Nowa oferta Polskiej Grupy Górniczej S.A., która od 11 marca zaoferowała sprzedaż węgla luzem dla klientów indywidulanych, cieszy się ogromnym zainteresowaniem nabywców. Od początku sprzedaży e-sklep obsłużył już 2 tys. 478 klientów nowych klientów, do których trafiło łącznie 12 tys. 390 ton węgla luzem.
Tylko podczas ostatniej sesji (18.03.2022) w jeden dzień PGG S.A. zyskała 826 nowych klientów, którym zaoferowano w sumie 4 tys. 130 ton węgla luzem.
Przypomnijmy: od piątku 11 marca w sklepie internetowym PGG S.A. klienci indywidualni mogą kupić 5 ton węgla luzem w atrakcyjnych cenach dostępnych bezpośrednio na kopalniach. Zgodnie z zapowiedzą, do oferty sklepu sukcesywnie dodawane są kolejne kopalnie i nowe produkty, a od kwietnia na stronie sklepu ma być dostępna już pełna oferta węgla opałowego produkowanego w kopalniach spółki.
O tym, że na węgiel z PGG chętnych jest nawet 30 tysięcy osób dziennie, pisaliśmy niedawno <<Bum na węgiel z PGG. Nawet 30 tys. chętnych dziennie!>>
Warunkiem zakupu jest ogrzewanie własnego gospodarstwa domowego węglem oraz własny odbiór w ustalonym na kopalni terminie, zarówno osobisty jak i przez upoważnionego przewoźnika.
Spółka postanowiła poszerzyć ofertę sprzedaży w e-sklepie, aby umożliwić gospodarstwom domowym nabywanie węgla dla celów ogrzewania domów w cenach producenta. Możliwość kupna węgla luzem adresowana jest głównie do klientów mieszkających w dalszej odległości od kopalń PGG S.A., którzy na co dzień nie mają możliwości bezpośredniego zaopatrzenia się w kopalnianych punktach sprzedaży.
Nowa partia towaru jest dodawana o godzinie 18:00 (od poniedziałku do piątku), tak aby każdy z chętnych miał możliwość złożenia zamówienia w wolnym czasie po pracy. Po złożeniu zamówienia nabywcy otrzymują pocztą elektroniczną informacje o potwierdzeniu złożenia zamówienia, oraz terminie i warunkach odbioru. Termin odbioru jest każdorazowo ustalany indywidualnie bezpośrednio z odbiorcą lub wskazanym przez niego przewoźnikiem - informuje PGG.
Przypomnijmy, że zapowiedź Polskiej Grupy Górniczej z 11 marca br. wzbudzała niemałe wątpliwości. Wszystko dlatego, że żaden z dotychczas promowanych przez spółkę produktów nie był do tej pory dostępny w e-sklepie.
Tak było z Karolinką Ekogroszkiem, węglem workowanym, który spółka zachwalała jako jej najbardziej przyjazny dla środowiska produkt, emitujący o 30 proc. mniej szkodliwych wyziewów.
Mimo uroczystej prezentacji Karolinki, produktu opracowanego przy udziale Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla, odbyła się w Bieruniu-Lędzinach, produktu do dziś nie ma w sklepie internetowym PGG.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
JSW tonie, ZUS ratuje. Związkowcy: rząd milczy, podatnicy płacą za zarządzanie na ślepo
1381PKP Cargo planuje kolejne zwolnienia grupowe – pracę może stracić ponad 2400 pracowników. Spółka tłumaczy się restrukturyzacją
774Truskawkowy boom. Sprawdziliśmy ceny "letniego must-have" na Śląsku
567Od lipca tańszy gaz. URE zatwierdził nową taryfę
565Wybory prezydenckie 2025 w Śląskiem. Zobacz, jak głosowano w największych miastach
445Pociąg z Polski do Chorwacji pojedzie przez Śląsk. Przystanki m.in. w Katowicach i Rybniku
+14 / -0Bukmacherzy z Katowic już wiedzą, kto zostanie prezydentem? STS wskazuje faworyta
+9 / -4Nietypowe koszty uzyskania przychodu w działalności gospodarczej – które wydatki możesz zaliczyć do kosztów firmowych?
+3 / -0Wszystkie głosy w woj. śląskim policzone! Wiemy, na kogo głosowali mieszkańcy
+2 / -0Co z pociągiem Warszawa-Rybnik-Rijeka? Ministerstwo będzie wiedziało do końca maja
+2 / -0Dane GUS zaskoczyły. Inflacja w maju 2025 niższa niż prognozowano
0Żory stawiają na prąd, a nie wodór. Nowe autobusy elektryczne odmienią flotę BKM
0Płaca minimalna w 2026 roku: rządowa propozycja niższa niż postulaty związkowców
0JSW: wydobycie i sprzedaż powyżej planu. "Plan Strategicznej Transformacji przynosi efekty"
0Waloryzacja ZUS: wyższe składki, wyższe emerytury
0