego, że szkolenie trwało ponad godzinę, było ono bardzo treściwe.
- Jako Wyższa Szkoła Humanitas, bardzo się cieszymy, że tego typu seminarium odbyło się w murach naszej uczelni. Opinia moja, jak i uczestników, z którymi miałem okazję rozmawiać, jest taka, że w trakcie spotkania, pomimo niedługiego czasu, jaki był do dyspozycji, przekazana została bardzo duża dawka konkretnych, merytorycznych rozwiązań. Każda ze wskazówek zaproponowana przez Piotra, mająca na celu zwiększanie zasięgów, poparta została konkretnym przykładem, co stanowiło dodatkową wartość dla odbiorców seminarium – mówi Damian Ciołkowski, kierownik działu promocji Wyższej Szkoły Humanitas.
Temat poruszany przez Piotra Chmielewskiego jest szczególnie ważny po ostatnich zmianach na Facebooku. Zasięgi organiczne zostały obcięte. Promowane są za to posty, które wywołują zaangażowanie odbiorców. Szkolenie miało więc za cel pokazać uczestnikom jak przejść z modelu informacyjnego na model konwersacyjny w relacjach z własną społecznością.
- Cieszę się, że mieliśmy okazję do spotkania w Sosnowcu. Ponad 200 osób, które zdecydowały się wziąć udział w seminarium, jest dowodem na to, że istnieje duże zapotrzebowanie na wiedzę dotyczącą działań w mediach społecznościowych. To bardzo dobrze, że osoby zajmujące się marketingiem rozumieją, że Facebook jest obecnie najlepszym i w wielu przypadkach najskuteczniejszym narzędziem budowania relacji z potencjalnymi klientami i zachęcenia ich do skorzystania z oferty firmy – podkreśla Piotr Chmielewski.
Spotkanie pokazało, że temat zaangażowania w marketingu budzi duże zainteresowanie, co cieszy Krzysztofa Wodeckiego z Engagement Marketing Forum, jednego ze współorganizatorów szkolenia. - Obserwuję działania Piotra od kilku lat. Od początku kojarzył mi się ze słowem „zaangażowanie”. Cieszę się, że teraz możemy wspólnie organizować wydarzenia dotyczące marketingu zaangażowanego. Mam nadzieję, że spotkanie w Sosnowcu było dopiero początkiem tego, co możemy wspólnie zrobić.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
1521Wybory samorządowe 2024. Tak wygląda podział mandatów w sejmiku województwa śląskiego
1506Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
489Akcja przeciwpożarowa w KWK Budryk. Wycofano ponad 100 górników
4403,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
429Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
+6 / -0Ślōnskŏ godka po pierwszym czytaniu w Sejmie. "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"
+4 / -13,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0OFE czy tylko ZUS? Okno transferowe otwarte, ale tylko do lipca
+1 / -0Śląskie na podium zaległości wobec fiskusa. Wyżej tylko mazowieckie
1Niespodzianka: na stacjach paliw taniej. A najtaniej - na Górnym Śląsku
0Związkowcy chcą dalszego mrożenia cen prądu. "Wszystko jest mgliste"
0JSW: będzie więcej węgla koksowego z kopalni Budryk
0Budowa sieci ładowania elektryków znacząco przyspieszy. W życie wchodzą nowe unijne przepisy
0
~Szumidubikendens 2018-10-10
08:21:48
Facebook to jedne z najpotężniejszych narzędzi w dzisiejszych czasach. Warto być na bieżąco z wszelaką wiedzą na ten temat. Bardzo dobry pomysł.
~mlodypolak 2018-10-10
16:22:52
Ciekawe, szkoda, że nie uczestniczyłem bo zagadnienie "jak przejść z modelu informacyjnego na model konwersacyjny w relacjach z własną społecznością" wydaje się być bardzo interesujące i aktualne