W październiku już po raz dziesiąty odbyły się bezpłatne szkolenia dla małych i średnich przedsiębiorców zrealizowane w ramach Akademii e-marketingu. W jesiennej, jubileuszowej edycji pod hasłem „Jak prowadzić marketing internetowy w Małym i Średnim Przedsiębiorstwie” udział wzięło prawie 700 przedsiębiorców, którzy skorzystali z darmowych szkoleń w Katowicach, Warszawie i Gdańsku.
Program Akademii to wiedza z zakresu marketingu internetowego i strategii promocji firmy w sieci. Akademia e-marketingu jest projektem realizowanym już od 10 lat, a program szkoleń jest zawsze idealnie dostosowany do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, pragnących rozwijać swój biznes w Internecie.
Opiera się przede wszystkim na praktycznych wskazówkach ekspertów oraz dużej dawce wiedzy podanej w bardzo przystępny i interesujący sposób. Wszystkie tegoroczne Akademie e-marketingu cieszyły się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców i były doskonałą okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych, szczególnie na lokalnym rynku.
Przedsiębiorcy podczas spotkań ze specjalistami rozwijali swoją wiedzę na temat budowy stron internetowych i e-sklepów, prowadzenia skutecznych działań SEO, reklamy w Internecie i komunikacji w Social Mediach. Poznali również sposoby na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży oraz przydatne narzędzia, takie jak np. Google Ads. Dowiedzieli się również, w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań. Atmosfera spotkań sprzyjała inspirującym dyskusjom i konsultacjom z ekspertami.
– Były to bardzo wartościowe i ciekawe spotkania, które odbyły się w przyjemnej atmosferze. Uczestnicy z ogromnym zaangażowaniem i zainteresowaniem słuchali wykładów, chętnie zadawali pytania, na które z przyjemnością odpowiadaliśmy. Cieszy nas, że właściciele nawet małych biznesów widzą potencjał i możliwości, jakie daje obecność firmy w Internecie, chcą budować skuteczną strategię marketingową i realizować swoje cele. Chcemy ich dalej w tym wspierać, dostarczając wiedzę i niezbędne narzędzia oraz pomysły, z których mogą skorzystać – podsumowuje Anna Pszczółkowska, koordynatorka projektu Akademia e-marketingu.
W Katowicach szkolenie dla przedsiębiorców odbyło się 12 października w wyjątkowej przestrzeni Muzeum Śląskiego, które jest zlokalizowane w miejscu dawnej kopalni ,,Katowice’’.
Nowoczesne wnętrza Muzeum oraz znajdująca się na poziomie -4, doskonale zaprojektowana pod względem audiowizualnym sala konferencyjna, sprawiły, że uczestnictwo w warsztatach było jeszcze przyjemniejsze.
Warszawska edycja Akademii e-marketingu odbyła się 18 października w Centrum Olimpijskim, które jest siedzibą Polskiego Komitetu Olimpijskiego. Wybór tego miejsca nie był przypadkowy. Jednym z prelegentów był sam Robert Korzeniowski, polski lekkoatleta, czterokrotny mistrz olimpijski w chodzie sportowym, a obecnie także przedsiębiorca, który wkroczył ze swoją działalnością do Internetu. Robert opowiadał, jak z sukcesem promuje swoje nowe projekty i buduje własny biznes w sieci. Podkreślił zadowolenie z prowadzonych działań oraz to, jak wiele daje mu współpraca z profesjonalnymi doradcami internetowymi WeNet.
Cykl inspirujących spotkań zakończył się 26 października w Europejskim Centrum Solidarności w Gdańsku, które dla mieszkańców Trójmiasta jest wyjątkowym miejscem. Organizator Akademii, czyli WeNet, od lat współpracuje z lokalnymi firmami i wspiera przedsiębiorców, którzy docierają do klientów w swojej okolicy.
Szkolenia zakończyły się quizem, w który zaangażowali się wszyscy uczestnicy. Była to okazja do odrobiny relaksu i podsumowania zdobytej wiedzy. Każdy z uczestników otrzymał certyfikat udziału w szkoleniu, a na najlepszych czekały też drobne nagrody od organizatora.
Partnerami strategicznymi wydarzenia była Krajowa Izba Gospodarcza oraz Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach. Organizatorem i partnerem merytorycznym cyklu jest firma WeNet.
Patronem medialnym wydarzenia był portal ŚląskiBiznes.pl.
Zamieszczone komentarze są prywatnymi opiniami Użytkowników portalu. Redakcja portalu slaskibiznes.pl nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
OIP w Katowicach przedstawia Śląską Strategię Ograniczania Wypadków przy Pracy
1154Bezpieczeństwo przede wszystkim. Okręgowy Inspektor Pracy w Katowicach o wyzwaniach na Śląsku (wideo)
777Katowice gospodarzem INTARG® 2025. Międzynarodowe targi innowacji i ekologii już w czerwcu
628Rekordowe wydatki i rosnąca liczba uczestników. Katowice potwierdzają swoją pozycję w turystyce biznesowej
430Wiedza, VR, ratownicze symulacje. Młodzi adepci górnictwa rywalizowali w konkursie BHP
394W Katowicach trwa XVII Europejski Kongres Gospodarczy – w rolach głównych m.in. energia i technologie
+1 / -0Rekordowe wydatki i rosnąca liczba uczestników. Katowice potwierdzają swoją pozycję w turystyce biznesowej
+1 / -0Światowy Dzień Trzeźwości - konferencja oraz spektakl w Żorach
+1 / -0Katowice gospodarzem INTARG® 2025. Międzynarodowe targi innowacji i ekologii już w czerwcu
+1 / -0HR jako strategiczny partner. W czwartek rusza branżowy kongres w Katowicach
+1 / -0Najlepsze startupy nagrodzone podczas EEC Startup Challenge. Gala zwieńczyła drugi dzień Kongresu
0Top 10 Inwestorów bez Granic wyłonionych podczas XVII Europejskiego Kongresu Gospodarczego
0Rekordowe wydatki i rosnąca liczba uczestników. Katowice potwierdzają swoją pozycję w turystyce biznesowej
0Wiedza, VR, ratownicze symulacje. Młodzi adepci górnictwa rywalizowali w konkursie BHP
0Bezpieczeństwo przede wszystkim. Okręgowy Inspektor Pracy w Katowicach o wyzwaniach na Śląsku (wideo)
0
~Dominik Kozak 2022-11-28
20:08:34
My założyliśmy firmę już jakiś czas temu, ale dopiero teraz chcemy wejść trochę wyżej na rynek i postanowiliśmy skorzystać z pomocy Kaczmarski Group, mają sporo narzędzi dzięki którym można wnieść swoją firmę kilka poziomów wyżej. :)