Stosujemy wiele nowoczesnych technologii wykluczających możliwość automatycznego zakupu węgla przy pomocy botów zakupowych - zapewnia w dzisiejszym komunikacie Polska Grupa Górnicza, odnosząc się do zarzutów o nieprawidłowości w funkcjonowaniu swojego e-sklepu. Jednocześnie spółka przestrzega klientów, by nie udostępniali swoich danych i nie korzystali z oferty "pośredników" próbujących wyłudzać pieniądze w zamian za rzekome ułatwienie zakupów.
Sprzedaż w sklepie internetowym wzrosła 34-krotnie – chwaliła się kilka tygodni temu Polska Grupa Górnicza S.A. zapewniając, że kieruje do sprzedaży dla klientów indywidualnych cały wyprodukowany wolumen węgla opałowego.
PGG twierdzi, że wykorzystuje maksymalne moce produkcyjne i dystrybucyjne, by zaspokoić popyt na węgiel. Tymczasem w sieci nie brakowało i wciąż nie brakuje sygnałów na wręcz patologiczne sytuacje dotyczące handlowania węglem w PGG - pisaliśmy 19 maja. <<U cwaniaczków węgiel od ręki - klienci zgrzytają na PGG. A spółka chwali się 34-krotnym wzrostem sprzedaży węgla>>
Jak wynika z komunikatu, po każdej sesji sprzedażowej PGG S.A. weryfikuje zrealizowane zakupy, a informacja o "podejrzanych" transakcjach przekazywana jest do organów ścigania.
Spółka podkreśla, że przy obecnych zabezpieczeniach stosowanych w serwisie sprzedażowym PGG S.A. żaden – opisywany w mediach – mechanizm tzw. "zakupu przez pośrednika" nie może zadziałać, a osoba, która w ten sposób chciałaby ewentualnie ułatwić sobie procedurę zakupu węgla, po prostu straci pieniądze przekazane oszustom i naciągaczom.
Spółka podkreśla, ze dzięki ostatnim modyfikacjom technologicznym infrastruktury serwerowej e-sklepu, a także zoptymalizowaniu kodu, udaje się obsługiwać w krótszym czasie więcej klientów. Po wdrożonych niedawno zmianach czas potrzebny na przeprowadzenie zakupu uległ znacznemu skróceniu. Zwiększyła się też dostępność strony internetowej dla klientów.
Aplikacja sklepu została tak zmodyfikowana, aby możliwe było rozdzielenie jej funkcji na trzy odrębne serwery. Pozwoliło to zwiększyć szybkość i jakość obsługi oraz wpłynęło na odciążenie serwera głównego sklepu, pozwalając zwiększyć ilość procesorów i pamięci RAM. Dodatkowo aplikacja sklepu została przeniesiona do nowej technologii WWW – opisują specjaliści IT.
Dotychczas od początku roku e-sklep PGG S.A. obsłużył prawie 100 tys. klientów, do których trafiło ok. 370 tys. ton węgla.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Sklep PGG wycofuje gwarancję koszyka. Są też inne zmiany związane z zakupem węgla
2231Piękne widoki z pociągu. Przez Śląsk będzie kursował ekspres z trzema wagonami ze Szwajcarii
1723O programie 800+ rozmawiamy z Chatem GPT. "Zalecam staranną analizę i konsultacje z ekspertami"
1012800+, darmowe leki i autostrady. Co na to budżet? Analizuje Michał Zwyrtek
934Jerzy Polaczek: Śląsk nie straci kontroli nad Pyrzowicami. Lotnisko czekają inwestycje rzędu 1,5 mld zł
932„Kark” zagroził mu przed domem. Działacz Sierpnia 80 prowadzący profil związkowy na FB w szoku
+37 / -8Kobieta biznesu: Barbara Żukowska, wiceprezes Gliwickiego Przedsiębiorstwa Budownictwa Przemysłowego Mostostal Zabrze. Pochodzi z Żywca, odniosła sukces dzięki pasji do rozwoju
+22 / -0Jerzy Polaczek: Śląsk nie straci kontroli nad Pyrzowicami. Lotnisko czekają inwestycje rzędu 1,5 mld zł
+6 / -2Ruch w Katowice Airport rośnie aż miło. Kwiecień 2023 roku to kolejny przebity szklany sufit
+4 / -0Katowice Airport: Wizz Air uruchomi dwie nowe trasy
+4 / -0800+, darmowe leki i autostrady. Co na to budżet? Analizuje Michał Zwyrtek
1Spektakularny włam do jubilera. Złodzieje działali jak w Mission Impossible
0Kalkulator cen paliw domowych PAS: gaz najtańszy, ogrzewanie węglem w kopciuchu dla bogatych
0Akcja Greenpeace w Halembie: PGG jednak nie podjęła kroków prawnych wobec aktywistów
0Sklep PGG wycofuje gwarancję koszyka. Są też inne zmiany związane z zakupem węgla
0