Wiadomości

PGG o e-sklepie: Zakupy przez pośredników? Bzdura! Spółka odcina się od zarzutów

Author profile image 2022-06-09, Autor: Magdalena Zmysłowska

Stosujemy wiele nowoczesnych technologii wykluczających możliwość automatycznego zakupu węgla przy pomocy botów zakupowych - zapewnia w dzisiejszym komunikacie Polska Grupa Górnicza, odnosząc się do zarzutów o nieprawidłowości w funkcjonowaniu swojego e-sklepu. Jednocześnie spółka przestrzega klientów, by nie udostępniali swoich danych i nie korzystali z oferty "pośredników" próbujących wyłudzać pieniądze w zamian za rzekome ułatwienie zakupów.

Reklama

Sprzedaż w sklepie internetowym wzrosła 34-krotnie – chwaliła się kilka tygodni temu Polska Grupa Górnicza S.A. zapewniając, że kieruje do sprzedaży dla klientów indywidualnych cały wyprodukowany wolumen węgla opałowego.

PGG twierdzi, że wykorzystuje maksymalne moce produkcyjne i dystrybucyjne, by zaspokoić popyt na węgiel. Tymczasem w sieci nie brakowało i wciąż nie brakuje sygnałów na wręcz patologiczne sytuacje dotyczące handlowania węglem w PGG - pisaliśmy 19 maja. <<U cwaniaczków węgiel od ręki - klienci zgrzytają na PGG. A spółka chwali się 34-krotnym wzrostem sprzedaży węgla>>

Jak wynika z komunikatu, po każdej sesji sprzedażowej PGG S.A. weryfikuje zrealizowane zakupy, a informacja o "podejrzanych" transakcjach przekazywana jest do organów ścigania.

PGG odcina się od zarzutów. "Zakupy przez pośredników to bzdura"

Spółka podkreśla, że przy obecnych zabezpieczeniach stosowanych w serwisie sprzedażowym PGG S.A. żaden – opisywany w mediach – mechanizm tzw. "zakupu przez pośrednika" nie może zadziałać, a osoba, która w ten sposób chciałaby ewentualnie ułatwić sobie procedurę zakupu węgla, po prostu straci pieniądze przekazane oszustom i naciągaczom.

Spółka podkreśla, ze dzięki ostatnim modyfikacjom technologicznym infrastruktury serwerowej e-sklepu, a także zoptymalizowaniu kodu, udaje się obsługiwać w krótszym czasie więcej klientów. Po wdrożonych niedawno zmianach czas potrzebny na przeprowadzenie zakupu uległ znacznemu skróceniu. Zwiększyła się też dostępność strony internetowej dla klientów.

Aplikacja sklepu została tak zmodyfikowana, aby możliwe było rozdzielenie jej funkcji na trzy odrębne serwery. Pozwoliło to zwiększyć szybkość i jakość obsługi oraz wpłynęło na odciążenie serwera głównego sklepu, pozwalając zwiększyć ilość procesorów i pamięci RAM. Dodatkowo aplikacja sklepu została przeniesiona do nowej technologii WWW – opisują specjaliści IT.

Dotychczas od początku roku e-sklep PGG S.A. obsłużył prawie 100 tys. klientów, do których trafiło ok. 370 tys. ton węgla.

Oceń publikację: + 1 + 2 - 1 - 11

Obserwuj nasz serwis na:

Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Otrzymuj najciekawsze newsy biznesowe ze Śląska!

Zapisz się do naszego newslettera!

Sonda

Czy rząd powinien wprowadzić dopłaty do zakupu węgla?






Oddanych głosów: 508

Prezentacje firm