Szybka, wygodna i zdalna naprawa samochodu. Aplikacja ProfiAuto umożliwia skorzystanie z usług warsztatu oraz płatność bez wychodzenia z domu. Jeśli wybierzemy odpowiednią opcję, mechanik sam przyjedzie po nasz samochód. To rozwiązanie opracowane m.in. z myślą o zdrowiu i bezpieczeństwie kierowców. Pilotażowy projekt ruszył właśnie w kilkudziesięciu polskich miastach. W Chorzowie i sąsiednich miastach Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii można z niego skorzystać w siedemnastu warsztatach należących do sieci ProfiAuto Serwis.
Sytuacja związana z koronawirusem wpłynęła na posiadaczy samochodów i właścicieli warsztatów. Pierwsi poszukują bezpiecznych rozwiązań związanych z naprawą samochodów, drudzy muszą zadbać o zdrowie pracowników i klientów, a także o ciągłość biznesową. Dlatego przyspieszono prace nad pierwszą w kraju aplikacją umożliwiającą bezkontaktowe skorzystanie z usług warsztatu samochodowego, która już działa w wybranych polskich miastach.
– Szybko i bez konieczności wizyty w warsztacie można przeprowadzić cały proces: od wyceny usługi, po zdalną płatność za wykonaną naprawę: kartą, BLIK-iem lub szybkim przelewem online. Jeśli wybierzemy opcję „Door to door”, przedstawiciel serwisu sam przyjedzie po samochód, a następnie odwiezie go po zakończonej naprawie. Przy opcji „Zaparkuj samochód w serwisie” kierowca przywozi samochód do serwisu i zostawia go w wyznaczonym miejscu, bez kontaktu z obsługą. Po naprawie pojazd można odebrać w ten sam sposób lub poprosić o jego odstawienie „przed dom”. To doskonałe rozwiązania nie tylko na obecny czas, ale przede wszystkim wygoda, do której kierowcy na pewno przywykną – mówi Łukasz Kopiec, dyrektor marketingu ProfiAuto.
Twórcy podkreślają, że to innowacyjna, jedyna w Polsce aplikacja tego typu. Można ją pobrać bezpłatnie ze sklepów Google Play oraz App Store. Po zalogowaniu należy wypełnić formularz kontaktowy i podać dane swojego pojazdu – ręcznie lub skanując kod AZTEC, znajdujący się w każdym dowodzie rejestracyjnym.
Następny krok to tworzenie zgłoszenia. Aby móc dokonać płatności za pomocą aplikacji, wybieramy teraz wariant ProfiAuto Pay. Następnie wybieramy usługę, termin oraz lokalizację serwisu. W ramach funkcjonalności ProfiAuto Pay możemy skorzystać z opcji „Door to Door” lub „Zaparkuj samochód w serwisie”, wpisując jedno z tych haseł w polu podsumowania zgłoszenia. W odpowiedzi otrzymamy propozycję kilku terminów w dostępnych warsztatach. Akceptujemy jeden z nich. Teraz auto trafia do warsztatu, zgodnie z wybraną opcją. Po przyjęciu samochodu przez serwis otrzymujemy kosztorys do akceptacji, a po wykonaniu prac dostaniemy powiadomienie o możliwości dokonania płatności. Faktura zostaje wysłana na naszego maila automatycznie, po zarejestrowaniu płatności. Cały proces jest prosty i intuicyjny.
– Wielu kierowców, z wiadomych powodów, zwlekało ostatnio z naprawami. Wszelkie usługi, przeglądy czy np. wymianę ogumienia w Chorzowie można teraz umówić przez aplikację. Pozwala to przyspieszyć proces zgłaszania zlecenia, a to spore ułatwienie dla serwisu. Dla użytkowników atutem jest oczywiście kwestia bezpieczeństwa i wygody. Od początku maja testujemy nowe możliwości, w tym płatności online czy usługę „Door to door”. Teraz z tych rozwiązań skorzystają kierowcy – mówi Dariusz Seif z firmy Jadar Auto w Chorzowie, która jest lokalnym partnerem projektu.
Na potrzeby aplikacji powstał także krótki instruktaż w formie wideo, prezentujący kierowcom wszystkie czynności i opcje, krok po kroku:
Narratorem filmu jest Jarosław Juszkiewicz, którego głos doskonale znają użytkownicy najpopularniejszej w kraju nawigacji samochodowej.
Aplikacja jest bezpłatna, dostępna do pobrania w Google Play i App Store. Więcej szczegółów dotyczących jej możliwości oraz najaktualniejsze informacje znajdują się na stronie www.profiauto.pl/aplikacja.
ProfiAuto to sieć sklepów motoryzacyjnych, hurtowni i serwisów samochodowych należąca do firmy Moto-Profil z Chorzowa.
Tagi: ProfiAuto, moto profil, aplikacja
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Absurdy górniczej rzeczywistości. Zwolniony za fikcyjne zjazdy związkowiec wraca do JSW
3256Ponad 247 mln kary dla EC Będzin. "To przejaw problemu, z jakim boryka się sektor energetyczny w Polsce"
2059"Ostry prezes", "nożownik z JSW" - istne jaja na Facebooku Sierpnia 80. Związkowcy: znów jątrzą! (wideo)
2050Dramatyczna kondycja polskiego górnictwa. "Koszt wydobycia węgla kamiennego najwyższy w historii"
636Black Friday: jak nie dać się omamić? Naukowcy z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach podpowiadają
634Dla wielu był symbolem dzieciństwa i młodości. Legendarny dziennik "Sport" przestanie istnieć
+19 / -2Poprzemysłowe obiekty rozwiną Śląskie. Na te projekty przypłyną miliony z Brukseli
+3 / -0Dramatyczna kondycja polskiego górnictwa. "Koszt wydobycia węgla kamiennego najwyższy w historii"
+3 / -0Ranking: Katowice miastem przyszłości i biznesu. W sądziedztwie Glasgow i Manchester
+3 / -0Po katastrofie w Pniówku: Metaniarze z JSW z zarzutami. Mieli fałszować dokumentację
+2 / -0Niepokojące informacje z ZUS-u. "Dzieje się coś niedobrego"
0Ponad 247 mln kary dla EC Będzin. "To przejaw problemu, z jakim boryka się sektor energetyczny w Polsce"
0Włosi zaprojektowali Izerę SUV. Polski samochód ma ruszyć na podbój Europy
0Po katastrofie w Pniówku: Metaniarze z JSW z zarzutami. Mieli fałszować dokumentację
08,5 mln zł dla Rafako od Taurona Wytwarzanie. Spółki zawarły ugodę z zakładami ubezpieczeń dot. warunków wypłaty odszkodowania
0