Nowa oferta Polskiej Grupy Górniczej S.A., która od 11 marca zaoferowała sprzedaż węgla luzem dla klientów indywidulanych, cieszy się ogromnym zainteresowaniem nabywców. Od początku sprzedaży e-sklep obsłużył już 2 tys. 478 klientów nowych klientów, do których trafiło łącznie 12 tys. 390 ton węgla luzem.
Tylko podczas ostatniej sesji (18.03.2022) w jeden dzień PGG S.A. zyskała 826 nowych klientów, którym zaoferowano w sumie 4 tys. 130 ton węgla luzem.
Przypomnijmy: od piątku 11 marca w sklepie internetowym PGG S.A. klienci indywidualni mogą kupić 5 ton węgla luzem w atrakcyjnych cenach dostępnych bezpośrednio na kopalniach. Zgodnie z zapowiedzą, do oferty sklepu sukcesywnie dodawane są kolejne kopalnie i nowe produkty, a od kwietnia na stronie sklepu ma być dostępna już pełna oferta węgla opałowego produkowanego w kopalniach spółki.
O tym, że na węgiel z PGG chętnych jest nawet 30 tysięcy osób dziennie, pisaliśmy niedawno <<Bum na węgiel z PGG. Nawet 30 tys. chętnych dziennie!>>
Warunkiem zakupu jest ogrzewanie własnego gospodarstwa domowego węglem oraz własny odbiór w ustalonym na kopalni terminie, zarówno osobisty jak i przez upoważnionego przewoźnika.
Spółka postanowiła poszerzyć ofertę sprzedaży w e-sklepie, aby umożliwić gospodarstwom domowym nabywanie węgla dla celów ogrzewania domów w cenach producenta. Możliwość kupna węgla luzem adresowana jest głównie do klientów mieszkających w dalszej odległości od kopalń PGG S.A., którzy na co dzień nie mają możliwości bezpośredniego zaopatrzenia się w kopalnianych punktach sprzedaży.
Nowa partia towaru jest dodawana o godzinie 18:00 (od poniedziałku do piątku), tak aby każdy z chętnych miał możliwość złożenia zamówienia w wolnym czasie po pracy. Po złożeniu zamówienia nabywcy otrzymują pocztą elektroniczną informacje o potwierdzeniu złożenia zamówienia, oraz terminie i warunkach odbioru. Termin odbioru jest każdorazowo ustalany indywidualnie bezpośrednio z odbiorcą lub wskazanym przez niego przewoźnikiem - informuje PGG.
Przypomnijmy, że zapowiedź Polskiej Grupy Górniczej z 11 marca br. wzbudzała niemałe wątpliwości. Wszystko dlatego, że żaden z dotychczas promowanych przez spółkę produktów nie był do tej pory dostępny w e-sklepie.
Tak było z Karolinką Ekogroszkiem, węglem workowanym, który spółka zachwalała jako jej najbardziej przyjazny dla środowiska produkt, emitujący o 30 proc. mniej szkodliwych wyziewów.
Mimo uroczystej prezentacji Karolinki, produktu opracowanego przy udziale Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla, odbyła się w Bieruniu-Lędzinach, produktu do dziś nie ma w sklepie internetowym PGG.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Senat: dodatek jednak dla wszystkich. Ustawa węglowa poprawiona
4970Elektrownia Jaworzno na skraju katastrofy? Rafako: Tauron spala syf!
4673Przychodzi klient do Biedronki, a tu... lekarz. Sieć drwi z zakazu handlu w niedzielę
4145Autostrada A4: zmiany na odcinku Katowice-Kraków. Nowy zarządca, nowy cennik?
4008UTK hamuje zapał Czechów. RegioJet wyjedzie na polskie tory, ale rozkład okrojony
3926Przychodzi klient do Biedronki, a tu... lekarz. Sieć drwi z zakazu handlu w niedzielę
+26 / -5Autostrada A4: zmiany na odcinku Katowice-Kraków. Nowy zarządca, nowy cennik?
+19 / -2Duński urbanista bez ceregieli: Katowice to amerykańsko-sowiecka dystopia. Komentują architekci
+12 / -4Koniec z bezprawnym blokowaniem kół na osiedlach? Ważny wyrok katowickiego sądu
+7 / -1Upał w pracy. Jakie są obowiązki pracodawcy?
+5 / -0Kto zatruł Odrę? Premier: milion złotych za wskazanie sprawcy
0Ekolodzy do premiera: Odra umiera! Żądamy znalezienia winnych!
0Dodatek węglowy. Prezydent Andrzej Duda podpisał ustawę
0Śnięte ryby w Odrze. Premier: Truciciele nie pozostaną bezkarni!
0Dodatek energetyczny to dobry pomysł? Pytamy mieszkańców Śląska (wideo)
0