Stosujemy wiele nowoczesnych technologii wykluczających możliwość automatycznego zakupu węgla przy pomocy botów zakupowych - zapewnia w dzisiejszym komunikacie Polska Grupa Górnicza, odnosząc się do zarzutów o nieprawidłowości w funkcjonowaniu swojego e-sklepu. Jednocześnie spółka przestrzega klientów, by nie udostępniali swoich danych i nie korzystali z oferty "pośredników" próbujących wyłudzać pieniądze w zamian za rzekome ułatwienie zakupów.
Sprzedaż w sklepie internetowym wzrosła 34-krotnie – chwaliła się kilka tygodni temu Polska Grupa Górnicza S.A. zapewniając, że kieruje do sprzedaży dla klientów indywidualnych cały wyprodukowany wolumen węgla opałowego.
PGG twierdzi, że wykorzystuje maksymalne moce produkcyjne i dystrybucyjne, by zaspokoić popyt na węgiel. Tymczasem w sieci nie brakowało i wciąż nie brakuje sygnałów na wręcz patologiczne sytuacje dotyczące handlowania węglem w PGG - pisaliśmy 19 maja. <<U cwaniaczków węgiel od ręki - klienci zgrzytają na PGG. A spółka chwali się 34-krotnym wzrostem sprzedaży węgla>>
Jak wynika z komunikatu, po każdej sesji sprzedażowej PGG S.A. weryfikuje zrealizowane zakupy, a informacja o "podejrzanych" transakcjach przekazywana jest do organów ścigania.
Spółka podkreśla, że przy obecnych zabezpieczeniach stosowanych w serwisie sprzedażowym PGG S.A. żaden – opisywany w mediach – mechanizm tzw. "zakupu przez pośrednika" nie może zadziałać, a osoba, która w ten sposób chciałaby ewentualnie ułatwić sobie procedurę zakupu węgla, po prostu straci pieniądze przekazane oszustom i naciągaczom.
Spółka podkreśla, ze dzięki ostatnim modyfikacjom technologicznym infrastruktury serwerowej e-sklepu, a także zoptymalizowaniu kodu, udaje się obsługiwać w krótszym czasie więcej klientów. Po wdrożonych niedawno zmianach czas potrzebny na przeprowadzenie zakupu uległ znacznemu skróceniu. Zwiększyła się też dostępność strony internetowej dla klientów.
Aplikacja sklepu została tak zmodyfikowana, aby możliwe było rozdzielenie jej funkcji na trzy odrębne serwery. Pozwoliło to zwiększyć szybkość i jakość obsługi oraz wpłynęło na odciążenie serwera głównego sklepu, pozwalając zwiększyć ilość procesorów i pamięci RAM. Dodatkowo aplikacja sklepu została przeniesiona do nowej technologii WWW – opisują specjaliści IT.
Dotychczas od początku roku e-sklep PGG S.A. obsłużył prawie 100 tys. klientów, do których trafiło ok. 370 tys. ton węgla.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
1517Wybory samorządowe 2024. Tak wygląda podział mandatów w sejmiku województwa śląskiego
1499Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
484Akcja przeciwpożarowa w KWK Budryk. Wycofano ponad 100 górników
4343,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
418Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
+6 / -0Ślōnskŏ godka po pierwszym czytaniu w Sejmie. "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"
+4 / -13,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0OFE czy tylko ZUS? Okno transferowe otwarte, ale tylko do lipca
+1 / -0Śląskie na podium zaległości wobec fiskusa. Wyżej tylko mazowieckie
1Związkowcy chcą dalszego mrożenia cen prądu. "Wszystko jest mgliste"
0JSW: będzie więcej węgla koksowego z kopalni Budryk
0Budowa sieci ładowania elektryków znacząco przyspieszy. W życie wchodzą nowe unijne przepisy
0Zakaz handlu w niedziele niszczący dla fotowoltaiki
0