Nowa oferta Polskiej Grupy Górniczej S.A., która od 11 marca zaoferowała sprzedaż węgla luzem dla klientów indywidulanych, cieszy się ogromnym zainteresowaniem nabywców. Od początku sprzedaży e-sklep obsłużył już 2 tys. 478 klientów nowych klientów, do których trafiło łącznie 12 tys. 390 ton węgla luzem.
Tylko podczas ostatniej sesji (18.03.2022) w jeden dzień PGG S.A. zyskała 826 nowych klientów, którym zaoferowano w sumie 4 tys. 130 ton węgla luzem.
Przypomnijmy: od piątku 11 marca w sklepie internetowym PGG S.A. klienci indywidualni mogą kupić 5 ton węgla luzem w atrakcyjnych cenach dostępnych bezpośrednio na kopalniach. Zgodnie z zapowiedzą, do oferty sklepu sukcesywnie dodawane są kolejne kopalnie i nowe produkty, a od kwietnia na stronie sklepu ma być dostępna już pełna oferta węgla opałowego produkowanego w kopalniach spółki.
O tym, że na węgiel z PGG chętnych jest nawet 30 tysięcy osób dziennie, pisaliśmy niedawno <<Bum na węgiel z PGG. Nawet 30 tys. chętnych dziennie!>>
Warunkiem zakupu jest ogrzewanie własnego gospodarstwa domowego węglem oraz własny odbiór w ustalonym na kopalni terminie, zarówno osobisty jak i przez upoważnionego przewoźnika.
Spółka postanowiła poszerzyć ofertę sprzedaży w e-sklepie, aby umożliwić gospodarstwom domowym nabywanie węgla dla celów ogrzewania domów w cenach producenta. Możliwość kupna węgla luzem adresowana jest głównie do klientów mieszkających w dalszej odległości od kopalń PGG S.A., którzy na co dzień nie mają możliwości bezpośredniego zaopatrzenia się w kopalnianych punktach sprzedaży.
Nowa partia towaru jest dodawana o godzinie 18:00 (od poniedziałku do piątku), tak aby każdy z chętnych miał możliwość złożenia zamówienia w wolnym czasie po pracy. Po złożeniu zamówienia nabywcy otrzymują pocztą elektroniczną informacje o potwierdzeniu złożenia zamówienia, oraz terminie i warunkach odbioru. Termin odbioru jest każdorazowo ustalany indywidualnie bezpośrednio z odbiorcą lub wskazanym przez niego przewoźnikiem - informuje PGG.
Przypomnijmy, że zapowiedź Polskiej Grupy Górniczej z 11 marca br. wzbudzała niemałe wątpliwości. Wszystko dlatego, że żaden z dotychczas promowanych przez spółkę produktów nie był do tej pory dostępny w e-sklepie.
Tak było z Karolinką Ekogroszkiem, węglem workowanym, który spółka zachwalała jako jej najbardziej przyjazny dla środowiska produkt, emitujący o 30 proc. mniej szkodliwych wyziewów.
Mimo uroczystej prezentacji Karolinki, produktu opracowanego przy udziale Instytutu Chemicznej Przeróbki Węgla, odbyła się w Bieruniu-Lędzinach, produktu do dziś nie ma w sklepie internetowym PGG.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
8923,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
479Zakaz handlu w niedziele niszczący dla fotowoltaiki
422OFE czy tylko ZUS? Okno transferowe otwarte, ale tylko do lipca
415Na stacje paliw na dobre wróciła drożyzna. "Ryzyko wyższych cen wciąż realne"
414Wybory samorządowe 2024. Frekwencja w Śląskiem na godzinę 12.00
+6 / -0"Uwielbiam zapach smaru". Rozmowa z Sonią Piwowar, ekspertką obróbki blach
+5 / -03,3 tys. pasażerów postawiło w marcu na Max Bilet Kolei Śląskich
+2 / -0Sejmik Śląski po wyborach 2024: tak oficjalnie wygląda podział mandatów
+2 / -0OFE czy tylko ZUS? Okno transferowe otwarte, ale tylko do lipca
+1 / -0PAS: śląskie antysmogowym liderem w rankingu wszechczasów
0Trendy e-commerce w branży narzędziowej - analiza kondycji firmy Domitech w świetle rozwoju sektora budowlanego
0Do Katowic powrócił jedyny taki pojazd w Polsce. To minibus bez kierowcy
0Skarbówka rzadziej kontroluje, ale skuteczności nie traci (raport)
04,5 roku więzienia oraz 140 tys. zł grzywny dla byłego posła Grzegorza J.? Oskarżony prosi o uniewinnienie
0